Gears of War 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kiss of Fire, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Blijft een kwestie van smaak. Ik vind de MP grandioos, behalve het matchmaking systeem. Dat vond ik in Halo 3 ook ruk en ook in Gears 2 vind ik het nep. Ik wil niet hoeven wachten, iig geen 10 minuten. Geef mij maar het systeem zoals in Gears 1. Ja, dan kom je vaak in een team met rukkers die niets kunnen en alleen voor zichzelf spelen en vaak tegen een host die met zijn vriendjes denkt lekker makkelijk te kunnen scoren. Maar dat gebeurt in deel 2 ook gewoon, want wie zegt dat iemand met veel skills niet alleen voor zichzelf speelt? Dan verlies je ook gewoon als de host met vriendjes als een team speelt en jouw team met individuele klasse verliest dan ook gewoon. Dit spel moet je gewoon met vrienden spelen, met een team waar je vaker mee speelt. Dat is het leukst.
     
  2. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Hulp vraagie over einde Act 3 :)

    Hoe versla ik aan het einde van act 3 dat grote monster ? Wat moet ik precies in zn bek doen...?
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2008
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die Vis?
     
  4. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ja als je het een vis wilt noemen :+
     
  5. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het mogelijk is moet je gewoon een private match maken. Gaat snel en iedereen speelt naar behoren. Bij ons zit ie in no time vol :b:

    Shotgun vind ik trouwens heerlijk nu ik hem 'doorheb'. Anders dan in deel 1 ja, maar oh wat speelt ie nu lekker.

    Prachtige game!
     
  6. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ook een deel 1 veteraan en kan niet meer met de shotgun overweg::mad: leg me eens uit;):thumbs:
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Hij bijt steeds in je boot, en als die zijn bek open doet moet je in zijn bek lopen. Aan de zijkant zitten blauwe tentakels die je proberen te slaan daar moet je steeds op schieten, totdat erin het midden van zijn mond zo opening komt en dat moet je er een granaat in gooien. Dit steeds herhalen en dan gaat die dood. Er is ook zo stukje waar die met zijn tentakels op je boot slaat die moet je dan doormidden zagen maar volgens mij heb je dit al gehad.
     
  8. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Horde is wel vet, gisteravond een paar potjes gespeeld maar we kwamen slechts tot level 19
     
  9. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Vergeet niet dat je eerst op zijn ogen moet schieten om zijn bek open te krijgen. ;)
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    ^^ Bij mij deed die uit zichzelf al, ik keek hem lief aan denk ik ;)

    Ik ben nu al 45 min aan het wachten om in een mp match te komen, ik heb vanaf de release geen Mp match kunnen spelen, echt belachelijk dit. En dat matchmaking ik snap niet dat ontwikkelaars dat erin doen, dit was ook een van de reden dat ik met halo gestopt ben. Ik wil gewoon Annex spelen ik hoed die andere modes niet.
     
  11. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het verschil tussen annex en king of the hill?

    Er was toch ook een speltype van, iedereen voor zich?
     
  12. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Als mijn ouders vanavond thuiskomen krijg ik gears of war 2. Mijn vraag is hoelang je ongeveer bezig bent met de SP?
     
  13. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Telt player's choice wel mee aan je rank? Want ik sta vaak dik bovenaan en toch ben ik nog rank 1? :+
     
  14. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Veel langer dan in deel 1 in ieder geval. Ik schat zo'n 12 uur ofzo. Ligt natuurlijk ook aan de moeilijkheidsgraad, want in casual kun je alles gewoon rushen en hoef je amper dekking te zoeken.
     
  15. eXoDuSs

    eXoDuSs CoD 5 Pro !!

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de Single Player voltooid op Hardcore met co-op dus daardoor kreeg ik heel veel achievements. Heb nu een gamerscore van 600, en nu nog Horde 41 t/m 50 :)

    Topgame :D
     
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Horde eindelijks klaar! Zaten op een hele brute map waardoor het wel een eitje word :+
     
  17. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Welke map? :+
     
  18. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    river is het makkelijkst. Gewoon in het schuurtje zitten en als er shields op de grond liggen, die oppakken en planten voor de ingang.
     
  19. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm ik ook net SP uitgespeeld op Hardcore, maar dan zonder Co-Op... Njah een keer even bij iemand gewoon voor de lol.
    Binnenkort maar even Co-Op op Insane uitspelen..

    Wat een ongelovelijke ónbevredigende eindbaas trouwens..

    Nu Credits afkijken want khoorde dat er dan nog iets kwam ofzo..?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet echt iets boeiends eigenlijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina