Guitar Hero IV: World Tour

Discussie in 'Algemeen' gestart door KeaveXL, 13 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop dat het James Bond nummer gratis wordt. :9
    Dat is iets wat ze bij deel 3 altijd goed deden: zo nu en dan gratis nummers uitdelen. Kunnen ze bij RB nog wat van leren. ;)
     
  2. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, ik heb op een andere site gelezen dat die soundtrack gewoon de volle 160 punten gaat kosten...

    Gierigaards. -.-
     
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Rock Band heeft meer gratis nummers uitgedeeld dan GH3 hoor..
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Still Alive en.....?
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Wou net zeggen. En de gratis nummers van GHIII waren naar mijn mening ook niet om over naar huis te schrijven. Een Halo Theme en wat zooi uit WoW....lekker boeiend. Niet dat de gratis DLC van RB nu zo geweldig is (met als toppunt dat Charlene nummer van een halve minuut ofzo....), maar daarom is het ook gratis.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    • Halo Theme
    • Top Gun Theme
    • I am Murloc
    • We Three Kings
    • Famous for Nothing
    • Flannigan’s Ball
    • Johnny, I Hardly Knew Ya
    • Dream On
    • Boss track pack (al telt die niet echt mee)
    Iets vergeten?

    De meeste vind ik allemaal erg leuk. En niet omdat ze gratis zijn, maar omdat ik ze leuk vind om ze te spelen.
    Kwestie van smaak denk ik. ;)

    Het blijven iig leuke aardigheidjes, en ik hoop dus dat ze er mee door blijven gaan.
    Misschien dit jaar met kerst weer een nummer? O-)(vorig jaar kregen we dus We Three Kings)
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja kwestie van smaak denk ik idd, ik vind het niet echt boeiende nummers. Een keer gespeeld om ff te kijken, daarna niet meer. Dropkick Murphy's Pack vond ik dan nog het tofst van wat je daar opnoemt.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Boeiend of niet; het blijft meer dan wat Rock Band heeft geleverd. :cool:
    Of heb ik een hoop gratis nummers van RB gemist?

    Tsja; ik ben nou eenmaal stiekem een beetje een Guitar Hero fanboy. :+
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Tsja, da's dus leuk want ze hebben net 20 gratis nummers geleverd bij Rock Band 2 - muwhahaha. :9
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja ik weet het niet precies, heb ze niet exact geteld en ben het ook niet van plan. Gratis of niet, als het niet boeiend is kan het me gestolen worden. Wat dat betreft ben ik dus ook niet echt een Hollander.

    Weet dat jij meer van GH bent, was ik eerst ook, maar RB heeft zich bij mij nu al bewezen als de betere van de twee franchises. En dat is niet alleen omdat ik tegenwoordig meer neig naar de drums, waarvan je nu al kunt zeggen dat je daarvoor beter bij RB kunt zijn dan bij GH. Maar gewoon het totaalplaatje. Vooral het feit dat je gewoon echt wekelijks DLC krijgt voorgeschoteld en dat bijna altijd top content is. Dan vind ik het niet erg om ervoor te betalen.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2008
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar dat is niet voor iedereen, alleen voor de mensen die pre-orderen.
    Die DLC komt niet voor iedereen op de marketplace te staan, dus als je het niet erg vind tel ik die niet mee. :cool:
    Ik heb het zelf toch bij de gitaar gehouden. Drums konden me niet zo boeien bij RB.
    Zo nu en dan zeker wel eens leuk om te doen, maar ik val toch iedere keer weer terug op mijn gitaartje. :9

    RB2 ga ik natuurlijk ook weer gewoon kopen. Het is niet zo dat ik die slecht vind, ik heb gewoon een lichte voorkeur voor GH.

    edit: Die DLC bij RB is zeker een pluspunt voor velen, maar ook dat maakt mij niet veel uit. Het is maar zelden als ik iets koop van de Marketplace.
    Alleen als ik toevallig wat punten heb rondslingeren koop ik een paar nummers; anders houd ik het gewoon bij de tracks die al op de disc staan.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2008
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nope. Het is voor iedereen die RB2 koopt. De code zit er gewoon bijgeleverd. :)

    Het is gratis dlc, dus ik zou niet weten waarom het niet mee zou tellen. :+ Misschien gaat dat tegen de GH-fanboy regels in. :9
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik dacht alleen voor pre-orders.
    Nou ja, mooi dus dat het niet zo is. Ben ik tenminste niet verplicht om te reserveren. :9

    In dat geval mag ik het wel meetellen als gratis DLC, maar negeer ik het gewoon. :+

    (als het idd voor pre-orders was vind ik inderdaad dat je het niet mee zou mogen tellen. Ik vind dat het voor iedereen, zonder addertjes onder het gras beschikbaar moet zijn.
    Maar dat is het blijkbaar ook. O-))
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja ik heb het al eens eerder zo gezegd : ik blijf elke nieuwe game in beide franchises toch wel kopen, puur en alleen omdat er toch weer nieuwe nummers op disc staan. Ik zie de games dan ook niet eens echt meer als nieuwe 'games', eerder gewoon als een grote uitbreiding op m'n tracklibrary ;)

    Ik heb in de loop der tijd een lichte voorkeur gekregen voor RB, waarschijnlijk dus om het gigantische aanbod aan DLC, maar kan me voorstellen dat niet iedereen daar zo (fanatiek) voor warmloopt. Want het kost gewoon extra geld, eerlijk is eerlijk. Vind beide franchises gewoon steengoed. Nog nooit heeft een game(franchise) zo verslavend op me gewerkt, kan er uren achter elkaar mee bezig zijn maar tegelijkertijd is het ook een ideaal genre om 'tussendoor even te spelen'. Hou van muziek, dit is er een beetje interactief mee bezig zijn zonder dat je gelijk voor zaken als repeteerruimtes e.d. moet zorgen hehe.

    Denk dat ik uiteindelijk RB meer ga diggen voor de drums, GH blijft uitblinken in hetgeen waar het zijn titel ook nog steeds vandaan haalt. Qua hardware ben ik er wel mee gestopt, tis goed zo. Zolang er niks stuk gaat doe ik het met wat ik nu heb liggen. Ik ga GHWT ook met de RB gitaar spelen denk ik. De X-Plorer vind ik net iets te smal in de hals (heb grote handen :+), de Les Paul reageert niet altijd even goed heb ik het idee. Hoe dan ook, tis voor iedereen ideaal dat je niet vastzit aan de hardware die bij de game geleverd wordt. Want zoals je nu wel ziet, de hardware van GHWT is ook niet alles.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2008
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb maar de helft van wat je net opnoemt :+ !
    Heb ik wat gemist afgelopen tijd? :confused:
     
  16. D i c K (ie)

    D i c K (ie) Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al 'world tour' ontvangen die bestelde via gamehubs? Ze gingen verzenden 7 november, maar ik kreeg nog geen mail met de ordertracking of om te melden dat de game verzonden was... Ik stuurde ze zondag een mail, maar heb nog steeds geen antwoord gekregen! Hebben meer mensen dit probleem, of heeft iedereen die bestelde bij gamehubs zijn game al ontvangen?
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ze hebben nooit gezegd dat ze de 7e zouden verzenden. Toch? O-)
    11 november staat iig als datum op de site.

    Op zijn laatst wordt het denk ik de 12e verstuurd omdat dan de officiële release in Australie is (dat is de versie die GH verkoopt)

    En in een mail die ik naar hun stuurde werd ook gezegd dat ie pas deze week zou worden verstuurd.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  18. D i c K (ie)

    D i c K (ie) Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik op hun website bij mijn order detail kijk zie ik toch het volgende staan:

    1. Guitar Hero World Tour (Game Only)- Release on 7 Nov 2008 39.99 1 39.99

    Shipping Charges
    Express ( 2008-11-07 ) +7.00
    Total (EUR) €46.99

    Maar denk dat je idd gelijk hebt en dat het de 11de of 12de gaat worden. Beetje jammer aangezien ik het eigenlijk ging geven voor mijn vriendin haar verjaardag samen met een micro de 14'de november. Hopelijk is hij nog op tijd...
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dan moet ik je teleurstellen, er wordt door Gamehubs niet verzonden naar NL met UPS shipping omdat je spel dan een week bij de douane ligt en je dan €25 mag bijbetalen.

    Hij wordt dus verzonden met gewone shipping en dat duurt 1-2 weken.
    Tenzij je natuurlijk uit België komt, dan heb ik niks gezegd :+!
     
  20. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag RB2 en GH wt kopen, maar welke instrumenten zijn nou het beste? De superbundle van Guitar hero of van rock band. En dan ben ik nogal nieuwsgierig welke drums er beter zijn..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina