Na een weekend alleen maar GoW 2 gespeelt te hebben heb ik de volgende conclusie getrokken (Alleen mp, heb singleplayer nog niet gespeelt)
Wat iedereen hier aan het zeuren is snap ik niet. De shotgun is niet zo heel veel minder sterk geworden, je moet er gewoon opnieuw mee leren schieten Het probleem is dat de shotgun en bounce gewoon een beetje anders geworden zijn waardoor het heel anders speelt. Ik heb GOW 1 helemaal stuk gespeelt 2 jaar lang en nu ik hier een weekend lang met shotgun geoefend heb ik eindelijk ook door hoe hij werkt met bounce en raak schieten Tip: Ga gewoon oefenen 10 uur met dat ding, en je hebt hem zo onder de knie, aangezien je met GOW 1 ook goed kon shotgunnen.
Ik hoor nu al van al die mensen die in clans zaten met GOW 1 dat het verneukt is. Dat zei ik zelf na 2 uur spelen ook, omdat ik met de shotgun nog niet overweg kon. Nu ik dat wel kan is het spel zo veel toffer dan deel 1. De sniper is verbeterd. De smoketags zijn JUIST goed geworden. Eerst had dat ding totaal geen nut, terwijl je er nu eindelijk iets aan hebt, omdat het een stun grenade is geworden. Bij COD zeurt toch ook niet iedereen dat je 3 stun grenades hebt in het begin? De lancer is iets sterker geworden. Rush dan ook niet als een mongool vooruit, maar ga stukje bij beetje naar voren, dan wordt je ook niet down gelancerd.
Het spel is een stuk tactisher geworden. De gamemodes zijn juist leuk, aangezien er veel meer variatie inzit. De chainsaw is nu in het begin ook veel gebruikt. Dat gebeurde bij GOW 1 ook. Echt, denk eens na. Niet iedereen die dit spel koopt heeft GOW 1 gekocht. Er zijn genoeg mensen die het nog niet snappen en dan maar gewoon met de chainsaw gaan lopen. Over een maand zijn we hiervan af en zal het perfect worden. Ik ga me hier de komende maanden in iedergeval flink mee vermaken
Laatst bewerkt: 9 nov 2008