Gears of War 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kiss of Fire, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    zow rond half 8 aan insane begonnen, we zijn nu halverwegen act 3, wel in coop maar moet zeggen tis niet echt gruwlijk moeilijk. Vond gears 1 wat pittiger, vinden meer mensen dit?
     
  2. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Solo campaign -> 'X' -> klaar!
     
  3. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, maar gebruik hem eigenlijk alleen als ik alleen thuis ben, andere mensen hier in huis vinden het altijd maar gaar om naar 'LINKS LINKS NEEEEE STERF PAK DIE SNIPER AAARHHG' te luisteren.


    Begin nu wel lekker in de multiplayer te raken, vooral Submission is echt een leuke nieuwe mode!
     
  4. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je kan niet omhoog gaan bij Private.

    Ik speel zelf alleen maar Private Annex met vrienden. Ik sta nu 18e van de wereld qua punten op de Private leaderboards. Ik speel Private omdat ik zelf wil kiezen welke gamemode/map ik wil spelen ipv dat stemmen bij de normale match making.
     
  5. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    wat ook geniaal is:

    en multiplayer private match hosten en friendly fire aanzetten.
    bij de spawn een smoke kiezen en een teammaat taggen, geweldig een heel team dat ineens op de grond flikkert.

    alleen clanmatches met friendly fire aan worden onmogelijk!
    granaten die aan de muur geplakt worden gaan ook af bij jezelf en teammaten! wat een blunder.
     
  6. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Na een weekend alleen maar GoW 2 gespeelt te hebben heb ik de volgende conclusie getrokken (Alleen mp, heb singleplayer nog niet gespeelt)
    Wat iedereen hier aan het zeuren is snap ik niet. De shotgun is niet zo heel veel minder sterk geworden, je moet er gewoon opnieuw mee leren schieten :) Het probleem is dat de shotgun en bounce gewoon een beetje anders geworden zijn waardoor het heel anders speelt. Ik heb GOW 1 helemaal stuk gespeelt 2 jaar lang en nu ik hier een weekend lang met shotgun geoefend heb ik eindelijk ook door hoe hij werkt met bounce en raak schieten :) Tip: Ga gewoon oefenen 10 uur met dat ding, en je hebt hem zo onder de knie, aangezien je met GOW 1 ook goed kon shotgunnen.

    Ik hoor nu al van al die mensen die in clans zaten met GOW 1 dat het verneukt is. Dat zei ik zelf na 2 uur spelen ook, omdat ik met de shotgun nog niet overweg kon. Nu ik dat wel kan is het spel zo veel toffer dan deel 1. De sniper is verbeterd. De smoketags zijn JUIST goed geworden. Eerst had dat ding totaal geen nut, terwijl je er nu eindelijk iets aan hebt, omdat het een stun grenade is geworden. Bij COD zeurt toch ook niet iedereen dat je 3 stun grenades hebt in het begin? De lancer is iets sterker geworden. Rush dan ook niet als een mongool vooruit, maar ga stukje bij beetje naar voren, dan wordt je ook niet down gelancerd.

    Het spel is een stuk tactisher geworden. De gamemodes zijn juist leuk, aangezien er veel meer variatie inzit. De chainsaw is nu in het begin ook veel gebruikt. Dat gebeurde bij GOW 1 ook. Echt, denk eens na. Niet iedereen die dit spel koopt heeft GOW 1 gekocht. Er zijn genoeg mensen die het nog niet snappen en dan maar gewoon met de chainsaw gaan lopen. Over een maand zijn we hiervan af en zal het perfect worden. Ik ga me hier de komende maanden in iedergeval flink mee vermaken :D
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2008
  7. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Een blunder? Juist zeer realistisch. Moet je maar niet overal gaan lopen granaat taggen. Je kiest een punt uit en daar blijf je zitten met je clan.
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hehe eindelijk, net horde uitgespeelt. Op het laatste echt super veel locusts, maar ze waren wel goed tegen te houden met die schilden. :D
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hehe eindelijk, net horde uitgespeelt. Op het laatste echt super veel locusts, maar ze waren wel goed tegen te houden met die schilden. :D
     
  10. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben nu bij Act 3 en ik vind m echt ziek vet. Het laatste stuk van act 2 was echt geniaal. Multiplayer is ook erg vet ondanks die lange laad tijden enzo.

    Ik heb no geen vraagje, ik heb die limited edition gekocht en daar zit een bonus disc bij. Op de bonus disc staan gamerpictures en als je op a drukt staat er dat ze unlocked zijn. Ik heb nu 2 keer die cd opgestart en a gedrukt tot er stond "unlocked" maar ik kan ze nergens vinden. Iemand enig idee?
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    kan je horde uitspelen dan :+ na 50 kan je doorgaan. De makers zijn zelf tot 54 gekomen, maar ja kan gewoon door tot het oneindige zeg maar :)
     
  12. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom bij horde niet verder dan 20 op het moment, hadden een redelijk goed team alleen probeerde ik pizza te eten en te spelen tegelijk, toen ging het fout en waren we dood :p
     
  13. akatsuki

    akatsuki Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik ook wel eens last van :lol:
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Tijdens spelen Options, terug naar lobby.

    Nogmaals; wil je Horde spelen voeg me toe
     
  15. Mikey K

    Mikey K Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben net op de helft van act 3. Wat een geniaal spel. Speel op hardcore aangezien casual wel heel simpel is. Lekker nog de halve game te gaan :D
     
  16. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het net gekeken en je hebt gelijk, je kan gewoon een private van iemand joinen zonder uitgenodigd te zijn.

    Public kan je niet meer zien wie de host is, toch?
    Heb je in ieder geval geen gezeik met host voordeel en heeft Epic dat probleem op hun manier opgelost, lol.
     
  17. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Horde is geniaaaaaal. Ik speel het zelf uren. Ben pas bij wave 10 in mn eentje :mad:
     
  18. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist 10 min wachten voor hij tegenstanders vind en dan krijg je nog een laggy game ook man man kom maar snel met die update of het vliegt de kast in en dat zou jammer zijn want de single player is weer goed en horde is echt verslavend en de mp zonder lag is super.Maar het duurt veel te traag voor je tegenstanders gevonden hebt
     
  19. *SEKTOR*

    *SEKTOR* Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    woehahaha... dachten die gastjes met die shotguns mij af te maken wat deed ik ..ik chainsawde ze allemaal :) ...pluim voor EPIC... de chainsaw is een uberwapen en de shotgun is TERECHT verzwakt..ik maak ze nu stuk voor stuk af met een chainsaw :)
     
  20. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldige game zowel SP (Co-op) en Horde. Heb MP vs nog niet gedaan.

    Voeg me maar toe voor Horde, echt een geweldige mode:)
    We zijn gekomen tot wave 36 in private match (met enkele keer de wave opnieuw gestart)

    Voor Co-op heb ik ook nog iemand nodig ;)
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina