Gears of War 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kiss of Fire, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zie net dat ik spices of death achievement 14 van 15 heb. En ik moet waarschijnlijk nog een kill maken met een Ink Grenade iemand een idee hoe ik dat het beste kan doen en waar ik die kan vinden?
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Tellen granaatkills ook mee dan? Ik dacht van niet? Ik zit ook op 14 van de 15 maar had eigenlijk de hoop dat ik tegen het einde van het spel nog een ander wapen zou tegenkomen.

    Iemand killen met een ink kan je het beste doen door te taggen lijkt me.

    Niet te hard met de achievements he, ik moet nl de hele dag werken en heb eerst pianoles :+
     
  3. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    inktgranaat naar iemand gooien die down is, die is zo het hoekje om. had gister met torque bow de achievement variety is spice of death gehaald :)
    iedereen vergeet hammer of dawn, maar die had ik online gebruikt :D
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2008
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Die ben ik idd nog niet tegengekomen in de sp! dan mis ik die nog. In welke (horde)map ligt er eentje?
     
  5. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Op Day One heb je er eentje in een van de bovenstukjes. Hij ligt er om en om met de mortar.
     
  6. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    ja klopt day one :)


    arg speel nu online, stomme zaagnoobs! epic mag wel ff veranderen dat als je bezig bent met een zaagbattle, opeens in je rug word gezaagd door een ander. dat vind ik een goeie tegenvaller
     
  7. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    In tegenstelling tot wat gedacht wordt hangen de ranks niet alleen van wins af, maar ook van kills..

    Ik heb nu 2 streepjes bijna 3.. iemand met minder wins dan ik(stats kan je op gearsofwar.xbox.com zien) had al 3 stripes. Hij ha dook een zieke d/k ratio van 11.60 :>

    King of de hill is erg leuk en kan je veel kills snel krijgen, als tip.

    Tja aan degene hierbove, dan moet je teammaten maar je rug dekken of moet jij niet gaan zagen...
    enige probleem dat er nu is en gepatched mag worden is shotgun vs kettingzaag.. Als je de zager met shotgun hit, dan deactivate zn zaag niet.. dus ALS je shotgung gebruikt moet je aardig afstand houden nu...
     
  8. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Groot gelijk. Ze mogen er wel enige stun zoals in GoW 1 in doen, want die zagers zijn zowaar niet te stoppen online .. :mad:

    Wat vinden jullie eigenlijk de leukste nieuwe multiplayer map? Ikzelf Ruins, erg mooi en gebalanceerd leveldesign vind ik. Natuurlijk is de nieuwe Canals ook nog steeds een gouwe ouwe :thumbs:
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Tnx! Dat wordt even die achievement halen vanavond :)

    Dat mag ook in de mp toch?

    Werkt stoppingpower niet op de zaag?! |:-

    Hoop dat ze dat nog wel oplossen dan.
     
  10. reverb

    reverb Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo heeft elk spel wel wat, dat je niet aanstaat. Zo zou je ook kunnen zeggen die gasten die bij cod je neersteken met een mes etc... Zijn dat dan ook noobs? Bij elke online shootergame profiteert een andere speler van een battle.

    Men is vaak negatiever dan positief op fora
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, die chainsaw dudes zijn wel lekker in het voordeel. Je moet echt goed afstand bewaren, een beetje vreemd dat als ik met mijn shotgun op ze schiet dat die zaag gewoon aanblijft. Maar mochten ze daar niets aan doen dmv een patch dan moet je daar gewoon mee leren omgaan. Die noobs kun je echt wel tegenhouden, gewoon je speelstijl aanpassen. Goed afstand houden, en om elk hoekje zelf je zaag aanzetten:D
     
  12. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt wel, alleen meeste mensen raken in paniek of zijn noob zoals DvD_NL :p
    Alleen bij shotgun werkt het niet. :/
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2008
  13. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    gast hier een duidelijk voorbeeld van een noob die spreekt, en alleen kills kan halen met zijn zaag.
    typisch. kan ook 100 % zeker niet omgaan met een shotgun... zielig om mij dan een noob te noemen.
     
  14. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ga spelen gast. Jij bent degene die hier zegt dat ie in chainsaw duals gaat.. ik heb niks over mijn gezaag gezegd, je moet ze maar eens met je lancer schieten als je niet gezaagd wil worden. Dat stopping power met de shotgun niet goed werkt is een feit. dus :):
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Lief doen nou <_<
     
  16. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    das een feit, en daar klaagde ik over, ik heb mensen die het met me eens zijn, jij gaat inde aanval hoor, niet ik
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2008
  17. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    ik pleit voor een gow match tussen beide heren. :p vecht het uit in de game.
    zeg zelf maar: don't hate the player, hate the game.
     
  18. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    hahaha ja goed idee :D
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Verder dan maar via pm en vermeldt de uitslag hier ;)
     
  20. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    wil wel gaan spectaten en foto maken:p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina