Mirror's Edge

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    laatste jaren zijn ze sowieso weer wat serieuzer bezig, EA was op een gegeven moment met alleeen franchises bezig, en daar dan elk jaar een editie van uit te brengen.

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Een review, die zeer positief is ondanks de zeer korte levensduur.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Voor mij is de ervaring zelf dan ook belangrijker dan de lengte van de ervaring.
    Liever een korte maar krachtige game, dan een lange maar saaie. (té kort is natuurlijk ook niet de bedoeling, maar you get the point ;))

4. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Liever een kort spel dat uitblinkt op bijna alle vlakken dan één waar ik uur na uur zit te spelen met tegenzin.
    Kwaliteit boven kwantiteit.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Hij heeft denk ik een review exemplaar.

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dacht dit al eens eerder gepost te hebben? Of toch niet?
    Doe het dus voor de zekerheid nog een keertje. Of nu pas voor de eerste keer. :+

8. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    AMEN_O_

Kreeg gewoon kippenvel toen ik aan het rennen was over de daken, verschrikkelijk goed gedaan van ze, geen spel dat mij zo'n kick gaf bij simpel springen en rennen, geen HUD zal hier wel bij toevoegen.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat ik wel heel goed vind aan de game is als je springt dat jezelf ook meespringt op de bank, ik heb me daar al een paar keer op kunnen betrappen.:+

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dat maakt er dan 1 van ons 2'en die dat doet. :+

11. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb de demo denk ik al wel 20 keer uitgespeeld nu. Wat een geniaal spel zeg! Het werkt allemaal superfijn als je de controles een beetje onder de knie hebt (Voor zover dat nodig is :9) De 1000-en-1 manieren hoe je op een bepaalde plek kan komen. De slomo is ook een hele mooie toevoeging, werkt wel handig als je halverwege haastig in een grote leap je landing wil timen. Deze komt er zeker in! Verder doen zijn de graphics een klein beetje jammer vind ik. De screenshots deden mooier vermoeden.

12. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ik vond de gfx's juist meevallen maar ik heb dan ook geen screenshots gezien:) Ik vind het ook een erg leuk spel maar ben bang dat het eentonig zou kunnen worden. Ook bij de 1001 manieren heb ik me twijfels. Ik heb toch het gevoel dat je een bepaalde uitgestippelde weg moet lopen met daarbinnen misschien wat vrijheden. Verder kreeg ik hetzelfde gevoel een beetje als dat wat ik bij AC had.

13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Daar ben ik het wel mee eens. Het level voelt wat liniear aan, maar de manieren waarop je erdoorheen kan rennen zijn wel tof. Neem die trap in de demo als voorbeeld. (Waar je voor het eerst enemies tegenkomt) Je kan er simpelweg omhoogrennen, maar ook de eerste railing klimmen, omdraaien springen, bij de 2e een walljump doen, omdraaien en toch net zo snel, zo niet sneller boven zijn! Het is maar hoe spectaculair je het jezelf wilt maken :9

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Dus jij bent ook zo'n persoon dat je in racegames/gta als je onder een viaduct doorrijdt dat je gaat bukken? :+

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Klopt.

Ik had dat bij het springen naar bijv. een railing of iets dergelijks. Dan lijkt het of ze het niet haalt, maar dan toch haalt ze het net.
    Normaal heb ik er weinig last van, maar bij deze game heb je dat al vrij snel.

Grafix zijn aardig, maar niet spectaculair. Het is dat ze een hele aparte, kleurrijke stijl gebruiken, maar als ze deze style niet hadden genomen, zouden de gfx flink tegenvallen. Deze style zie je (bescheiden) meer terug komen bij EA games.

Echter is voor mij een goede gameplay belangrijker dan een grafisch juweeltje.

Tot nu toe scoort ie wel goed (rond de 9) en denk dat deze cijfers wel meer uitgedeeld gaan worden deze week.

16. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Haha, ja ik ook, al heb ik hem minstens 20 keer op de PS3 gespeeld (Xbox was anderhalve week kapot, precies in de week dat de demo uitkwam, dus ff PS3 van mijn broer geleend), en nu inmiddels al minstens zo vaak op de 360. 8)

Hij blijft geweldig, alleen irritant dat je als je de training wilt doen je elke keer naar dat wijf moet kijken hoe zij het doet. Zo irritant. |:-

Maar verder een geweldige game! _O_

17. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    De training kan je skippen (via start).
    edit: laat maar ik begrijp wat je bedoelt.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Ik lig altijd op de grond met die games,voor de zekerheid. :+

19. Ramirez

Ramirez Negima!

Leuk Bevonden:
    0
    Mirror's Edge doet me aan Breakdown denken.

Laatst bewerkt: 10 nov 2008
  20. zaangamer

zaangamer Guest

Ik lees dat je de game op normal in 6 uur uit kan spelen, dat vind ik toch wel een domper voor een game van €65. Denk dus ook dat ik ermee wacht tot na de kerst, dikke kans dat ie dan een stuk goedkoper te scoren valt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina