Gears of War 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kiss of Fire, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eXoDuSs

    eXoDuSs CoD 5 Pro !!

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Horde tot 50 uitgespeeld...alleen ik mis 19,20 en 21 nog :). Ik zoek nog iemand die afentoe Wingman wilt spelen...
     
  2. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het ook met je eens. Ik snap dat ze graag Gears anders wilde zien, maar er zijn hier veranderingen toegepast die té drastisch zijn.

    Dat bullet delay slaat nergens op. Dat je afremt als er op je geschoten wordt zegmaar.. Ik bedoel, als jij iemand flink schiet terwijl hij snel in cover probeert te komen kan dat niet meer!
    Wie sprong/shotgunde er in Gears 1 nou? Je ging sws niet recht op iemand afrennen want dat werkt niet.
    Het spannende aan Gears 1 waren juist die shotgun fights, mara vooral dat alles zo snel ging. In G2 is de snelheid er online tótaal uit gehaald.
    Een over en weer gegooi met granaten/smoke's.. En daarna lekker lanceren met zn allen.
    Schiet je iemand van íets te ver met een shotgun, dan komen je schoten niet aan...Te dichtbij en hij doet weer nix..
    Granaten ergens taggen is erg leuk, maar zorg dan teminste dat ze een soort geluidje maken ofzo (zacht piepje).. Zodat je niet zomaar om elke hoek gekillt kan worden door iets dat je niet ziet.
    Wallbouncen werkt voor geen meter.
    Bij G1 was het vet om om een hoekje te staan, A te drukken en dan iemand gelijk vol met een shotgun voor zn kop te knallen. Dit kan ook totaal niet meer aangezien je niet vanuit een 'A' move gelijk met je shotgun kan schieten.

    Oftewel:
    -Lancer te sterk
    -Shotgun te traag/underpowered
    -Flamethrower wáy overpowered.

    -Laat mensen een host kiezen/verbeter het hostkies systeem!

    Hopelijk snel een patch!
     
  3. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    ik geloof niet dat ik ooit met zulke noobs heb gespeeld als nu. die spelen gears voor het eerst in hun leven ofzo.
    natuurlijk lopen ze met security allemaal door die lasers |:-
    en iedereen gaat zo dood, dan ben ik in me eentje tegen 3 of 4. omdat ik als enige wel kan gowen. 8)
     
  4. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben waarschijnlijk een noob in veel ogen van de Gears 1 spelers, maar ik vind Gears 2 veel beter online.

    Na mijn idee is het hele spel gemaakt om te coveren en tactisch elkaar te omsingelen. Vandaar dat je kan coveren en het geen "standaard shooter" is. Hier was niks van terug te zien in Gears 1, dit omdat de shotgun daar overpowered was. Dat je afremt als je geraakt wordt vind ik fantastisch. Dat betekent dat je de tegenstander echt af moet lijden om dichterbij te komen. Gears 2 is gewoon erg goed gebalanced na mijn idee, iets wat Gears 1 niet was en waardoor het alleen leuk was als je goed kon spelen met de shotgun.

    Hier moest je alleen wel 2391 uur voor oefenen, waardoor het voor de werkende man snel saai werd omdat je te snel werd afgeknalt met een shotgun.

    Toen ik nog wel tijd had om de heledag te gamen vond ik eenzelfde iets zeer vervelend bij een spel. Dit was de handgun van Halo 1. In halo 2 vond ik het zo kut dat die er niet meer was, maar ik moet toegeven dat Halo 3 alles veel beter gebelanced heeft. Iets wat Epic klaar heeft gekregen met een volgende deel en er geen deel tussen nodig had om dit te bewerkstelligen.

    Ik ben van mening dat Epic dit keer de Gears heeft gemaakt hoe ik Gears 1 had verwacht te zijn (online dat wel). Single player is Gears 2 echt de shit, beste game van dit millenium na mijn idee.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Agreed,

    Ik heb echt tot aan GoW2 nog deeltje 1 online gespeeld. En ik was goed met de shotgun en iedereen die zegt dat het niet alleen maar ging om shotgun gevechten die liegt. Want zodra je wil meedoen om te winnen zul je wel moeten en moet je de shotgun dus zeer goed beheersen. Er zat niet zoveel variatie in GoW 1 omdat de spelers gebruik gingen maken van de shotgun.

    Die is nu vele maal beter, van verder kun je er wat mee en van dichtbij gaat het net ff wat minder makkelijk. Maar dat is ook een kwestie van wennen.

    Alleen het matchmaking systeem zuigt zwaar, dat hadden ze beter niet kunnen doen. Verder is het toverwoord bij GOW2 multiplayer variatie. Er zijn veel meer mogelijkheden, het is niet meer met de shotgun rondrennen in een prachtige omgeving (hoewel ik dat wel met heel veel plezier heb gedaan, soms pakte ik zelfs een sniper of een boomer voor de variatie haha). Ik ben tevreden.
     
  6. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Gears 1 dan ook egt een game voor de meer Hardcore speler inderdaad, heb je gelijk in. Dit s beter voor het brede publiek, maar daardoor wordt ik (in mijn ogen) geownt door noobies.
    Maak dan een soort rankingsysteem (wat er nu toch ook is?) waardoor je tegen mensen van jou skill komt.
    Chainsaw kan je nu pakken terwijl je hem al voorbij rent, dus waar hij ook heenkijkt hij heeft je (anders pakt ie je wel in je rug met die animatie).
    Verder kan je iemand die chainsawt wél chainsawen maar je kunt hem niet neerschieten ofzo.. Noujah ik weenie het is gewoon een totaal andere game.

    Edit: Je móet 20 sec wachten na elke match waardoor je dat gebleer van irritante kutkindjes moet luisteren.

    Snel epic games kom met die patch!
     
  7. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is het probleem ze staan er niet bij. Tenminste niet onderaan de lijst. Ik heb zo tyfus veel in die lijst staan dat het wel ff duurt voordat ik beneden ben.
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Anders hou je ff RB of RT paar seconden in en ben je er met 10 seconden. :+
     
  9. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    o shit act 3 is eng :9 en ik ben al zo'n held in schrik games (not)
     
  10. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ben ik gelukkig klaar mee. Houd daar ook niet zo van 8)!
     
  11. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok DVD NL its on!add me op live dan doen we 1on1 (zonder wapens oppakken) map river?
    Iedereen die dvd nl geownd wil zien worden moet maar meekijken ofzo :p
     
  12. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik HOUD van Horror(Enge shit)8)
     
  13. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijd, plaats, datum? :'-(:D:lol:
     
  14. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    ik pak je zo wel, eerst act 3 doorkomen.

    spoilertje act 3:

    ik heb ff een tip nodig voor scene 2 of 3 van act 3, zie spoilertje :9
    Heeft iemand een goeie tactiek voor het rijden met de centaur? word de hele tijd opgeblazen door locust aan de zijkant, vlak voordat je door een muur gaat

    thx alvast!
     
  15. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Gears of War draaide lang niet alleen maar om de shotgun, in clanmatches werd ook kapot veel gelancert. Alleen als er een Boomer in het midden ligt (Mansion, Fuel Depot met MLG swap) maar voor de rest was het vooral tactisch rushen, of iemand in de val lokken. (als je tegen een gelijkwaardige tegenstander speelde) Voor de rest is GoW 2 wel wat gebalanceerder, maar dat ze de stun uit deel 1 eruit hebben gehaald is BLASFEMIE! De chainsaw verpest het spel nu best wel voor mij, verder is de balans goed vind ik. Iedereen zeurt over de Flamethrower maar die is wel goed in mijn ogen, hij is sterk maar om hem goed te gebruiken moet je uit cover staan, en daar word je als je tegen goede spelers speelt hard voor afgestraft. Ook mag de shotty wel iets verbeterd worden, niet zozeer sterker maar wel wat accurater, door de vertraging tussen het overhalen van je trigger en het schot weg te halen en wellicht de terugslag iets te verminderen. En dat je een geluidje hoort als er een granaat op de muur plakt is een heel goed idee, maar ik denk niet dat Epic dat gaat toevoegen.
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    " Look ma,no face..."

    :lol:
     
  17. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat haat ik de chainsaw komen ze op je af en ik maar knallen met mijn shotgun maar soms helpt dat niet.
     
  18. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    DVD NL toegevoegd.. time en date moeten maar besproken worden want hij is offline :p
     
  19. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle collectibles :)

    Heb nu 750/1000G :)
     
  20. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Seriously 2.0, makkelijke manier.

    Je kan het vrij simpel halen, en veel minder tijd instoppen.

    Single Player > Act 5 > op een gegeven moment kom je bij een stuk dat er van 2 kanten met een turret op je geschoten word, hier lopen abnormaal veel locasts op de grond. Je schiet ze gewoon allemaal dood met die rockets en guns, daarna load je vanaf last checkpoint.

    Me broertje probeert het nu, heeft echt binnen 5 min iets van 200 kills.

    Gaat dus redelijk snel, maar is wel saai.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina