Gears of War 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kiss of Fire, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Lekker heur,

    ik vond het einde erg makkelijk eigenlijk ook al speelde ik op Normal.
    Dat beest had je zo dood terwijl ik bij General Raam echt 2 a 3 uur bezig ben geweest, maar de chapter daarvoor dat je Brumak mocht rijden maakte erg veel goed! Wat was dat geweldig!
     
  2. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom mensen zeuren dat het niet snelgenoeg gaat, moet je is "scrim" matches spelen, 4 vrienden nemen, en teams zoeken. Ook al is het andere team allemaal random, je merkt ook dat hun beter hun best gaan doen.

    We hadden opgevenement 5v5 premade, en dat ging retesnel, een ronde was voorbij in 1-2 min, iedereen tactisch rushen, posities innemen en push forward dmv. Lancer + Nades, en dan van dichtbij shotgunnen. Oke, hij schiet wat anders, je kan niet meer "from the hip", maar het principe is hetzelfde alleen dan wat meer denkwerk.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  3. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Precies, gisteren ook een potje King of the Hill op Gridlock. Ging goed tegen elkaar op met allemaal shotgun/chainsaw duels in het midden. Af en toe kwam er een kerel met een Boomshot de hoek om. Geweldig! Heb echt genoten :cool:

    Gisteren ook nog Horde gedaan Wave 47, alleen toen ging ik slapen :emo: Ik vond trouwens de wave 40 en hoger helemaal niet moeilijk eigenlijk was het wel makkelijk. Of dat kwam omdat we met zijn vijfen waren! :9
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Vind je? Ik persoonlijk vind de single player een beetje een echte tegenvaller. Verhaal was te voorspelbaar en zou me niks verbazen als je in drie

    samen moet gaan werken met de horde die bijna vernietigd is door jouw acties om die lambient te vernietigen, (je weet wel a la halo 3 met de elite

    Daarnaast vond ik de actie een beetje te veel groots. Ze willen GOW 2 groots maken en daarom pleuren ze er drie drie secties in met voertuigen. Van mij hadden ze die eruit mogen laten, Was leuk maar heb niet echt het gevoel vele battles gevochten te hebben wat gears 1 nou juist cool maakte.

    Het overweldigende hebben ze er juist uit gelaten. Waar je in één echt het gevoel had dat je voor survival vocht en geluk had dat je geen brumak, corpers of Reavers tegen kwam had je hier zoiets van wat ze ook naar me toe gooien ik knal het toch wel met gemak weg!

    Moet zeggen dat ik me tot nu toe meer heb vermaakt met Horde (geniale toevoeging) dan met de campaign. Kwam er gewoon niet echt in.
     
  5. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de mp tegenvallen op een of andere manier. de maps hebben geen karakter, de shotgun is weinig meer waard, het is veel te hectisch en dan heb ik het niet eens over de matchmaking. misschien moet ik langer doorspelen, maar de magie die deel 1 had heeft dit deel nog zeker niet vind ik
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Is inderdaad een legendarisch stuk_o_
     
  7. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    De single player vindt ik nog steeds geweldig.Maar de mp is al iets minder
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jammer dat er niet meer van dit zo momenten erin zaten. Ik vind Cole in deel 1 iets meer aanwezig qua teksten enzo, ik mis dat een beetje in deel 2.
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind het gewoon een heerlijke game.
     
  10. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit echt met precies hetzelfde gevoel. :eek:
    Al blijft het wel een tof gevoel om tegen het einde alles neer te maaien. :9
     
  12. darkdusk

    darkdusk Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    het laatste stuk was zelfs makelijk op hardcore
    in act 4 had ik veel meer moeite om sorge te verslaan ( op hardcore ben ik daar wel een uur mee bezig geweest ) ik ging de heele tijd dood door die vallende stenen en daarna kwamen er meteen splinters op je af
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje. Ben met Gears 1 gelijk op Hardcore begonnen en dat vond ik eigenlijk best heel erg goed te doen, zelfs in m'n eentje. Nu heb ik begrepen dat ze in Gears 2 tussen Casual en Hardcore een extra niveau hebben gegooid, Normal dus. Maar als je Hardcore in deel 1 goed te doen vond, in deel 2 dan ook maar gewoon op Hardcore beginnen ?
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  14. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja zeer goed te doen
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke cool. En dan nog eentje :+

    Is Horde nu een gamemode die alleen online te spelen is met andere mensen, of ook gewoon in m'n eentje offline ? Nog mooier zou ik het vinden als het ook split-screen met een maatje gespeeld zou kunnen worden, kan dat ? :eek:
     
  16. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja kan offline gespeeld worden en volgens mij ook splitscreen ja
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh vette shit, das helemaal geweldig zeg :D Komop postbode, ik wil spelen !! :cool:
     
  18. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    je kan ook gewoon met een guest online, dus ik snap niet waar mensen vandaan halen dat dat niet kan.
     
  19. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ook local/offline ;)

    EDIT: dat waren snelle reacties! :9
     
  20. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Heeft iemand toevallig een golden lancer code over en wil hij die ruilen tegen 1 maand gold :)

    let me know.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina