tresure hunt book 4 en combat book 4, kun je van book traders kopen en van bookstores. Daar krijg je 5 sterren van, teminste dat was wel in mijn geval en ik ga ervan uit dat dat overal zo is.
Mijn hond heet Terry de Terrier, maar ik ga hem straks hernoemen naar een echte held: Samson. Anyway, ik behandel mijn hond alsof ik die andere Molenyeux' game speel: Black & White. Elke keer als hij iets vindt, beloon ik hem. Maar ik heb sterk het gevoel dat het niet helpt. Zijn boeken de enige manier om je hond wat te leren? Ik zit nog niet zo ver in de game.
Boeken zijn de enige manier om je hond iets te leren. En hem bedanken helpt niet. Ik was ook fanatiek bedanker van hem in het begin van het spel, maar het maakt dus geen flikker uit. Net als dat het voor mensen niks uitmaakt, de wereld in het spel niet dynamisch verandert, er helemaal niet zo veel verschillende uiterlijken zijn en ik niet het gevoel heb geliefd te zijn omdat de hele stad op me staat te geilen.
Heb mijn hond geen één keer bedankt. Heb hem 2 keer gehealt in totaal terwijl die wel 100 keer liep te zeuren. Heb hem nog één keer van een rots af geglitched maar dit alles mocht niet baten. Als hij treasure hunter 5 is loopt hij echt elke 5 meter te kermen, word dat echt zo beu
Spoiler pff, man door die keuze op het einde ben ik men hond kwijt, eerst dacht ik dat het niet erg zou zijn. maar nu heb ik door dat ik daardoor niet de "The Completionist" achievement kan halen
Spoiler Het feit dat dit werd verteld voor je de keuze maakt doet me denken dat het je eigen domme schuld is Doel van het spel he, denken aan de gevolgen van je keuze...
Heb hem binnenkort binnen als het goed is. En hoef niet lang na te denken over de naam van me hond. Heb thuis zelf een hond en die heet Banjer