Net weer 4 potjes ranked gedaan, 3x barca en 1x man utd. Ik vertik het echt om een beter team te pakken dus heb 2x gewonnen en 2x verloren met Valencia. Ik verlies liever met 2-1 ofzo met Valencia dan dat ik met 4-0 over een tegenstander heen wals met Man Utd of Barca.
eens. Ik speel met villareal, en sta nu ongeveer gelijk met verloren en gewonnen wedstrijden.. maarja vind het ook leuker dan standaard met ronaldo heel veld overrennen.
Ik zit er zelfs over te denken om naar een 4sterren team te gaan of en ander 4,5 sterren team. Nu heb ik Villa voorin lopen, best nog een snelle gast. Ik zet nogal vaak Morientes voorin om gewoon met positiespel e.d. te moeten scoren.
Nogal raar, ik ben nu na 3 wedstrijden voor het Nederlands Elftal al aanvoerder gemaakt.. en dat terwijl ik bij Ajax al 1 seizoen in het eerste speel en nog steeds geen aanvoerder ben. En Jan Vennegoor staat linksbuiten!
Weet het ff niet meer en kan het zo snel ook niet vinden, maar kun je ook met 1 xbox met 2 spelers online? Zo ja, hoe en in welke modus is dat??
Ja, gewoon Ranked/Unranked match spelen en dan kan je bij Team Select op Y drukken om je maat mee te laten spelen.
Moet gewoon een laag team nemen. Was het eerst ook zat speelde toen met fc ingelstad of twente tegen die grote teams maar dat won ik maar 1 op de 3 keer ofzo dus ging wat zoeken en toen kwam ik uit bij Hertha BSC. 3,5 ster maar ze hebben geen schijn van kans hehe
Inderdaad, ik wil goals scoren door te moeten combineren en goed voetbal te spelen. Met valencia is het een stuk moeilijker al maar dan nog hebben ze Villa rondlopen die toch nog best snel is. Dus 4 sterren/3,5 sterren teams die wel interessant zijn? Niet slecht ofzo maar gewoon leuk zoals Hertha BSC?
Ik speel online gewoon met barca. Maakt me niet zoveel uit wat mensen daarvan denken. Andere spelers nemen toch altijd ook Chelsea of Manchester utd of Milan, Inter etc. dan komt het gewoon ook op skill aan.
Tegen Man Utd inderdaad wel, dat zijn beide way-overpowered teams. Maar tegen Milan en Chelsea heb je echt veel teveel voordeel met die 2 teams. Deze speel je gegarandeerd onder tafel. Inter valt nog wel mee, die hebben een beer voorin lopen genaamd Ibra, die rent iedereen eruit en beukt alles omver. Plus hij scoort van de meest onmogelijke positief doelpunten.
Nou, dan heb ik wel tegen hele slechte tegenstanders gespeeld. Ik heb in het weekend weer is online gespeeld met milan. Van de 20 potjes waren er zeker 14 tegen man utd en ik heb ze allemaal gewonnen. Nou gebruik ik wel mijn eigen tactics en ik pass enorm veel, maar het leek te werken.
Natuurlijk werkt dat ook wel Badstreak, en als je gewoon echt skill hebt maak je zelfs de Man Utd en Barca gastjes gewoon in. Maar ik heb echt teveel potjes verloren omdat mijn verdedigers gewoon er meteen uitgelopen worden door Messi, Etoó, Ronaldo en Rooney. Als ik op een normale en goede manier verslagen wordt door die gasten maakt het me niet uit, maar op zo'n kutmanier verliezen is echt bagger. Zeker als je gewoon veel beter bent de hele wedstrijd. @ Gizmo007. Drogba en zelfs Anelka zijn ook wel beren ja maar ik heb nooit het gevoel dat die echt te sterk zijn, zeker al 30 potjes tegen Chelsea gespeeld. Bij Inter is het gewoon Ibra die niet van de bal te krijgen is en serieus onmogelijke en onrealistische doelpunten maakt.