Vanavond weer gaaaamen. Ga wel Horde spelen overigens, dat is natuurlijk niet goed voor mijn achievements...hmmmm
Ik ga vanavond met Fallout beginnen, ik geloof ook niet dat dat een achievement kanon is... Maar ik doe mee voor de veldopvulling .
ik kan iig nog 1 simpele halen voor SCIV, nog eentje voor Shadowrun en zeker nog een paar voor Gears. Mocht de nood hoog zijn dan ga ik wel met Shrek de derde aan de slag
Challenge update - 11/10/2008 Here is where it's at: Def K is the current favorite and managed to do it without gaining any points. Overall, the 13 total challengers put up a total of 525 points, so at least people are competing! jansen007 added 225, No Limit NL added 150, Ypuh added 100, HybridTheory85 added 40, and Melted Forest added 10. So yeah... jansen007's gamerscore jumped quite a bit eh? People better start looking over their shoulders. There are 4 days left, so... yeah... plenty of time. Ready your breakfasts and eat hearty...for tonight, we dine on achievement points! Huidige Leader: Grafiek: Leaderboard: Blijkbaar komt de update niet op een vaste tijd. Wie gaat winnen? Onze machine of onze steen?
Doe ik een keer niet mee...worden er scores gehaald die ik nog met twee vingers in mn neus kan halen ! Kom op jongens, ik wil actie zien!! Deze challenge is het enige qua xbox wat er voor mij in zit deze week, dus maak het een beetje spannend voor me ! Ik verwacht een top drie van ieder 1000+ punten!! Succes allemaal
Je mag wel inloggen, tis alleen dat je ff weet dat t voortaan slimmer is om éérst in te loggen voor je punten gaat halen !