Pro Evolution Soccer 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    toch belachelijk dat je een enquette moet invullen..ze weten zelf ook wel dat ze lag hebben..dat ze er dan niks aan doen kan aan 2 dingen liggen.
    Of ze kunnen het niet/lukt ze niet

    Of ze hebben schijt aan hun klanten
     
  2. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie goede site/winkel waar ik hem voor leuke prijs kan halen. Op play-asia komt die deze maand pas een keer. Dus kom maar op??
     
  3. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Online is zeker minder laggy...gisteren 3 potjes gespeeld en zelfs 1 potje met allebei GROEN!!!Speelde nog niet zoals PES6,maar wel al veeeeel beter dan voorheen, misschien ook omdat ik ze alle 3 won, zonder een goal tegen te krijgen:lol:
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dan kon je tegenstander gewoon minder goed schaatsen dan jij.
     
  5. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in mijn tweede seizoen, eerste seizoen bij FC utrecht,kampioen geworden alle aanbiedingen geweigerd en de laatste negotiation dag aanbod van AS Roma aangenomen...hahaha...kheb Totti uit de basis gespeeld, mijn gemiddelde zit op 7,89, ik haal altijd wel een 8, 1 x slechts een 8,5 gehaald.En een paar keer een 7,5.Mijn speed en stamina zijn in 1 seizoen 3 punten vooruit gegaan, nu speed 85 en stamina 86.Verder Shot power 78,Shot accuracy 77,short pass accuracy 78...en nog wat eind zeventigers...gaat de goede kant op.In het nederlands elftal 14 x gescoord in 8 wedstrijden, veel kopballen uit corners....tja mijn speler is ook 2,05 Meter lang.In jet totaal zit ik nu op 100 goals ofzo en 34 assists, o ja ik speel hem op regular!!blijft top....vermaak me uitstekend.
     
  6. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat viel dus wel mee, ik kon wel beter Klunen!!!!:lol:

    Nee echt het was gister echt redelijk acceptabel!!
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Vind ik wel interessant, dat jij zo'n goede verbinding had. Speelde je tegen iemand die vlak bij je woont of heb je zo een goede download/upload snelheid?
    Heb je verder nog iets bijzonders gedaan, bijvoorbeeld je PC uitgezet tijdens het spelen?
    Wil ik allemaal weten omdat ik op Digitaalgras toernooien organiseer en ik bezig ben tips te plaatsen hoe je je verbinding on-line kan verbeteren.
    Graag dus een zo uitgebreid mogelijk antwoord :)
     
  8. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    PC staat altijd uit, ik heb een 20MB line op papier in praktijk istie 16 a 17 MB.
    Upload is iets van rond de 800 KBps(als ik het goed zeg) en download is wel ruim 1,2 MBps

    o ja en het was tegen een fransman
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, zie je wel, toch de PC uit! Dat had ik ook bij mijn tips :)
    Heb je ook die door Konami aanbevolen poorten geforward ( TCP 20000 – 20140 in/outUDP 5730 – 5739 in/outUDP 3478 outHTTP 80 out )?
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat vind ik niet echt een hele knappe tip hoor Han :+. Dat is het eerste waar ik aan denk als ik met een game onverhoopt lag heb. Ik heb ook alle poorten geforward maar het is zo'n drama dat PES 2009 bij mij na 3 dagen alweer stof loopt te happen.

    Als een van de grootste fans van de serie moet ik bekennen dat de (nogal eenzijdige) liefde geheel voorbij is. Ook de singleplayer boeit mij in het geheel niet meer. De gameplay is beter dan van welke PES dan ook, maar de gameplay van PES komt mij nu gewoon de strot uit omdat er nog veel te veel bugs in zitten die er al inzitten vanaf deeltje 1. Tuurlijk, het spel voelt anders, maar in wezen speel ik nu nog steeds een spel dat met gemak op de PS2 had kunnen worden gemaakt.

    Daar heb ik het toch wel mee gehad eigenlijk. Ik doe ook absoluut niet mee met toernooien of wat dan ook. PES is niet meer en ik hoop van ganser harte dat ik Fifa 2010 wel leuk zal vinden want ik hou van voetbalgames. Maar ik speel liever geen voetbalgames dan dat ik dat slechte product als PES 2009 ga spelen. Alleen als er vrienden over de vloer komen om 2vs2 te spelen haal ik het stof van het hoesje af om een paar potjes ouderwets PES te spelen. Verder boeit dit spel met totaal niet meer. Een patch hier of daar veranderd daar niets meer aan. Konami heeft een groot speler verloren :+
     
  11. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    mmm wel vreemd dat mensen nog steeds lag hebben. Ik vond het sinds het begin erg meevallen. Online speelt het bij mij echt soepeltjes. Ligt er ook aan dat ik de juiste mensen kies. Fransen, Duitsers en Engelsen zijn geen probleem. Spanjaarden zijn ook goed, alleen bij hun af en toe buttonlag. Maar het is zeker 300% beter dan pes2008.
    maar het moet wel beter, want het is nog steeds niet 100%, ik heb bijv nog nooit 2x groen gehad.

    Oh en me pc staat gewoon aan, weet niet waarom dit invloed zou moeten hebben op mijn ps3 verbinding. En me ps3 staat in een dmz, dus alle poorten staan std open.
    verbinding is 20Mb/1024kb
     
  12. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb al 3 maal gehad dat ik 2x groen had.

    Ik heb iets van 20-25 matchen gespeeld... meestal heb ik groen en andere geel.

    Maarja LiveGold is vanaf vandaag voor me afgelopen dus ik ga maar deze week langs de FRS voor weer 3 maanden.
     
  13. Falastine

    Falastine Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die geen last van lag heeft nooit niet heb normale 9 euro internet verbinding heb router ik stream muziek tijdens spelen nergens last van
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Misschien weet je niet hoe PES 2009 offline speelt :b: Het lijkt me onmogelijk dat je geen last van lag hebt, al helemaal niet als je muziek streamt tijdens het spelen.
     
  15. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom ik aan deze patch?!?
     
  16. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    en oa aan meer kits, officiele team namen etc.... (uiteraard voor op de xbox 360!!)
     
  17. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    System setting -> download

    e voila
     
  18. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel beter zo met die patch, het heeft trouwens mijn ge-edite data niet gewijzigd, maar ik kan niks garanderen want het lijkt bij iedereen weer anders te zijn.
    Konami gaat stapje voor stapje vooruit zo, met deze patch zal er (hopelijk) meer content komen en ook met hun eigen tevredenheids onderzoek, zegt nog niks maar is stap in de goede richting
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  19. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    De nieuwe update heeft het voor mij iig opgefokt. Online is nu oppeens laggy as hell en alleen maar mannetjes die teleporteren over het veld. Maakt niet uit met wie ik speel. Zelfs met mijn vriend paar straten verder op, waar het voor de patch altijd goed ging.Het lijkt net pes2008
    Ik heb het getest of het aan de patch lag door hem weg te halen en vervolgens weer te isntalleren, maar dit keer niet naar system settings en download te gaan.
    En ja hoor de 1e match die ik speelde ging weer als vanouds soepeltjes en de 5 daarop volgende ook.

    Het gaat trouwens om de ps3 versie. Op pesfan ook veel klachten hierover. Echter zijn er ook mensen die nergens last van hebben. Dus echt vreemd.
    Ondertussen speel ik gewoon met versie 1.00
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hoe kan dat nou, als je online wilt spelen tegen iemand met een andere versie dan wordt je geweigerd met een boodschap dat je de verkeerde versie hebt...
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina