Gears of War 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kiss of Fire, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Games won in a row? Dat is wel erg vaag :confused:
     
  2. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies 5:21 minuten gewacht tot ik in een match zat, waar voordat we startten het nog maar 4-2 was, waardoor ik 2 rondes heb kunnen rondlopen en toen was de match voorbij (beide geleaved). Oftewel: Weer heerlijk 20 seconden wachten.

    Begrijp me niet verkeerd, ik weet wel dat ik gewoon het niet met Gears1 moet vergelijken maar deze game werkt zo gewoon niet. Dit is niet eens het 'Gears idee'.

    Singleplayer is gewoon egt een toffe game, maar multiplayer hebben ze gewoon zwaar verkracht.
    Met het idee van 'rol naar voren en schiet met je shotgun' hebben ze dat slowdown erin gezet.. Wie de fák deed dat ooit? Recht naar iemand rollen en dan shotgunnen werkt niet want dan had híj jou altijd (er is een kort moment tussen die rol en het moment warop je kunt schieten)...

    Minpunten op een rijtje:
    - Matchmaking duurd te lang
    - Als host leaved is potje over
    - Ronde's niet instelbaar
    - Shotgun niet genoeg power
    - Chainsaw té goed (gaat niet omlaag als je geraakt wordt)
    - Geen smokenades standaard bij je / minder blast radias.
    - Minder lang 'stunned' op de grond liggen van een granaat.
    - Je wordt gechainsawed wanneer je langs iemand met chainsaw aan rent.. Aangezien hij je óf in je rug zaagt, óf je wordt er wel heen gezogen..
    - SNELHEID eruit!!
    - Persé 20 sec wachten aan het einde van de match
    - Blindfires komen véél minder goed aan dan geaimde fires.. Waardoor je niet meer echt kan wallbouncen, maar saai tegenover elkaar staat te schieten..
    - Je komt niet in cover door dat bulletdelay.


    Té veel minpunten die ze er wat mij betreft sówieso bij de test's uitgehaald hadden moeten halen!

    Edit: Nog een major bug:
    Als jij als enige over bent van jou team, maar je wínt (dus jij overleeft de ronde).. Hoor je tussen deze en de volgende rond je teammates niet praten.
    Oftewel, jij maakt een geweldige actie.. En die kun je niet bespreken tussen de twee ronde's door. Irritant!
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Gast je kan wel elke keer gaan QQ,en.
    Maar je kan ook van het spel proberen te genieten.
    Tuurlijk zitten er dingen in die niet helemaal goed zijn,ben ik het mee eens.
    Maar komop probeer ook een beetje lol met de game te hebben.

    Anders is er altijd nog Gow1.
     
  4. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    dat wou ik net ook zeggen :lol: :D
     
  5. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet wat je speelt(welke modus) maar hoe kom je in spel dat al bezig is ?
    en
    die Bug is dus niet overal en zeker niet altijd. (bij mij nog nooit)

    en als je gears 2 niet leuk genoeg vindt, ga dan geometry wars 2 spelen.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ga eens GOW 1 spelen zou ik zeggen, heeel veel mensen doen dat gewoon nog steeds daar ;)
     
  7. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm.. Ga eens GoW1 spelen? Haha leuke grap.
    Maarrehm hoe bedoel je een game die al bezig is? Ik doe gewoon Public.. Nu hele tijd Players Choice gewoon.
    Ik bedoel zegmaar;

    Het is ronde 1
    Team A heeft alleen nog persoon Henk over.
    Team B heeft nog personen Piet en Jan over.
    Henk schiet Piet en Jan allebei af.
    Ronde 1 is voorbij, beide teams horen elkaar..
    BEHALVE... Henk, want henk leeft nog dus hort niemand die dood is.
    Ronde 2 begint: Heel Team A hoort weer team A en Team B hoort teamB.

    Dat bedoel ik, hopelijk beetje duidelijk.
    En JA ik geef de game ook een kans, ik ben niet zo iemand die gelijk de game weggooit. Ik weet hoe vet Gears kan zijn, dus echt heel jammer dat ze het zo verneukt hebben. Als ze gewoon luisteren naar ál die klachten en een patch uitbrengen..

    Net nog een vage bug:
    Ik schoot met flamethrower op iemand, hij downt mij met zn shotgun..Ik blijf gewoon schieten (hield rechtertrigger ingdrukt), en ik schiet hem gewoon down en dood.. Terwijl ik al down was! Kwamen vlammen uit mn lichaam zegmaar..
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.684
    Leuk Bevonden:
    17.893
    Dat ga ik nog behoorlijk frustrerend vinden..lijkt me iets voor dat de persoon met de snellere verbinding altijd wint. Of de host. :emo:
    Ik hoor dus al wat pittig gezeik over die Multiplayer..zucht, dat wordt wat. Ik vond de MP van 1 nou zo goed..
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  9. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    je zei dat je in een game komt waar de stand 4-2 is wat bedoel jij daar
    dan mee ?

    in een respawning wedstrijd (annex, king of the hill submission,...) hoor je toch gwn al je teamgenoten dood of niet, en in een non-respawning wedstrijd (warzone, execution,...) hoor je gwn die die niet dood zijn en als de ronde voorbij is begin je opnieuw en kan je met ze praten (tot dat ze dood zijn of jij dood bent). wat is het probleem ?
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  10. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    4 mensen die tegen 2 mensen spelen, oftewel zij waren zwaar in de minderheid ;) De rest was al geleaved/disconnected voordat de game begon. Mgoe kga wel tege me TV zeiken want beter wordt de game er toch nie van ;)
     
  11. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Chainsaw kan je vaak genoeg ontwijken en aan de shotgun kan je zeker wennen. Het enigste dat ik vind dat ze moeten verbeteren zijn de belachelijke wachttijden voor- en na de match en de belachelijke reikwijdte van de granaten. Zelfs als je een kilometer om de in de muur getagde granaat wilt heenlopen gaat ie nog af.
     
  12. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:

    zelfs als je er niet eens langs loopt maar er gwn dicht bij bent gaat hij al af, en die stun van die granaten zijn wel vervelend alhoewel ze wel af en toe handig zijn.
     
  13. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, lekker ook :9

    Maar in Gears 1 zaten ook erg veel foutjes :9
     
  14. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    als er maar een klein dingetje veranderd word is de game al een stuk beter.

    de shotgun

    die moet wat minder tijd hebben tussen 2 schoten, en als je schiet op een (irritante) aankomende gast met de chainsaw, moet de chainsaw even uitgaan, maar nu kan de persoon met chainsaw ongehinderd doorlopen. maar als je met lancer schiet krijgt de chainsawer wel terugslag.
     
  15. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Dan ga je met je lancer schieten! Dáárom heeft Epic de shotgun minder sterk gemaakt, zodat mensen ook eens wat andere wapens gaan gebruiken. Bij GoW1 moest je echt minstens een halfjaar actief spelen als je de shotgun goed onder de knie wou krijgen, en je werd gewoon gedwongen om de shotgun veel te gebruiken omdat dat nou eenmaal het beste wapen in het spel was. Als ik het leuk zou vinden om iedereen met m'n pistol af te knallen zou ik lekker pech hebben in GoW1, en díe balans heeft Epic in de multiplayer proberen te stoppen.

    Mensen kunnen zich dat wel overal irriteren aan die 'chainsaw-noobs' (waaronder DvD_NL in zowat elke post die hij hier maakt), maar ik irriteer me online aan die gasten die de hele tijd met hun shotgun bezig zijn. Ik wil gewoon lol hebben online, en de Lancer / chainsaw is een f*cking awesome wapen dus die wil ik gebruiken ook. Als andere mensen dat 'nooberig' en irritant vinden is dat hun probleem. :thumbs:

    Dat machmaking zuigt nog steeds though :+
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  16. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Is het mogelijk om in de multiplayer een échte private game te maken? Dus een game waar niemand, ook niet je vrienden, kunnen joinen zonder een invite te krijgen. En is het mogelijk in private games om mensen te kicken? Want die mogelijkheid ben ik nog niet tegengekomen..
     
  17. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    maar onze chainsaw n00bies komen bedrogen uit als ze denken dat ze goed zijn en ooit in een clan gaan spelen op gamebattles.
    het is namelijk verplicht om met de hammerburst te spelen.
     
  18. darkdusk

    darkdusk Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand eigenlijk al seriously 2.0? (de achievement)
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Iemand een idee waarom in niet normaal kan joinen als ik geinvite wordt?
     
  20. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    het zegt ook wel alles dat je zegt dat je mensen met shotguns noobs vind :lol:
    daar kunnen de die hards allemaal smakelijk om lachen.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina