1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    ok If you say so ;) vind die game wel echt gruwelijk ben nu al wat verder maar dat ronddwalen is zo kicke je kunt het je zelf helemaal voorstellen wat er is gebeurd en dan loop je daar nu, in ruines wat ooit Washington was gewoon WOW!!!
     
  2. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg ik Power Armor training ? Heb net mooie Outcast Power Armor gescored maar kan het niet dragen ..
     
  3. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    hoi krijg morgen fall out binnen maar ik heb een stukje gespeeld tot ik uit de vault kwam
    maar daarna snap ik het gewoon niet en dat vind ik wel jammer heb na de game uitgekeken maar kan ieman met veel geduld mij uitleggen hoe het moet en wat de bedoeling is voeg mijn gamertag maar toe
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik denk dat het allerbeste is om als eerste naar Megaton te gaan...ik geloof dat je al vrij gauw bordjes ziet die je erheen wijzen....anders op B drukken, dan met de linker/rechter trigger naar data gaan en dan world map kiezen...en dan met X een marker plaatsen op Megaton.

    Ik heb geen idee of je Oblivion gespeeld hebt....want zo ja, dan komt je hier vrij gauw mee uit de voeten. ;)
     
  5. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Main quest doen, op een gegeven moment kan je het dan krijgen (je moet toegang tot de Citadel hebben).

    Overigens moet je dit spel gewoon spelen zoals je zelf wilt, je kan het niet fout doen. Gewoon gaan verkennen, kom je vanzelf dingen tegen. :thumbs:
    Heb helaas alle quests al gedaan nu, dus voor mij alleen nog beetje verkennen (heb ook vrijwel alle wapens en armor al, met tienduizenden kogels en 22000 caps, dus valt voor mij niet veel meer te halen helaas).
    Ach ja, maar op zoek naar maffe dingen, unieke wapens en armor en de laatste bobbleheads. :+
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2008
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb net alle lijken doorzocht die in Tenpenny tower lagen en genoeg sleutels gevonden. Van die oude man, Hashwood ofzo? Vond ik een sleutel voor zijn kluisje....en daar vond ik eem schematic van een explosief die je zelf kan maken. Helaas heb ik de items er niet voor maar ik vind dit wel supertof. Moira Brown in Megaton had ook een schematic...Rock-it launcer...klonk super, alleen kon ik het niet betalen.
     
  7. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Susanne,ik ben ook iets ouder en in het begin is het allemaal wennen en overweldigend,maar naar verloop van tijd is het echt super.
    Ga inderdaad maar gewoon naar Megaton,daar wat klooien en daarna gaan wandelen.In het begin niet te veel aan de mainquest denken,daar kom je vanzelf wel aan toe.
    Oh ja denk eraan op tijd en genoeg SAVEN.
    Veel plezier
     
  8. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Haha ik heb mezelf net door een achievement heen gebluft!

    Ik was bezig met die Wasteland Survival guide quest, en toen ik weer een order kreeg wat ik moest gaan doen, heb ik tegen dat vrouwtje gebluft dat het geen goed idee was om het boek te schrijven. Ze gaf me gelijk en we stopte met het boek *plop Achievement unlocked* :+


    Geweldige game! :lol:
     
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wat groot en open dus snap best dat je denkt, ok en nu? De opties lijken ook erg veel dat heb/had ik ook maar je moet gewoon eerst de main quest volgen totdat je wat levels hoger bent en dan kun je rustig even rond huppelen en gewoon verstand op 0 en gaan met die banaan! Maar gewoon eerst naar de grote stad gaan *in je kompas knipperende balkje volgen en daar rond neuzen*
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Mega brute game, het is gewoon Oblivion all over again (qua hoe onder de indruk ik ben ) Net nog even na een paar potjes GOW2 , Fallout 3 gedaan. Puur beetje exploren , en ik kwam toen aan bij Rivet City....ziet er erg cool uit, ik vraag me af of je ook op dat schip kan komen op een makkelijkere manier dan die deur te lockpicken(heb je een skill van 100 voor nodig ook).
     
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een quest aan verbonden.. zo kom je er zo in.
     
  12. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je er zo in dan? Ik zie nergens bij die quest staan hoe je er in kunt komen (behalve lockpicken). Had het maar op internet opgezocht en je komt erin door of de deur to lockpicken (skill moet 100 zijn) of ergens aan de voorkant van het afgebroken stuk onder water te zwemmen naar een deur (die ook onder water zit).
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  13. Dornbusch

    Dornbusch Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Rivet city kom je in door op dat platform op de intercom te drukken, dan komt er een brug naar dat platofrm en kun je erin. De deur die op slot zit is van het gedeelte 'broken bow', daar is verder niets te doen behalve voor de replicated man quest. Je kunt daar in komen door vanaf de deur naar links te zwemmen dan om de hoek heen zwemmen en daar dan rechts onder water zit nog een toegang.
     
  14. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt! Je vertelt precies alles wat ik al wist! ;D

    Het enige wat nog niet duidelijk was is of je op een andere manier die bow in kan komen dan lockpicken + onderwater deur. Maar maakt niet uit verder.
     
  15. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    is er iemand die hem uit heeft en hem toevallig met mij wilt ruilen? ^^ met iets hier uit? of een combinatie. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=120830 in de buurt van rotterdam kan ik hem wel op komen halen, vandaag of morgen haha... sorry voor het offtopic ;).


    ik vraag me trouwens iets af.
    als je megaton opblaast, in hoe verre tast dat dan ook de omgeving ook echt aan?
     
  16. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben vanmiddag aan de game begonnen heb goed het forum gelezen ik snap het nu een beetje beter ben ik blij om want ik verwachte er veel van aleen waar kun je wapens reparen en hoe kom je aan caps moet je caps gewoon in de game zoeken en oja wat gebeurt er als je wat steelt word je dan slechter
     
  17. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is echt een stuk beter als je leestekens gebruikt.

    Maar om je vragen te beantwoorden:

    Je kan zelf je wapens repareren, in het menu, of bij een weapons merchant. (in Megaton heb je er 1, en erbuiten ook)
    Caps kom je aan door dingen te verkopen die je in de wereld vind.
    En als je steelt word je wel slechter, maar dat maakt zo'n klein verschil dat je eigenlijk best veel kan stelen voor je slecht wordt.
     
  18. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu op een plek waar ik standaard doodgeschoten wordt, helemaal geen zin om verder te spelen dus :+
     
  19. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    oke sorry voor de leestekens! maar waar kan ik de spullen verkopen, sorry dat ik zoveel vraag
     
  20. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Megaton -> Moira. Als je megaton binnenkomt, naar beneden lopen, daar heb je de clinic, daar rechts van zit een weg omhoog. Aan het einde zit moira('s supplies o.i.d.) aan je rechterhand. Alleen open vanaf +- 09.00 tot 21.00

    Wapens repareren kan in je Pip boy bij je weapons. Je moet wel een zelfde soort wapen hebben. druk op y en selecteer een wapen. Hetzelfde kan met je armor maar je moet wel een bepaald aantal punten in repair skill hebben. Hoe hoger, hoe beter je je armor/weapon kan repareren.

    Voor de rest staat er ook het een en ander in je manual, lees die even door.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina