Shaun White Snowboarding

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 28 mei 2008.

  1. prinz

    prinz Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja ik zag hem net ook bij Bartsmit hier in Groningen liggen. Maar ik twijfel nog of ik hem moet halen. Eerst maar review lezen
     
  2. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde,
    kijk erg uit naar deze game, gewoon lekker tricks doen enz. en beetje rondkloten :p daarna komen de missies wel.
    Mr ik ben erg aan het twijfelen tussen Mirrors Edge en deze.
    Vind de gameplay erg kort van ME en ik denk dat je met deze wel lang bezig kan zijn.
    Kan echter maar 1 game kopen voor de fullprice deze rest van de maand, en dan wil ik wel weten of die het waard is.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mirror's Edge kopen, uitspelen en dan via de Bazaar ruilen voor SWS. ;)
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Precies hetzelfde hier maar ik heb al besloten. ;) Kijke ME is en lijkt me een super game maar naar de review waarin ze ook vertellen dat de game maximaal 7 uur duurt vind ik het zonde om 60 euro te betalen, ik had hem ook gehaald als die niet van EA was want dan had ik hem goedkoop gehaald bij Gamehubs. Ik denk dat er meer uit me 60 euro krijg met Shaun White met lekker veel vrijheid, leuke events en met 16 man van een berg boarden.
     
  5. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk hetzelfde idd.
    Ga ook bijna cker voor SW, ik heb daar ook meer zin in dan in ME eigenlijk :p
    Misschien dat als ik hem heb uitgespeeld dan wel kan ruilen tegen Mirrors, maar denk sowieso dat die snel budget gaat worden.
    Gamehubs word het even niet voor mij aangezien er nog 2 games binnen komen voor de sint en ik geen zin heb om tot dan te wachten :p
    Koop hem wel bij de musicstore van het weekend met rocks vijfjes gecombineerd met een aktiebon en geld :p
     
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ze waren zeer te spreken over Shaun White Snowboarding bij Gamekings.

    Weet alleen nog niet wanneer ik hem haal, want begin volgend jaar komt ook Skate 2 volgens mij.
    Wellicht een leuke Kerst kadootje voor mezelf. O-)
     
  7. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap de twijfel misschien dat jullie dit kan overhalen

    IGN review mirrors edge

    9.0 Presentation
    The game delivers the feeling of running and jumping better than any other first-person game. Menu designs work fine, as does the art style. If only they had picked a sleeker art style for cutscenes.
    8.0 Graphics
    Some edges and doorways look better than others. Environments can be repetitive with regard to architecture. PS3 version looks just a bit cleaner than 360.
    8.0 Sound
    Soundtrack works great, as do the effects. Voice acting could be stronger for the sake of the story, but it’s not bad.
    7.0 Gameplay
    Some great ideas that don’t pan out that well. At its best when running and jumping. At its worst when looking for alternate routes, exploring or fighting. Bumpers on PS3 are preferable to 360.
    5.0 Lasting Appeal
    After beating the super-short campaign mode there really isn’t much to do unless you’re into shaving seconds off of your trial times.
    7.4
    Decent OVERALL
    (out of 10 / not an average)
     
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    IK zal hem het meeste online spelen met wat vrienden lijkt me... Ik wacht nog wat reviews van de multiplayer af ;)
    Bedankt in ieder geval.
     
  9. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoelde ik ook niet helemaal, alleen dat ik het raar vond dat de pc versie uitgesteld is en die vooor de console goud is.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    O oke. Het zal me niks verbazen dat er gewoon minder mankracht op de PC versie zit er daarom dat er meer bugs zijn.
     
  11. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Euh, die review is van Mirror's Edge en staat dus in het verkeerde topic.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    We hadden een discussie over Mirrors Edge en Shaun White dat mensen nu voor ShaunWhite gaan omdat voor 60 euro een langere levensduur heeft.


    Btw om 3 uur haal ik mij copy op ik heb nu wel zin om te spelen.
     
  13. Emma

    Emma Guest

    Ik vind het spel een tegenvaller als ik eerlijk ben. Heb het nu 2 uurtjes gespeeld, en ik ben er niet kapot van. Dat je sneeuwballen kan gooien is leuk, dat je een pakje kan kopen is leuk, maar het mag toch niet zo zijn dat je op volle snelheid langs een paar jumps gaat omdat ze simpelweg naadloos overgaan in het landschap?

    Verder vind ik de besturing ook niet heel fijn, en de pop-ups komen als sneeuwvlokjes zo vaak voorbij! Kortom: een no-go voor mij :)
     
  14. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is (wat ik er over lees) een game die meer op Amped lijkt dan op bijvoorbeeld SSX. Je moet er dus wat meer tijd in stoppen om de jumps te leren kennen, de controls onder de knie te krijgen en stap voor stap beter te worden.
    Die dingen trekken mij juist aan in de game...

    Die pop ups etc. is natuurlijk niet goed te praten. Ik blijf het ook raar vinden dat er nog nergens echte reviews te zien zijn, jammer ook dat er geen demo online staat :mad:

    Wil je hem al verkopen?
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het gaat gewon meer richting Skate dan Tony Hawk. Dus dat vind ik persoonlijk positief.
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik snap het nut van sneeuwballen gooien ook niet helemaal.
    Leuk dat het kan, maar na 1x gooien heb ik het wel gezien.
    Meer voor de Wii-ers, waarbij ze met de hele familie op de bank zitten. Zoontje: "Kijk mama!" [gooit sneeuwbal] - Mama en de rest van de familie: "Hahahahaha, wat leuk, dat zelfs dat kan in een spel bla bla bla hahaha".

    Vind de gameplay ook nog niet perfect. De springknop moet je echt enkel indrukken als je gaat springen en met pokie naar voren maak je snelheid, maar het komt (in het begin) nog te vaak voor de je per ongeluk toch de spring trigger indrukt/loslaat, terwijl je (nog) niet wilde springen. Game kan me nu nog niet lang vasthouden.

    Edit:
    @HybridTheory85: Het gaat inderdaad meer richting Skate dan Tony Hawk. Ook met Skate is gameplay in het begin erg wennen en maak je niet meteen de vetste tricks, terwijl je amper op je plaat gaat. Je moet echt even de knop omdraaien en niet denken dat je Tony Hawk in de sneeuw speelt.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  17. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad.

    Dus als iemand wat meer over de game kan vertellen, heel graag :b:
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    @ 2K

    Je moet de trigger langzaam loslaten om niet te springen. En zowiezo: In amped moest je snelheid maken door op A te drukken. En je zou hem toch een keer los moeten laten, dus je zou springen of je het wilde of niet. En volgens Ubisoft is dat bij SWS niet. Omdat je gewoon je RT langzaam los kan laten.

    En misschien hebben we geluk en wordt de pop-up minder als je de game installeerd op je HDD, na de NXE.
     
  19. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net gehaald, nog niet kunnen spelen. Maar later mijn bevindingen.
     
  20. tijmsja

    tijmsja Tijmen

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    zal wel noob zijn maar wat bedoel je moet Pop-up? lagg ofzo?
     

Deel Deze Pagina