Call of Duty: World at War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Waarom zou je NIET alle missies kunnen spelen? Je "team-maten" lopen door heel de Singleplayer met je mee? Lijkt me beetje onlogisch, maar als IGN het zegt zal het wel zo zijn.

    Is het misschien niet hetzelfde als met Gears of War? Opsplitsen en dan later bij elkaar komen? Of de één moet cover geven terwijl de ander het level door stoot?
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Nope. Snipermissies kunnen niet samen en sommige misschien zijn te smal opgezet om samen te spelen. Lees de review op IGN maar eens ;)
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Snipermissies vind ik niet boeiend. Dat doe je immers ook alleen ( met je AI maatje ). Ik denk echter wel dat het grotendeel van de game gewoon CO-OP gespeeld kan worden. Hoe dan ook, COD4 had geen CO-OP en daar ergerde ik me ook niet aan.
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hoe weet je dat nou, COD 2 / 3 / 4 waren ook goed te doen. Wie zegt 5 niet ?
     
  5. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    ...altijd zwaar ellende dat sommige het spel al hebben. Vooral de Amerikaanse knakkers die op mijn friendlist staan spelen het complete spel. Vanmiddag maar kijken of e-plaza het spel al in de schappen heeft...

    Gaat bijna bij elk spel op, neem bijvoorbeeld GRAW. Prachtige single player, maar niet voor z'n tweeën of meer. Alleen RB6 was geniaal, goede single player die je ook nog eens co-op kon doen... zucht, GRAW, komt er ooit nog een nieuwe deel uit. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Mij maakt het niet uit of je de game niet 100% kan uitspelen d.m.v CO-OP. Als ik maar kan knallen, miste de CO-OP bij COD4 ook niet.

    Reviews stromen binnen, allemaal 8.5 of hoger. Heerlijk! Ik kreeg bij het kijken van de GameTrailers footage wel het WW2 gevoel, grote gevechten. Jammer dat die Perk : "Monkey Boy" eruit gemolt is. Had wel leuk geweest om met je flamethrower continu wat boompjes in de hens te zetten :)
     
  7. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan dus niet meer in bomen klimmen ?
     
  8. reverb

    reverb Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je wel voor je antwoordt. Dus je speelt dus gewoon de mappen van de singeplayer. Je krijgt dus ook geen tussenfilmpjes te zien en het verhaal mee?
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  9. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb de game net gekocht bij Eplaza Rotterdam Zuidplein. ik had de game daar gereserveerd en kreeg vanochtend een belletje dat ik hem kon komen ophalen. ik heb 59,99 voor betaald.

    De game ligt gewoon in de schappen voor de PS3 en de Xbox360
     
  10. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3

    Ben net heel Heerhugowaard afgegaan, en ze hadden hem allemaal nog niet te koop dixons, e-plaza, bart-smit, intertoys, frs) :'-(
     
  11. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    hier ook nie..
     
  12. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn bestelling is verzonden van bartsmit. Wordt morgen lekker knallen. Ben nu een beetje cod4 aant spelen om er alvast lekker in te komen
     
  13. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik MM bellen ja hij is er ,ik zeg lig hij ook al in de schappen ja zegt ze oke,ik naar de MM en wat denk je mogen ze hem nog niet vrij geven[had dat dan effe eerder gezegt].
    Als bartsmit hem morgen verkoopt dan verkoopt MM hem morgen ook zei ze ,dus hoop dat ik hem morge heb wil knalle....
     
  14. XBRyan

    XBRyan oi

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij consoleshop is die op voorraad, snel besteld hopelijk morgen dus al binnen. (vorige keer had ik om 21:00 uur besteld, volgende dag binnen)

    ze beloven het wel.. <22:00 = morgen in huis.
     
  15. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb inmiddels samen met een maat die hem ook heeft gekocht vandaag de Co-op bijna helemaal uitgespeeld :D, morgenochtend nog even de laatste 3 levels doen :)
     
  16. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar met coop krijg je geen achievements...dus ik doe de veteran alleen
    maar zitten echt hard moeilijke stukken bij soms
     
  17. Rolluf83

    Rolluf83 Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gekocht bij de Gameshop in Den Haag.

    De beta was al vet, maar de nieuwe levels zijn ook echt groots! Er heerst in alle levels echt een goede sfeer! Ik heb nog geen single player gespeeld, interesseert me niet zoveel. Zoals ik het nu inschat, een waardige opvolger voor COD4 waar ik me ook flink wat uurtjes mee vermaakt heb.
     
  18. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet veel mensen die het hebben.Hopelijk komt het morgen binnen
     
  19. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen nog steeds met de Multiplayer max 12 man? , want de Beta was gekort op 12 man volgens mij
     
  20. Rolluf83

    Rolluf83 Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee MP team deathmatch is 18 man.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina