1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mirror's Edge

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dexterity

    Dexterity Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net effe opgehaald ga de game effe checken laat jullie zometeen meer weten als het net als de demo gelimiteerd is, aangezien free running toch eingelijk dikke vrijheid moet hebben.
     
  2. jsh

    jsh sweet lemon drops

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zie je goed.ik vond het bij de demo erg jammer dat je het pad moet volgen in plaats van zelf te bepalen hoe je er komt,laat het ff weten of het zo het hele spel is:thumbs:
     
  3. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je de demo voor de 360 ook ergens downloaden op het internet en dan op een cd zetten? Want ik heb de NXE update en ik kan dus niet op Live.
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat is die Runner Vision die alles rood maakt, dat kan je gewoon uitzetten hoor.
     
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik hoor vele PS3 bezitters praten over dat je het beste Mirror's edge voor de PS3 kan kopen vanwege de exclusieve DLC die ervoor zou uitkomen, ikzelf had ergens gelezen dat dit verworpen was. Nu heeft DulleNL een post geplaatst dat er dus DLC ook uitkomt voor de 360, alleen is dit hetzelfde als de PS3 versie? Verder zou ik niet weten waar de DLC uit bestaat, hoop niet nieuwe outfits...want die zie je toch niet. Levels/missies..hoogst waarschijnlijk.

    *Edit, ik lees dus dat het nog niet zeker is hoe het zit met de PS3 exclusieve content, en of dit ook zal blijven voor PSN, verder krijgt dus de PS3 en de 360 allebij DLC.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2008
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game sinds gisteren (PS3 versie) en kan er heel kort over zijn. Wat een fantastische game zeg! Het speelt heerlijk, ziet er top uit, de gameplay is heel tof, de soundtrack is heel gaaf en de actie is heel tof. Voor mij echt een toppertje.
     
  7. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    waar kan ik die soundtrack nou downloaden want die ene link doet het niet... iemand?
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Om me bezig te houden totdat ik de volledige game heb. :p
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik wilde game vanmiddag al spelen maar toen hadden ze hem offline gehaald omdat de server het niet aan kon.

    Nu even spelen. ;)
     
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Mirror's soundtracks

    Hier staan de eerder gedeelde sountracks op van mirror's edge in een werkende link.
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    gamer.nl review

    9
     
  12. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Echt een hele vette game, heb de eerste paar chapters gespeeld. De game is waarschijnlijk niet heel erg lang, maar met de Time-trials kun je je ook nog wel een tijdje bezig houden.

    Heb al een lekkere tijd op de eerste time-trial gezet :D
     
  13. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een geweldige game, kort maar zeer krachtig. Ben nu op hard doorheen aan het lopen....rennen. De levels zien er cool uit, de executie moves zijn sick en de soundtrack werkt ook goed mee.
     
  14. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Spel net 1 uur in aan het spelen, en het bevalt me erg goed. Kan niet tellen hoe vaak ik nu al dood ben gegaan, maar dat neemt niks weg van de ervaring, in tegenstelling zelfs het maakt me meer vastberaden om het goed aan te pakken. Kom nog terug op het spel.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik laat deze toch maar even schieten denk ik, op de 1 of andere manier trekt de game me niet ook al ziet het er wel allemaal erg slick uit
     
  16. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik ga deze game toch maar halen binnenkort. Zodra m'n Xbox terug is toch maar naar de winkel. Hij lijkt me namelijk toch wel heel vet en ik kan 'm zodra die uit is wel weer kwijt bij iemand. \o/
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik wacht wel tot ie afgeprijsd is.
    Is een toffe game, maar de guards/politie vond ik af en toe te frustrerend/irritant.
    Sowieso is de game veel te kort om er de volle mep voor te betalen, hoe goed de SP ook mag zijn (die ik gewoon normaal vind, niet slecht, ook niet wow).
    Komt denk snel wel voor een leuke prijs op Xbazar. Voorlopig eerst nog wat andere games te spelen.
     
  18. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag maar even gehaald, zat wel te twijfelen tussen gow2 en cod5. Maarja had al flink wat shooters dus even wat afwisselling.
    Het spel is wel leuk ook redelijk lastig ben best vaak doorgegaan. Al moet ik zeggen dat ik niet vind dta je heel veel mogelijkheden hebt om door het veld heen te rennen. In principe kan je zelf overal heen, maar je wordt eigenlijk altijd zo opgejaagd dat je toch maar 1 weg te gaan hebt.
    Maarja het is wel een leuke game.

    *edit
    tering zooi man, krijg nu disc read error krijg het spel niet meer geladen :mad:
    zo te zien spel kapot of zo, andere games doen het wel:mad:
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2008
  19. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag ook eindelijk gehaald en vind hem echt geweldig! :thumbs: Hier zal ik nog wel even zoet mee zijn. Replay waarde vind ik zo laag nog niet eens. Je hebt een hoop time trials en de story mode gaat ook niet bepaald snel vervelen denk ik. :)

    @jazz - Is de DVD echt helemaal schoon? Ik heb dat laatst ook een paar keer met Dead Space gehad en dat bleek toen door een heel klein plekje op de DVD te komen.
     
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Net even voor time trial gegaan op de playground, eerste keer was rond de 01:34.
    Na wat dingen te hebben uitgevogeld kwam ik uit op 00:56, echt belachelijk hoe bepaalde keuzes zoveel van je tijd er af kan schaven.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina