Gears of War 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kiss of Fire, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij ook maar toe! Ik ben vaak te vinden voor een potje Horde behalve als ik al met andere mensen bezig ben ;)
     
  2. $mark$

    $mark$ Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met een zwaar probleem!!!!! Als ik multiplayer wil gaan spellen kan die geen match vinden weet iemand waar dit aan kan liggen????
     
  3. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit duurt inderdaad wat langer. Maar als je er geen kan vinden moet je eens naar je netwerkinstellingen kijken ;)
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    :lol:
    Het schijnt zelfs dat je de Insane achievement op een super makkelijke manier kan halen. De een speelt Casual en doet al het werk, de ander speelt Insane en blijft op de achterhoede.
    Naja lees maar even verder:
    http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=99972




    Hier nog een topic met allerlei van die theorieen:
    http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=104296
    Let wel op voor spoilers!
     
  5. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    da's inderdaad een vet makkelijke manier om dat achievement te krijgen. Neem aan dat alleen dege die op Insane speelt het achievement krijgt he?
     
  6. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk het niet want je doet co-op.Je doet samen het spel dus moet je allebei een achievement krijgen.

    EDIT: Net gelezen dat alleen diegene die op Insane speelt de achievement krijgt.:mad:
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    is toch ook helemaal niet leuk om het zo te halen.. probeer het gewoon normaal uit te spelen op insane veel leuker.
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Kut GoW 2. Heb de hele tijd vastlopers 8) Zelfs na een nieuwe gehaald te hebben. Shame!
     
  9. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag eindelijk wat toffe potjes (met nog wel een boel BS tusesndoor) gespeeld met wat lui van t forum, vanavond hopelijk weer ;)
     
  10. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    dan heb jij wel echt pech. Ik nog geen een keer gehad!
     
  11. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Net lekker online geowned met mensen van xbw. Ook trouwens act 4 uitgespeeld. Damn dat is vette PEOP

    nu weet ik eindelijk hoe die stem van gears 1 van de locust eruit ziet
     
  12. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Mensen die veel Horde willen spelen voeg mij gerust toe, GT = Rigest :)
     
  13. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Bij volgens mij een heel aantal die hem bij Dimensionplus hebben besteld zat geen codekaart. Na mijn weten moet je daarvoor even naar klantenservice van microsoft bellen aangezien hun daar ook niks aan konden doen.
     
  14. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    haha horde is wel lachen maar zo'n slechte team >_<
     
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Horde is best te doen met z'n 5'en zolang je maar rustig aan doet. Alleen wave 50 is dan tricky, die heb ik dus ook nog niet gehaald 8)
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    hoezo :mad: tis meer dan terecht lijkt me, vind zelf persoonlijk dat degene die op insane speeld niet eens die achievement krijgt. Zo kan iedereen het, en verdien je de achievement niet, wat is het nut om hem te hebben als je hem niet eens kan uitspelen ? Pimpen met iets wat je niet eens kan, pff kinderen. Maargoed trieste mensen heb je en hou je! |:- :x
     
  17. mathijsjanzen

    mathijsjanzen Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel nu ook veel hordes, mijn Gamertag is EcthelionMRJ; voeg me toe als je lekker veel hordes wil spelen.
     
  18. witloof

    witloof Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleem. Ik ben lokaal de singleplayer in coöp aan het uitspelen, 1 profiel op insane en een ander profiel op casual. Zo heb ik op mijn hoofdprofiel op het einde + 200. Mijn journal zegt dat ik nog 9 chapters in coöp moet spelen, terwijl ik er eigenlijk nog maar 8 moet doen. Ik heb gecheckt op mijn ander profiel en die moet ook nog maar 8 chapters op casual doen. Ik snap er niks van.
     
  19. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom niet voorbij een K-U-T punt

    Act 5 Chapter 1 , dat je met die reavers door een tunnel gaat , het gaat een paar keer goed , met op zn turrets schieten en in zn mond , maar steeds ga ik elke keer op hetzelfde punt dood , HOE de fuck kom ik hier voorbij :confused:
     
  20. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ^welk punt ga je dood dan. k had hem in eenkeer gehaald gewoon doen wat de andere gears tegen je zeggen.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina