Shaun White Snowboarding

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 28 mei 2008.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het langzaam laden van textures, dus je ziet een berg waar je naar toe board en dan opeens staat er ook een huisje. Om het een beetje makkelijk uit te leggen.
     
  2. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    In game Objecten/textures die later pas te voorschijn komen. Dus als het ware uit het niets verschijnen zoals pop ups :D Vandaar de benaming
     
  3. tijmsja

    tijmsja Tijmen

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    oke thanx.. dat is indd. wel jammer.. maar zal later mischien nog wel opgelost worden? mischien als de XNE er inderdaad is..
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is altijd bij games met grote gebieden. Als de NXE uitkomt kan het minder worden maar is geen garantie.


    Ik heb hem net gehaald gaan nu effe spelen.
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Verwacht zelf niet dat een install de pop-up verhelpt. Is meer dat de laadtijden iets korter worden.
    Was me zelf nog niet opgevallen dat je trigger langzaam los kon laten om het springen te annuleren, vaak druk je hem toch net even snel in of laat je hem per ongeluk even los. Als je dan pokie naar voren hebt om vaart te maken, ga je meteen op je plaat omdat frontflip niet lukt. Bij meerdere games is snelheid maken en springen gescheiden, maar op de een of andere manier heb ik er bij SWS het meeste last van.
     
  6. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het densondanks wel €55 waard ?
    Dat is mijn enige vraag, pop ups heb ik noet echt last van, en de gameplay lijkt me erg vet. Wat is me ook afvraag is of dit spel een beetje lang mee gaat ?
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik moet ook even leren om het stickje dan los te laten.

    Het is echt even wennen zoals SKATE ook echt wennen was. Pop Ups is me nog niet echt opgevallen. Online is ook tof net met man de berg af allemaal richting de eerste sprong.

    Over de muziek kan ik een ding zeggen. _O_
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  8. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je meot wennen is in mijn boekje een grote pluspunt. Geef meestal aan dat het niet tot minde arcade is en dat er skills nodig zijn om de gameplay onder de knie te krijgen.
     
  9. eldeegee

    eldeegee Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn exemplaar is nu onderweg, met een half uurtje ga ik spelen :).
    Ben benieuwd, zal het jullie uiteraard laten weten!:lol:

    gamertag : teuntoeter
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    De tracklist is idnerdaad gruwelijk :D. Ik hoorde al in wat trailers Three Days Grace etc :D
     
  11. Emma

    Emma Guest

    Ik vind hem juist meer richting Tony Hawk gaan dan richting Skate qua gameplay. Als je van een piste een mega sprong naar beneden maakt, 3 nekwervels tot 1 reduceert aangezien je met je kop keihard op het dak van een huisje terechtkomt, en dan gewoon verder skiet en geeneens valt....tja, dan vind ik dat niet bepaald 'Skate achtig". En zo kan ik nog wel meer voorbeelden noemen.

    Kwestie van smaak dan denk ik :)
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb het over de controls die wennen zijn en meer richting skate gaan dan naar Tony Hawk. En we boarden niet skieën. ;)
     
  13. Emma

    Emma Guest

    Boarden, skieen...1 pot nat :p Maar de controls zijn idd meer Skate dan TH, en gelukkig maar!
     
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Wat voor een soort muziek zit er in? :)

    Ik hoop zoiets ala SSX On Tour (de beste soundtrack)... is het zo?? :9
     
  15. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind zelf de controls van TH ook fake,
    vond die van Skate. lekkerder spelen,
    kon echter de moeilijke totaal niet ( doen of masteren ).
    Hopen dat het hier anders wordt
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind het nog best wel moeilijk. Het jammere is dat als je naar voren drukt dat je snelheid maakt en met RT spring maar heel vaak vergeet je vinger van de de pook af te halen waardoor je springt en gelijk een frontflip maakt. Ik heb ook soms moeite om snelheid te maken maar dat kan aan het board liggen. Maar ik moet wel echt wennen aan de controls.
     
  17. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Klinkt goed allemaal, kom op Gamehubs! :p
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij settings staat . Swap Grab and shifty maar ik merk helemaal geen verschil als ik hem aan zet weet iemand wat het doet?
     
  19. eldeegee

    eldeegee Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik breng die van mij morgen terug, niet echt mijn spel. Ik ruil m wel voor een tegoedbon en dan haal ik tombraider wel als die uit komt.
    Als er iemand in de buurt van Harlingen (friesland) woont mag die het spel vanavond ook komen halen...voor de mensen die niet tot morgen kunnen wachten :p. ik heb er 64,95 voor betaald.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik weet het ook niet.

    Het ziet er super uit lekkere muziek. Met het speelt heel erg vaag. Er gebeuren gewoon rare dingen waardoor je steeds geen controle hebt over wat voor je trucje je doet.


    :{
     

Deel Deze Pagina