Mercenaries 2: World in Flames

Discussie in 'Algemeen' gestart door Biba, 16 jun 2007.

1. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo vandaag ook 2x gedaan, ik vond het juist wel heel leuk. Het is waar dat je zomaar ergens midden in het spel wordt gegooid, maar dat vond ik niet zo erg. Gewoon lekker kansloos knallen met de tank, helikopter en wat andere kleinere apparaten. Erg vermakelijk net als deel 1.

2. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Right, weet iemand hoe die winching challenge werkt die je van je copter-piloot krijgt?

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik had ook echt geen flauw idee wat ik moest doen.... had al wel in sessie 1 een helicopter, tank en een jeep te pakken....in die helicopter wordt je kansloos afgeknald trouwens 8)

Het spel moet het vooral hebben van co-op denk ik.

4. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een leuk en vermakelijk spel. Het spel is niet top, dat geef ik toe.

Maar de explosies die zijn wel mooi uitgewerkt. Ze hadden wat meer tijd in de game moeten stoppen, zodat het je geld echt waar was geweest.

5. Little TommyV

Little TommyV I'm back!

Leuk Bevonden:
    41
    met je helicopter de zeecontainers op elkaar stapelen. En dan dat rode doosje erop en klaar. En als je steeds de max inbet inzet loopt die op tot de 5 miljoen dan ga je gewoon verder en dan loopt de min bet op doe je dat vaak kun je 50 miljoen bij je bet krijgen en dus je biljoen achievement erg snel halen

:thumbs:

6. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Aha, stapelen.
    Right.
    Straks even proberen.

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Er staan drie containers meteen bij de 2e helicopter, die kan je op elkaar stapelen. Er is nog een 4e iets buiten het gebied rond de cirkel waarin je de containers moet plaatsen. Eigenlijk heb je die niet eens nodig, maar mocht je 2 containers naast elkaar als basis willen gebruiken dan is dat dus mogelijk. Met drie containers op elkaar redt je alle drie de challenges.
    Het beste is overigens om die toolbox meteen ff op te pakken en buiten de cirkel te leggen, zodat je er nog bij kan als je de containers hebt opgestapeld.

8. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    na een tijdje weer begonnen met deze game, vind de missies wel herhalend worden.. en ik snap ook niet hoe ik nu verder moet komen

Ik kan een lvl 3 actiivty completen maar waarom blijft die dan alsnog bestaan nadat ik hem complete heb?

hoe unluck ik nieuwe missies om verder te gaan met het verhaal??

9. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Mercenaries 2 was mijn tegenvaller 2008.

Ik heb gister mijn Mercenaries 2 verruild met iemand op x-bazar... erg jammer. Maar de game was niet de Mercenaries 2 waar ik persoonlijk op gehoopt had. Ik ben Mercenaries 1 fan in hart en nieren, was 1 van me favo xbox games, maar deel 2 is gewoon niet af in mijn ogen. Deel 1 was veel meer een solide game.

De openingsmissie stemde mij eigenlijk heel positief erover, nadat ik wat negatieve reviews e.d. had gelezen was mijn verwachtingspatroon erg laag.

Maar na een paar missies begon ik me te ergeren aan dingen. Ten eerste toch de graphics. Vooral in de testdrive van de bigfoot zie je gewoon de ergste ingame pop-in die ik ooit heb gezien, grasplukken ploppen 4/5 meter voor je voertuig in beeld, heel lelijk, laat het er dan uit als de engine het niet trekt op de xbox. Ook zie ik teveel herhalende patronen in de landschappen, erg kale natuur, als je Venezuela kiest en je game is "next-gen" zorg dan dat de foilage voldoende aanwezig is. Volgens mij leek de game zelfs mooier in de vroege alpha-trailers van de videoblogs en screenshots. Daar zag ik altijd dichte oerwouden en vollere omgevingen. Daarna is het soms erg irritant als je een gebouw moet opblazen en dat wilt doen zonder collateral damage te veroorzaken, er lopen altijd wel burgers rond, dus dit is erg lastig.

Verder nog andere dingetjes zoals de lelijke mannetjes in gebouwen die glitchen als een gek (en andere rare bugs soms), soms onwennige controls (Mercenaries 1 controls waren echt een heel stuk relaxter, waarom niet behouden?). De Character models zijn erg mooi voor een sandbox game, maar dan word het weer gruwelijk verpest door de animaties... stijf als een hark. Ook worden de QTE's bij het jatten van voertuigen erg repetitive na een paar uur, doe dan meerdere variaties, want zelfs de knoppen zijn altijd hetzelfde... waarom dat? Dan heeft de QTE ook geen nut meer... dan word het meer een irri dingetje dat je steeds weeer moet doen. Daarnaast zijn melee attacks overpowered. En natuurlijk de repetitive voices, van Fiona en het overdreven fout geaccentueerde geschreeuw van de troepen zoals:"No one is using the gun, I'M MANNING IT!!". maar daar beloven ze in de aankomende patch iets aan te doen..

Positieve punten? jahoor, natuurlijk, maar deze zorgen er niet voor dat de game in mijn collectie bleef:

+Geluids"effecten". Erg toffe zware geluiden en voelt krachtig om dingen te laten exploderen en het mannen van de heavy gestationeerde guns is heerlijk.

+Toffe explosies en destructie. Een basisfeature van Mercenaries die wel goed op beeld overkomt. Kudos voor alle effecten en physics.

+Besturing voertuigen. bestuurd net zo lekker als Mercs 1, zoiets moet ook lekker rijden, even een lekker arcade sausje erover werkt net als deel 1. GTA IV was realistischer, maar fun is toch belangrijker voor mij.

+Routeplanner... maarja, dat had GTA IV ook.. vast afgekeken en logische vooruitgang op vorige sandbox games.

maarja.. Mercs 2 was dus voor mij de grote tegenvaller van 2008 voor mij.. hopelijk maken ze het bij mij weer goed met Mercs 3... als EA meer tijd geeft voor afwerking.

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik was diegene, en heb voorlopig nog niet echt geërgerd.

Vraag me wel een paar dingen af.

Ik heb nu een aantal missies gedaan, en heb nu de mogelijkheid om een missie te doen voor P.L.A.V ik heb echter 3 van hun HVT's gecaptured. Dus nu ben ik hostile. Hoe kan ik deze nu weer friendly krijgen zodat ik die missie kan doen?

En ik vroeg me af of er nog algemene tips waren om het beste door de game heen te komen. Ik wil alle HVT's etc. halen

11. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    klein vraagje ik heb alleen nog maar breng deze truck naar.... locatie lvl 3 missies
    en geen verhaalmissies meer

weet iemand hoe ik nieuwe verhaal missies unluck??

moet je die lvl 3 breng deze truck naar X ook completen om verder te raken??

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Bij de hoofdbasis bij die mevrouw kun je ergens haar geld betalen waarmee zij de factie weer friendly maakt. Die optie heet volgens mij Bribe Faction.
    Of je kunt een factie friendly maken door de vijandige HVT's te vermoorden van de factie die je dus weer friendly wilt maken.

Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  13. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik ben eindelijkv erder bij missies maar ik zit nu vast in de "Misha Milanich" missie
    ik moet 3 bommen laten oppikken, maar als ik ze mark (met Y) om ze op te laten halen komt er niemand
    mis ik nu wat/moet ik eerst wat anders doen??

Deel Deze Pagina