Udinese - West Ham 6-5 Spannend einde, het was 6-2 voor mij in de 88'e minuut, hij bleef maar scoren. Heb geluk sportief gespeeld en niemand getackeld om zeker te zijn van mijn winst.
Glasgow Rangers - West Ham United 0-2 West Ham United - Glasgow Rangers 1-0 ROOD voor S. Davis(Glasgow Rangers)
Sorry dat ik het zo laat meld Maar ik heb een tijd zonder internet gezeten en me fifa is kapot gegaan Dus ik stop er wel mee dat iemand anders het over kan nemen Sorry!
als je mijne maat niet vind op zijn gamertag DIDELS, neem dan de naam azajn. Hij is niet zeker, het is 1 van de 2 bedankt
kletskop!! de stand klopt niet van mij!! heb gespeeld 6 wedstrijden az-newcastle united 1-1 newcastle united-az 2-0 marseille-newcastle united 0-3 newcastle united-marseille 1-1 feyenoord-newcastle united 1-1 newcastle united-feyenoord 1-1 heb dus 10 punten 9 voor en 4 doelpunten tegen dat je het even weet groetjes Danielone
Gelieve mijn gamertag dj risto terug te zetten bij mijn ploeg marseille En de vrije plaats celtic word overgenomen door gamertag DIDELS
1e KLASSE-----------------------WG-P-DV-DT -danielone - newcastle united-------6-10-9-4 -fziz - AZ Alkmaar------------------5-5-4-2 -dj risto - Marseille-----------------5-5-4-8 -dopje10 - Feyenoord---------------6-7-6-5 -glamorouskafer - rsc anderlecht----0-0-0-0 -DIDELS- Celtic-------------0-0-0-0 -FCDANNY - Benfica----------------0-0-0-0 -II eXoDuSs x - VfB Stuttgart-------0-0-0-0 2e KLASSE---------------------------WG-P-DV-DT -DE KLETSKOP - leverkusen-------------8-14-11-11 -Rothoras -Udinese---------------------5-13-19-9 -FrozenBull3t NL - west ham------------5-6-9-9 -domiendj1 - Hamburger SV-------------4-4-3-5 -Iceberg NL - Fenerbahce --------------4-1-4-9 -Don Junior II - PSV-------------------0-0-0-0 -II QuicknezZ II - As-Saint Entienne-----0-0-0-0 -Mitzziejj - Glasgow Rangers-------------4-0-1-8