Gears of War 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kiss of Fire, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    maar ik blijf RAAM vetter vinden dan deze van GoW 2.
    RAAM was pas echt badass!!
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Je weet dat je kunt dodgen met de linkerstick ProCeela?
     
  3. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Kerel tegen wie doe jou nou zo lullig dan?:confused:

    Ik zeg niet ik graag wil dat de andere die niet op insane speelt wel de achievement krijgt , ik vindt juist wat jij ook zegt.
    En als mensen zo de achievement willen halen, wie ben jij dan om je ermee te bemoeien?_0/
     
  4. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net act 1 en 2 uitgespeeld (gewoon op normal, rest doe ik wel in coop). Spel is gelukkig net zo goed als deel 1, die heb ik wel 10x uitgespeeld, meestal in coop. :thumbs:
    Vond einde van act 2 echt heel wijs, in die worm, je er een weg doorheen zagen. _O_

    Helaas kan ik geen online doen, hij zegt elke keer 'Remote parties restarted the matchmaking process.' Iemand enig idee wat dat is? Andere spellen werken wel gewoon online. :confused: En tegen bots is zwaar suf, ook al getest. :+

    Overigens is het nog wel een beetje buggy af en toe, vooral met die filmpjes die (beginnen te vroeg of te laat, textures laden dan merkbaar te laat). Kon ook niet bij een turret, omdat er iets voor lag. Het valt mee, is tot dusver niet heel hinderlijk, maar toch jammer.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  5. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon wachten, heb ik ook wel eens last van.
    Anders terug naar lobby en dan opnieuw zoeken/xbox opnieuw opstarten.

    Tegen bots op insane:D Dat is net zo lachen:)
     
  6. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zal het zijn dan .. ff proberen :thumbs:

    hahah in 1 keer gehaald net , thnx Bro's ! werd al gek :9
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  7. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het elke keer, ook al ik 5 minuten wacht (of zelfs tot de controller zichzelf uitschakelt). |:- Is er al iemand met de seriously 2.0 achievement? :p Die is echt ziek, is voor mensen met Live, maar zonder Life denk ik. :b: En die van 1999 rondes zal ik ook wel niet halen.
     
  8. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    de seriously 2.0 achievement kan je ook in SP halen maar met xbl gaat wel rapper natuurlijk omdat je anders wel héél vaak SP moet spelen dan, ik heb er nog maar 2000 of zo (dus zal wel nog een tijdje duren) en de "party like it's 1999" achievement is niet zo moeilijk te halen als je vaak/veel online speelt (zoals je al zei: "maar zonder life")
     
  9. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    En luitjes hoe vinden jullie de game?
    Maar is dees ook groter,moelijker?
    Of zweren jullie toch op het klassieke deel 1,aangezien veel vervolgen nu erg tegenvallen van bepaalde games.
     
  10. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    for all those who are interested in the GOW story go to:


    http://www.xbox360achievements.org/f...ad.php?t=99972

    vermeld door AntraXxX in eerdere post.

    Ik Heb nks anders gespeeld dan Gears of War(1) in de afgelopen 3 maanden vind het spel echt fantastisch, Gow 2 is Gwn qua Storyline zelfs nog beter dan de eerste,
    en hopelijk wordt Gears 3 zelfs nog beter(ik zette de spoiler tags voor diegene die niet zouden weten dat Gears 3 komt)
    .
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  11. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Bedoel je het stukje dat je buiten over die bomen vliegt, en vecht tegen dat enorme vliegende beest? Ik had hetzelfde probleem. Je moet niet in zijn mond schieten (hoewel dat wel logisch lijkt) maar op de tentakels waarmee hij je vastgrijpt. Als je die op tijd wegschiet dan kan hij je niet bijten.
    Als je dat stukje in de grot bedoelt: Kwestie van vaak doen op een gegeven moment lukt het wel..
     
  12. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    De gevechten zijn veel grootschaliger (niet hele tijd hoor). Vind hem minstens zo goed als deel 1 en die vond ik top. :thumbs: Waardige opvolger en gelukkig geen Halo 3 scenarios (die serie ging enkel bergafwaarts na deel 1 helaas). :)
     
  13. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina