*Two Worlds en Overlord toegevoegd* Ondertussen beginnen ook andere sites mijn idee over te nemen, en ze geven mij niet eens de credits.
Zekers! Zelfs het design. http://www.bingegamer.net/2008/so-h...saving-xbox-360-nxe-hard-drive-install-chart/ Verdomd, ik wordt niet eens genoemd.
Had even berichtje gestuurd naar BOL of bij het het Live Starter pack ook een transferkabel zit. Want op de site staat het niet. Waarom is er niet gewoon duidelijkheid?
Tja, je krijgt een mailtje van iemand die er geen verstand van heeft, dat is meestal zo. Het kosteloos retourzenden gaat probleemloos, maar of dat nou een oplossing is...
Haha herkenbaar, ik ga ook eens wat games (stuk of 2) aanschaffen daar :b: Ik noteer het even op mijn to-do lijstje.
Kijk uit naar volgende week een woensdag,is ook wel is tof om je console een hele update te verzorgen die ook goede nieuwe dingen met z'n meebrengt.Instaleren wordt denk best de moeite waard,ook al is het alleen al om die dvd drive langzamer te laten werken en hoorbaar minder herrie maakt volgens IGN.com
Was elke springupdate niet de moeite waard? Ze zijn verplicht dus je moet ze sowieso gaan installeren he