[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op je pc/laptop in het "uitvoeren" scherm komt via cmd en je toets in ipconfig /all, wat wordt er dan weergegeven bij DHCP en DNS servers? Heb je in het instellingenmenu van je router DHCP toegekend en hoe staat UPnP; aan of uit?
     
  2. pepeNL274

    pepeNL274 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Robuust,

    Bij mijn dhcp en dns staat alle 2 het zelfde.. 19.168.2.1

    Router instellingen:
    The Broadband router can be connected to your Service Provider through the following methods:

    Dynamic IP Obtains an IP Address automatically from your Service Provider. (staat als de aangevinkte optie)

    DHCP Server: Enabled

    En UPnP zegt mij niets..
     
  3. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    UPnP is bij Sweex terug te vinden in het blauwe vak links onder "Advanced Settings", dan "Forwarding" en dan "Virtual Servers". Als de UPnP op off staat moet je 'm op on zetten.
    Hieronder vind je een link waarin het instelscherm is te zien van een Sweex LW050 maar ik weet niet welk type router jij hebt.
    http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Sweex/LW050/Xbox_Live_360.htm
     
  4. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Gute Abend,

    Nadat mijn zusje laatst op mijn xbox een Silver account heeft aangemaakt, signt hij automatisch in op dat account als ik mijn xbox aandoe. Hoe verwissel ik dat met mijn eigen account?

    Alvast bedankt.
     
  5. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Auto Sign In uitschakelen ;) Dan moet je op het profiel klikken en dan Auto Sign in op disabled zetten :)
     
  6. Justinnn

    Justinnn Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    .

    Router

    Welk merk router heb je?:
    Linksys
    Welk router type?:
    WUSB54GC
    Welke firmware?:
    ?
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:
    Ethernet
    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:
    NAT too strict.
    Wat heb je geprobeerd?:
    Nada
    Waar stopt de test?:
    Nada
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):
    om een nieuwe multiplayer te maken ? :9
    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?:

    Too strict :)
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Probeer eens UPNP op enable te zetten in je router

    ga naar 192.168.1.1

    pasword: admin

    ---------------------
    vervolgens naar de applications and gaming tap en zet upnp op enable

    zet je xbox aan, <wacht even>, zet je xbox uit, <wacht even>, zet hem weer aan --> ga naar settings en dan network --> xbox live test .. wat staat er nu bij NAT?
     
  8. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de acties uit de startpost uitgevoerd? Probeer anders je UPnP aan te zetten in de settings van je router en als dat niet lukt kun je portforwarding doen.
    http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Linksys/WUSB54GS/Xbox_Live_360.htm
     
  9. pepeNL274

    pepeNL274 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg de volgende melding als ik port forwarding wil doen en de 88 probeer in te stellen..

    The public port number can not be 88.Because it will have a collision with the Home Gateway web service.

    Ik krijg nu trouwens ook een hele andere foutcode;

    w: 0000-000B
    X: 0000-0000
    Y: 0000-0000
    Z:8015-1904

    geupdate informatie:

    Welk merk router heb je?: Sweex
    Welk router type?: LB000020?
    Welke firmware?: Heb de firmware v0.59 gepakt van edimax. Is namelijk dezelfde router. Alleen van sweex is geen updates of iets meer te vinden. Dus hij geld nu als een edimax BR-6104
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Ethernet
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  10. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bericht wat jij citeert was voor Justin. Dit neemt niet weg dat jij ook UPnP op enabled moet zetten in je router. Je hoeft dan ook geen portforwarding meer te doen.

    Indien UPnP niet in je router settings is terug te vinden moet je even de meest recente firmware installeren. Als ik op google jouw router & UPnP als zoeksleutel invoer zie ik dat UPnP sinds de firmware van 2003 in het instellingenmenu is opgenomen. Als je UPnP dan op enabled zet, kun je gewoon op Live.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  11. Nizozemac

    Nizozemac Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of de Multi pc modem van telfort compatible is met Xbox live?

    type: ZyXEL 2602H

    B.v.d.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja die is compatible
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    port 88 staat meestal open (bij de wat goedkopere routers) dus omdat dit een generieke poort is kan je deze ook niet forwarden
     
  14. JHdD

    JHdD Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb dezelfde gewoon upnp aanzetten dan router en xbox uit, router aan, xbox aan. Dat werkte bij mij in iig.
     
  15. Nizozemac

    Nizozemac Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke super bedankt!

    Is die ingebouwde router trouwens wel vista compatible? Want dat blijkt tegenwoordig ook een issue..

    B.v.d.
     
  16. pepeNL274

    pepeNL274 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb versie 0.62 van sweex als firmware op mijn router staan maar ik kan daar geen Upnp op vinden. En kan voor de rest ook geen nieuwere vinden.. Ik weet dat ik dit eerst ook niet gedaan heb voor mijn eerste xbox 360 (heb hem verkocht toen) en toen werkte het ook gewoon..

    weet er niemand een andere oplossing i.p.v. dat Upnp want dit staat gewoon niet in me router opties..

    Of iemand moet zegge daar kan je firmware downloaden waar het wel mee kan. Maar het meeste is allemaal voor LB000021 en NIET voor de LB000020

    Gr.

    Pepe
     
  17. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon niet echt het topic vinden dus doe ik het maar hier.

    Een kameraad van mij heeft Microsoft points gekocht en nu heb ik zijn account op een memory card gezet (dus heb ik die punten zeg maar) maar hij heeft met zijn account iets gedownload wat ik ook wil downloaden. Als ik nu dus naar market place ga en die download opzoek staat er al een vinkje achter. Nu is mijn vraag kan ik gewoon 'download again' aanklikken en het dan opslaan naar mijn hardeschijf zonder dat hij datgene verliest of iets dergelijks?

    Gr.
    Thomas
     
  18. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Die foutcode is een DNS failure zoals eerder door jou aangegeven. Heb je je modem al gechecked?
     
  19. pepeNL274

    pepeNL274 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik misschien dom over kom maar ik zou echt niet weten wat ik met me modem zou moeten doen.. ?! Kan de kabeltjes verwisselen maar that's it!

    Meer valt er gewoon niet mee te doen..

    En ik heb sweex gemaild betreft die versie voor mijn router maar die lui reageren gewoon niet..

    misschien dat ik maar anders is een nieuwe router moet aanschaffen?!
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat kan .. echter kan je het alleen gebruiken als hij aangelogd is
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina