Ja, sorry maar ik kan er ook niks aan doen dat microsoft zo'n slechte xbox terug geeft Die k*t xbox heeft allerlijk k*t mankementen zoals de laatste tijd: geen afstandsbediening gebruiken, de sensor die kijkt of de xbox staat of ligt doet raar. Als de diskdrive dicht is toch eerst open doen voor hij uitgaat. De meest recente: vastlopen bij opstarten van FIFA09 en dan ook nog vastlopen notabene als de wedstrijd bijna klaar is dam De oudste: wazig beeld in sommige menutjes.
En over de wedstrijd:Hij was levensgevaarlijk in de eerste 5minuten ik kreeg toen gelukkig geen tegendoelpunt. Ik veranderde mijn tacktiek meteen en het bleek succesvol, want ik scoorde de 1-0. Toen kwam hij steeds meer in de wedstrijd. Wisselde ik om de 1-0 vast proberen te houden krijg ik gelijk een tegendoelpunt waarvoor hij vanuit een vrije trap al de lat had geraakt. Had ik gelukkig weer geluk. Maar over het gevoel dat ik de 2-1 kon scoren: Jij zette meer druk maar werd niet echt heel gevaarlijk. En omdat jij meer druk zette kreeg ik veel ruimte, maar waren de eindpasses net niet goed genoeg voor een doelpunt.
Hoe zit het met Ajax in pouleC? Er staat wel dat iemand Ajax is maar heeft elke wedstrijd met 2-0 verloren terwijl hij tegen niemend heeft gespeeld.
Laatst bewerkt: 13 nov 2008