[PS4] [PS3] LittleBigPlanet

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 17 mei 2008.

  1. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je de ster sticker vinden? heb je soms dat je later terug moet naar een level zodat je het 100% kan uitspelen?
     
  2. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Klopt, de ster sticker vind je als ik het goed heb in het 3e level van The Gardens. Als je dan in je popit kijkt zie je welke stickers in dat level als triggers dienen.
     
  3. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    tnx man. was ff te ongeduldig want in level 3 lag ie zo voor het oprapen:lol:
     
  4. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren toch ook maar even de game opgepikt.. Moet zeggen... eerste level vond ik niet zo leuk... moest denk even wennen aan de look en feel van de game. Na een paar uur spelen ook nog online wat leveltjes getest.

    Er zijn al een paar leuke, creatieve homemade levels. Je ziet goed wat er in de toekomst allemaal mogelijk zal zijn. Al met al een hele leuke game :)
     
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, ik had de beta gespeeld, heb het spel zelf nog niet. Maar het enige wat me tegenviel in de demo is dat ik geen gevoel had dat je elkaar nodig had. Maar dat zal waarschijnlijk gekomen zijn door de levels.
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind het echt een superspel, het beste dat de PS3 momenteel te bieden heeft :)
     
  7. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vond het wel leuk. Gisteren weer ff gespeeld maar zonder het door te hebben was ik online bezig. Dacht eerst dat het de computersackboy was die joinde.:eek: Vervolgens met drie man de hele tijd online zitten spelen. Echt geweldig!!!_O_ Later ook nog ff met een friend gespeeld. Levels zijn ook heel leuk om met meerdere personen te spelen.
    Headset komt als het goed is deze maand, dus dan wordt het nog leuker.
     
  8. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Zijn er hier al mensen die wat aardige levels hebben gemaakt? Ik heb er zelf nog niet veel tijd voor gehad. Veel verhaal gespeeld en voor de afwisseling online levels gespeeld (Custom). De game is geweldig. Ik wil echt wat mensen in mijn lijst hebben die Little Big Planet hebben. Stuur even een PM, dan voeg ik je toe :thumbs:
     
  9. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf nog geen levels gemaakt.. Alleen ff die tutorial doorgelopen. Op het eerste gezicht best uitgebreid en tegelijk moeilijk om allemaal goed door te krijgen denk ik. Denk ook dat het best even gaat duren voor de unieke custom levels gaan ontstaan. Nu lijkt alles nog erg op elkaar moet ik zeggen.

    Als je die single player levels speelt zit ik soms echt met een dikke glimlach te spelen. Het gevoel van een ouderwetse mario game komt weer terug met al die bewegende platformen :)

    Het enige dat ik wel jammer vind is dat je de game niet ouderwets met de D-pad kan spelen. Het is nou niet zo dat de analoge besturing iets toevoegd en ik druk gewoon soms automatisch op de D-pad aan het begin van een level. Een kleine optie hiervoor had niet misstaan. Wellicht middels een patch op te lossen. Verder een topgame..

    @HaloTrooper je kan me toevoegen: Dennizz
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2008
  10. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik maak vanavond een nieuwe PS3 online ID aan omdat ik mijn naam niet kan veranderen :9 Ik stuur je vanavond de invite! :b:
     
  11. Uhmmie

    Uhmmie Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie van mijn levels vinden :)

    PSN: Saurfeneon

    En mijn levels zijn:
    - City Blocks: Spiked Edition (easy mode)
    - City Blocks: Ultra Shocking (hard mode)

    In eerste instantie heb ik allerlei objecten aangemaakt en daar heb ik dus vervolgens twee levels mee gebouwd :).. Denk dat dat toch wel de manier is om levels aan te maken.. Iig voor het begin om een beetje de feel van alles te krijgen.. Alleen soms vindt ik de level editor echt #$%#$%#$%# frustrerend.. Omdat het of te veel of te weinig wil doen (probeer maar eens iets nog te editen op de achterste as als er iets voorstaat op de assen ervoor.. of probeer maar een geluid speaker te verplaatsen als hij al vast zit aan een switch.. Maar opzich is het wel vet verslavend (echt al veel uren verspild aan de level editor ;).. Ik vind het haast leuker om levels te ontwerpen dan om ze echt te spelen :p..
     
  12. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Zelfgemaakte Mario- en Pacman-levels in LBP verwijderd

    http://www.insidegamer.nl/playstation3/littlebigplanet/nieuws/22940/Zelfgemaakte-Mario--en-Pacman-levels-in-LBP-verwijderd.html
     
  13. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt een geweldige game! Super verslavend en origineel, maar vooral erg leuk om te spelen. Echt super gelachen laatst in multiplayer samen met mijn broer, had tranen in mijn ogen. Toch knap dat een game dat teweeg kan brengen:)
     
  14. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil je samen gamen? Voeg me dan toe via je PS3: MARVIC_NL

    ps. vermeld bij je (eerdere) reactie(s) ook nog je ps3 nick!
    8)
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2008
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is inderdaad echt een topgame! :) Vind het een van de beste games van het jaar (zoniet de beste game van het jaar).
     
  16. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo mijn 1e retail level is af, tot nu toe van de 38 mensen die hem hebben gespeeld heeft er maar 1 hem uitgespeeld, de rest noemt hem irritant moeilijk :D

    Wie dat ook wilt proberen, naam is Darkness Forever.

    Good luck ;)
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    is deze game wat? kan het me zelf niet voorstellen kwa filmpjes en reclame maar toch hoor ik er allemaal razend enthousiaste mensen over
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Tja, dat hangt echt van je eigen voorkeuren af. Hou je van side-scrolling platformers, en heb je ook interresse om te gaan knutselen met je eigen levels enzo, dan is het wellicht leuk voor je. Ben je niet zo gek op platformers en heb je totaal geen zin om zelf iets te maken, dan kun je wellicht beter wachten tot ie straks 30 euro is, om het dan eens te proberen.

    Bij play.com is ie deze week even 42 euro, dus misschien durf je voor dat geld de gok aan!? Is het niks, dan verkoop je hem 2de hands door voor 35-40 euro ofzo.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  20. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt door het peer-review process. Iedereen kan een level flaggen als offensive, dan wordt het meteen offline gehaald en bekeken door Sony/MM.

    Als het niet offensive is wordt het weer teruggezet. Azure palace uit dat artikel is alweer terug.

    Dit zorgt er echter wel voor dat er helaas veel gegrieved kan worden.
     

Deel Deze Pagina