weet ik nog niet, morgen ga ik het ophalen.. Had vandaag geen geld mee, was gewoon ff kijken in de Free Record Shop en zag dit liggen, heb het meteen apart laten leggen en ff aan jullie nagegevraagd of het zou werken. Maarja ik ga het gewoon proberen wat is nou 2,50
Ja precies, maar als ik het zou kunnen weten voordat ik naar de stad ga fietsen morgen, bespaard me ook wat tijd.
Ja precies, er zijn 4 freerecordshops in Breda, dat word shoppen. ''Ik verkoop xbox live codes, 20 euro voor 12 maanden'' Ik word rijk zo, teehee. Zal er geen misbruik van maken, ALS het zou werken.
Ik zet meteen marktplaats vol. Xbox Live voor 40 Euro! Is ff kijken als ik er 10 verkoop is dat een winst van 375 Euro.
Ja ,dream on. Nooit dat ze kaartjes voor 12 maanden EN headsetje verkopen voor 2,50. Die kunnen gewoon niet meer werken. Zo ja, worden we door ms op zn zachtst gezegd genaait.
dat is migratie van een huidig account. dus je oude account met nog 6 maanden gold omzetten naar 360 account met 6 maanden gold. edit na wat speur werk: http://support.microsoft.com/kb/908637 You can use the Xbox 360 subscription codes only for the Xbox 360 console, not for the original Xbox console. However, you can use original Xbox subscription codes for the Xbox 360 console. dus opkopen al die shit en heb je live voor 26 jaar voor de prijs van 1 jaar
Waar liggen die dingen nog dan? Die zijn al 3 jaar oud Of hebben ze nog een oude lading gevonden en gaan ze die nu verkopen voor €2,50 Dan moet ik zo maar is ff naar de FRS
In Bergen op Zoom hebben ze de kaartjes helaas niet, de verkoper dacht in eerste instantie dat ik een xbox wou kopen voor 250,-
Dus als we iemand hebben met de oude xbox, hij de accounts maakt met de codes die wij hebben gekocht. Wij ze invoeren in onze xbox360, dan upgraden. Dan hebben wij 12 maanden xbox live voor 2,50?
Ik ga de code nu invoeren,, ff kijken of het werkt.. plz plz ENNN JUP HIJ WERKT ER STOND, xbox live upgegraded met 12 maanden er zaten trouwens paar arcade games bij van de oude xbox en 3 demo's ofzo En een Headset (een zwarte van de Xbox) weet alleen niet of die op de 360 werkt, dalijk maar ff testen XD