Far Cry 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wat een game, hier een stukje over de eerste side missie van een buddy:
    Ik moest dus naar zo'n villa voor een of andere Belg dacht ik, voordat ik daar was 2 outposts compleet verwoest, daar aangekomen via het water/bomen sluipend erheen, langs de vrachtwagen en dan die hanger in. Vanaf daar iedereen vermoord en toen naar boven gegaan, had hem meteen neergeknald maar volgens mij moest ik dat niet doen, kreeg alleen een telefoontje van haar maar geen geld of andere shit.

    Ik wil overduidelijk de sluip kant opgaan, ik heb al een sniper gekocht maar ik wil die verwisselen met mijn bazooka maar dat kan niet. Ik wil gewoon een pistool met silencer, een sniper en een AK47 of iets in die richting, kan dit ?
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    JE kan een LMG , sniper en een pistol bij je hebben
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ja heb nu een LMG bij die wapenshop gekocht bij Mike's Bar, alleen mijn Sniper hangt niet meer in die huisje. Mijn sniper had ik bij een andere wapenshop gekocht, zal het zo zijn dat mijn sniper alleen daar op te halen is. Moet ik namelijk even goed nadenken, weet niet meer waar dat was :+
     
  4. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem hebt gekocht moet je even goed naar de muren kijken want daar hangt ie ergens
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    bij de assault rifles hangt ie als t goed is
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Heb hem maar opnieuw gekocht want hij was er echt niet. Blijven die dingen daar altijd, ook al als ik ze oppak ? En wat hebben die kisten voor nut die je kan kopen en die je overal tegen komt.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    als je ze koopt hangen ze in je wapenschuurtje. Die kisten die je koopt kun je dan ook gebruiken in je safehouses.

    dus als jij dan in je wapenschuurtje bijv een rocketlauncher , sniperrifle en uzi in die kisten doet kun je die in elk safehouse dat je unlocked hebt er weer uit halen. Is op zich wel handig maar aangezien er best veel wapenschuurtjes zijn is t niet echt een noodzaak.
     
  8. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Worden die wapens dan in alle safe houses opgeslagen of in één safehouse?
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    In alle safehouses.. Ikzelf vind het best verspilling van diamanten.. Ik heb nu alle wapens gekocht :D.
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind dit spel opzicht best standaard, met standaard bedoel ik je ziet bijna altijd hetzelfde; gras en bomen. en daartussen heb je nog kleine steegjes lopen en bijna elke minuut dat je rijd kom je wel zo'n groepje tegen die je dood wil schieten en dit kan je volgens mij niet uitschakelen ook vind ik de snipers behoorlijk klote, zoomen , schieten, uitzoomen en dan herladen dit is wel echter maar het had van mij echt niet gehoeven. ook vind ik de multiplayer ook best wel slecht je weet echt bijna nooit waar de mensen zitten en je krijgt dus maar weinig kills per level. plus dat als je bij je spawn-post blijft staan , hoef je maar eventjes te wachten en iemand van het tegenstander spawnt daar ook en dus kan je hem ook gelijk doodschieten.

    Maar de graphics zijn wel heel erg goed, en toch ookal vind ik het standaard vind ik de free-roaming ook goed :) ook heel erg leuk dat ze een map-editor hebben gemaakt ookal zuig ik er echt in haha :D

    naja dit is mijn eigen mening
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2008
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik vind die verroeste rocketlauncher zo vet dat die als ie blijft hangen die RPG gewoon uit de loop valt en dan op de grond flikkert.. BOEM! Weer het halve gras in brand etc. echt geniaal 8) Vooral toen ik op de wachttoren stond op het airfield; ik wou op een auto schieten maar dat ding valt gewoon onder die wachttoren op de grond waar nog andere guards stonden. BOEM! weg guards, gras in brand, kwamen nog meer guards aan maar die vluchtten voor de vlammenzee :D
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2008
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    @ Ferron: Wat een onzin.. Ik weet niet wat jij van een shooter verwacht, maar ik ken geen 1 game waar je de tegenstanders uit kan zetten (:lol:) of dat je van te voren weet waar de tegenstanders precies zitten (:lol:). En de game is allerminst standaard (ik ken weinig free roaming shooters) en bijna graphics altijd hetzelfde? Sorry hoor, maar elke vierkante kilometer is TOTAAL anders.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2008
  13. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het verschil tussen het noorden en het zuiden heel erg groot? Dus tussen het 1e deel en het 2e deel van het spel?
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zuiden heeft minder guardposten. En verder is er niet veel verschil
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Als je GTA IV vergelijkt met Far cry 2 dan kan je meer doen in GTA IV en daar is ook niet elke huis hetzelfde, wat ik in far cry 2 heel veel zie is gras en die andere dingen die ik genoemd heb. Ik vind het ook normaal dat je die tegenstanders niet uitkan zetten maar ik vind het gewoon irritant dat je bijna om de 1 minuut bij een guardpost aankomt. En met ''het weten waar ze zitten'' bedoel ik dat ik de radar mis het is echt heel moeilijk om de tegenstander te vinden. Graphics zijn niet altijd hetzelfde en heb ik ook niet gezegd :thumbs:
     
  16. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Iemand die far cry 2 wilt spelen. Gister was ook een succes. :)
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Daar raak ik je al kwijt.
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    haha, naja boeie het blijft mijn mening dit komt ook eigenlijk wel omdat ik hem nog niet zo lang heb gespeeld :p circa 1 uur ik zal nu wel weer ff gaan kijken en dan verandert mijn mening mischien :p en waarom kan ik GTA IV niet met Far cry 2 vergelijken? omdat far cry 2 in afrika is en GTA IV in Amerika (?) het zijn allebei free roaming games, tja wel verschillende.
     
  19. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    deeltje 2 is nodig!
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind GTA vergelijken met Far Cry dat dat appels met peren vergelijken is. Maar ja zo zie jij het niet, dat kan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina