Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    2 concrete vragen:

    - heeft iemand tips hoe je wachtwoorden het best kan aanpakken (hacken); het lukt me zelden dit uiteindelijk te raden (ben ik zo slecht???)
    - ik krijg bij level 9 nog steeds de melding dat ik de workbench om mn tools te repareren nog steeds niet kan gebruiken omdat ik dat "nog niet geleerd" zou hebben. Bij wie kan ik dat dan leren?
     
  2. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Op gamefaqs staat een guide hoe de wachtwoorden aan te pakken, die is best duidelijk, ik zou daar even kijken. Overigens geeft ie de antwoorden niet maar wel hoe je ze moet raden.
     
  3. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Een klein vraagje,op de reklame zag ik dat je een Hond hebt die naast je loopt.
    Maar heeft je Hond ook een functie?
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Voor die Workbench moet je de bouwtekeningen en materialen hebben. Dan kun je zelf wapens maken ^^.
     
  5. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij begint te grommen als er enemies in de buurt zijn en hij valt ze ook aan, maar dat is niet altijd een voordeel aangezien hij ook in zijn uppie Behemoths en Deathclaws aanvalt 8)
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Easy, ik ben er ook super slecht in, maar makkelijke manier om ze allemaal wel te kraken.

    Je kan elke keer 4x proberen voordat ie afsluit.

    Gewoon 3x op de gok woorden proberen, heb je em niet in die 3 keer sluit de terminal af en probeer opnieuw 3x. En ga zo maar door, vaak heb je em wel binnen paar keer, en je kan zo dus nooit afgesloten worden ;)
     
  7. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja er staat ook bij hoeveel van de hoeveel letters je goed geraden hebt hè.
    Dat werkt zeg maar net iets beter dan zomaar op knoppen rossen.
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ben gister verder gegaan met de quests. Moet nu naar Galaxy New Radio toe, maar dat is een eind lopen :eek: Helemaal niet erg, wel dat ik onderweg dikke vijanden tegenkom. Nu heb ik al een zootje caps dus ik wil wapens kopen, echter kon ik bij die negroide man, die buiten Megaton staat geen mogelijkheid om de betaling te bevestigen, alleen maar of ik hem wil eindigen. Hoe kom ik aan wapens? Anders kom ik never nooit langs al die dudes :lol:
     
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Nee niet echt. Probeer die super hard maar es, met 13 letters ofzo. Steeds die shit locked. Gewoon paar keer zo op de gok doen en hij is open. Een paar locks is wel leuk, maar niet als het de zoveelste is.

    Deze manier is zoveel sneller ;)

    En volgens mij moet je niet alleen de letters goed hebben maar soms ook de plaats? Snap er geen hol van bij die moeilijken. Denk je dat je letters uit kan sluiten en dan blijkt dat ineens niet zo te zijn.

    Dat jij die puzzels leuk vindt of er geen problemen mee hebt, betekend niet dat andere mensen dat niet hebben. Dit is voor hun de oplossing om het wel los te krijgen ipv dat ze niks kunnen open maken.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik heb die hond nog niet, maar je kunt hem toch ook commando's geven om spulletjes (wapens en andere items) te zoeken? Hij kan volgens mij ook stuff naar je huis brengen...
     
  11. Ramirez

    Ramirez Negima!

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Computers hacken met een Science Skill van 100 is een eitje. :thumbs:

    Dan kun je woorden deleten totdat er ééntje (het juiste woord) overblijft.
     
  12. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo kwam daarnet voor t eerst een supermutant tegen op level 3 o_O Dacht echt dat ik een probleem had maar hij was vrij gauw tam ^^ hij was bezig met ghouls uitmoorden toen ik m een headshot of 5 gaf.
     
  13. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ow dank... dus je bedoelt eigenlijk dat ik eerst die blueprint van de rocketlauncher bij dat vrouwtje voor iets meer dan 1100 caps zou moeten kopen? Kvond het behoorlijk duur en dacht dat ik hem wel zou kunnen kopen voor minder geld ergens of krijgen...

    Iemand ook een tip om te zien hoe je thema's / inrichting (love, nuke, enz) in je huis er dan uitzien en welk attribute het handigst is om je huis mee "aan te kleden" (cola machine, workbench)... kosten zijn niet zo van ff proberen namelijk 8)
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2008
  14. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat eerste klopt alleen heb je dan de kans dat ie ergens een vijand tegenkomt en daarmee gaat vechten en zo kan komen te overlijden omdat je dat niet snel genoeg in de gaten hebt. Dat ie spul naar huis kan brengen is me niet bekend.
     
  15. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Infirmary niet halen, je kan ook gewoon gaan pitten in je gratis bed.
    Jukebox, mja, je hebt je radio op Pipboy toch?
    Laboratory, heb hem zelf aangeschaft, erg handig! Je kan je laboratory automatisch iets laten brouwen, na 24 uur is dat af.
    Workbench, niet echt nodig aangezien Moira er ook een heeft, maar heb hem zelf wel.
    Nuka-Cola machine heb ik niet, zelfde eigenlijk als Infirmary, gewoon gaan slapen.

    Theme heb ik per ongeluk weggedaan en daar krijg je niks voor terug, je kan hem ook niet terug kiezen volgens mij. Over het algemeen niet bijzonder, al kan je wel alles jatten en weer verkopen wat er bij komt zeg maar. Het is niet zo dat je muren opeens van steen zijn e.d. bij Pre-War theme (daar hoopte ik eigenlijk op hehe) maar gewoon de inhoud is Pre-War.
     
  16. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Infirmary heelt ook damaged limbs en radiation sickness. Daarnaast vind ik een workbench wel handig, 'k gebruik de kasten aan weerszijde om wapens en misc items op te slaan. En ja, die Nuka-Cola machine en jukebox..: gewoon omdat het kan... :D
     
  17. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de Nuka-Cola machine wel handig hoor, je kan je Nuka-Cola bottles erin doen en de machine maakt ze dan ice-cold, zodat ze 20 health geven ipv. 5.:9 (En hij staat cool)
     
  18. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die koelkast (en hele inboedel) van die chick met die Nuka Cola quest echt heel wijsch. :thumbs: Kun je na de quest altijd innemen natuurlijk, maar ach ze is wel grappig en bakt taart. :9
    Uiteindelijk wordt je trouwens vanzelf rijk, dus komen de inrichting van je huisje en de blueprints vanzelf. :)

    Voor extra geld kun je altijd Reilly's Rangers quest doen en daarna met haar praten voor een extra miniquest, kun je zo paar duizend caps verdienen.
     
  19. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    maandag avond uitgespeeld(65 uurtjes met enkele submissies wel met lvl 20 begonnen aan de laaste 2 missies van de mainstoryline)... super spel.. ben ff paar savegames terug gegaan om alle achievements te halen(behalve die van neutral/bad karma.. denk dat ik daar t spel weer eens opnieuw moet spelen!)
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2008
  20. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben al 3 keer opnieuw begonnen, elke keer pas ong. tot river city. wel veel side quests afgemaakt (those, blood money tenpenny etc.) Maar wil nu eigenlijk wel met een melee character. Iemand al gedaan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina