Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit momenteel in Act2 van GoW2 en dat is allesbehalve grauw. Maar het is waar, veel shooters zijn helaas grijs, grauw en bruin, het mag allemaal wel wat meer kleur hebben!

2. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Die Killzone filmpjes overtuigen mij ook niet echt bepaald. Ook die HD niet. Voor een spel wat al zo lang in ontwikkeling is is het echt niet zo mind-blowing als ik had verwacht.

De X360 is gewoon nog steeds erg goed bezig.

3. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Een halo beater is het geworden? killzone 1 was gewoon een matige shooter hoor, en idd grauw ja.. en eentonig kwa kleuren.. net als dat gears of war dat heeft, ik vind KZ2 niet zo mindblowing in ieder geval.. maar als je op de ps3 niks beters gewend bent is dit idd bijzonder ja

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Oh nee, er moest staan: "een halo-beater werd het uiteindelijke niet". Had je ook wat kunnen afleiden aan de maar die er achter stond :+.

En ach, welke shooter is tegenwoordig niet grauw zoals Mac Dennis zei. Resistance, GoW, Killzone, zelfs Half-Life 2 de episodes een beetje. Enkel Halo 3 maakt wat gebruik van kleuren (en er zullen vast nog wel shooters zijn die wat kleurrijker zijn).

5. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Daarom no hard feelings ;) halo 3 gebruikt kleuren en is dus gelijk minder mooi, tis maar net watvoor keuze de developer maakt denk ik, kleurrijk en wat minder mooi of grauwer en mooier.. misschien texture gebruik ofzo? Maar killzone2 is niet zo bijzonder mooi als dat sommige mensen doen geloven

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik weet nog dat BIA werdt afgekraakt door veel mensen omdat het te kleurig uitzag.

7. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De filmpjes van Killzone2 laten tot nu toe een grauwe en lege omgeving zien, met simpele AI en weinig tot geen grafische vernieuwing.

Sony en de pers hebben zo'n hype gecreeerd rond deze game, dus ik verwacht echt weggeblazen te worden.

Voor mij zijn de mijlpalen op shooter gebied, Gears of War en COD4.............wat ik tot nu toe heb gezien van Killzone is niet beter dan die games.

Jammer, want ook ik zit te wachten tot de PS3 nu eindelijk eens laat zien, waar die volgens Sony toe in staat is....................misschien is dit het wel :lol:

Laatst bewerkt: 14 nov 2008
  8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb de beta van Killzone gespeeld en die ziet er toch echt een (heel) stuk beter uit vergeleken met GoW(1) en CoD4.

9. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of is er enorme lag in die filmpjes van Killzone 2? Maar vind Killzone 2 ook niet zo bijzonder, true het ziet er goed uit maar ook niet mind-blowing. En ik vind gameplay nog steeds belangerijker als graphics dus moet ook goed in mekaar zitten.

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Jullie weten dat er veel Xbox 360's zijn/waren die overlijden. Ik heb nu echter toch iets hilarisch voor jullie:

Zoals jullie weten heb ik een Wii. Na maanden dat ding niet meer te hebben aangeraakt had ik weer eens zin om Super Mario Galaxy te spelen. Het viel me echter op dat het lampje niet meer brandde, wat het normaal altijd hoort te doen. Ik probeer dat ding maar aan te krijgen, maar geen succes. Ik zit hier dus hoogstwaarschijnlijk met een Wii die vast is overleden door een overdosis stof vangen. :emo:

11. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn Xbox360 is bijna 3 jaar ( 3 jaar gamen zonder 1 probleem ).

Heb ook al maanden niet meer met de Wii gegamed.
    Zie de Wii dan ook als miskoop van 2008 }:]

12. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Wou een paar maanden geleden eens verder doen met Okami. Was ik er terug lekker in na een paar uur, loopt die stofhapper ineens vast ><. Sindsdien is het weer maanden geleden dat ik hem gebruikt.

Als Nintendo besluit om een Wii2 uit te brengen hoop ik dat ze een stofzuiger erin maken want anders gaat dat ding ook geen nut hebben :emo:.

*Mist the good old days van de GC en vooral van de N64 toen Big N de "hardcore outsider" was*

13. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb hetzelfde probleem ook gehad. Alleen stond mijn Wii een tijdje bij mijn meissie en na een bepaalde tijd werd hij niet zo vaak gebruikt.
    Op het moment dat ze er wel weer mee wilde spelen werkte hij niet meer. Heb hem vervolgens van de stroom afgehaald weer aangesloten en weer deed hij niets. Tot ik thuis alles had geregeld om hem op te sturen (wat overigens een slechte service van nintendo is) probeerde ik het nog een keer en ineens werkte hij weer:confused: .

14. Wii

Wii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hé ik vind shooters op de Wii veel beter spelen als op de 360, delen jullie die mening?

Jammer dat de graphics minder zijn op de Wii maar de besturing maakt dat wel weer goed vind ik!

15. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja zeker! 8) Je bedoelt Turok... Golden Eye? Ow nee dat was de N64...

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zonde dat ook de hd-filmpjes niet retestrak zijn, ga er vanuit dat dat blurry er in de beta zelf niet in zit. De graphics lijken iig echt bizar en ook de belichting is zeer realistisch. De recoil van dat handpistool incl de detaisl op het pistool stond ik ook echt van te kijken. Qua graphics zou K2 best wel eens extreem hoge ogen kunnen gooien, nu de gameplay nog want ik zie sommige mannetjes nu de moonwalk doen ;)

17. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Heeft niets met gameplay te maken hoor :+. Tenminste, ik neem aan dat jij bedoeld dat ze zweven/glijden over de grond? Dan hoort het bij de graphics O-).

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat gaat toch om hoe zij geprogrammeerd zijn?

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en hoe ik het vervolgens ervaar.. maakt ook niet uit, ze glijden nu af en toe :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina