[Fable 2] Hulptopic [SPOILERS]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 okt 2008.

1. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij ook niet, heb the crucible 2 x gedaan en 2x 8 perfect rounds gehaald en heb de cutter ook al. Daarnaast heb ik al 4 x gedonate bij the Temple of Light, op het juiste tijdstip en het juiste geld bedrag. Liep rond met 4 golden cleavers (ofzo ;))

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hoeveel moet je wanneer doneren voor Temple of Light Quest?
    Hoe speel je Crucible uit?

Even concreet antwoorden. :+

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Ja, heeft iemand tips voor die klote troll? Ik haat die beesten :+

4. Valentiney

Valentiney LE Collector

Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf nog aan het doneren(250k) om de quest uit te spelen maar denk dat dit echter nooit mogelijk is.

Had zelf nog een vraag de flash games op fable 2.com werken niet ligt dat aan mijn computer of hebben meer mensen hier last van?

Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  5. Suzukifreak

Suzukifreak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik die time spell, dat ik meteen achter ze sta en dan hak ik een keer of 2 a 3 met mijn cleaver en hopaa. Vind ze persoonlijk best makkelijk te verslaan.

6. Suzukifreak

Leuk Bevonden:
    0
    Iedere keer wanneer je een room gespeeld heb even saven. Wanneer je de volgende room niet Perfect Round hebt even afsluiten zonder saven en dan continue. Zo kan je makkelijk in 1 keer er doorheen spelen hem halen. Ik save'de steeds in de hal naar de volgende room.
    :thumbs:

Laatst bewerkt: 13 nov 2008
  7. Opper

Opper Xbox 360 nub

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb The Crucible op 8/8 gehaald, die Axe gehad. En nog gaat mijn quest niet weg :confused:. Best raar :D

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Sommige quests blijven staan inderdaad. Ook de temple of light quest verdwijnt niet.

9. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    klopt het ook dat je quest 2 keer kan/moet doen? ik had de temple of shadow gedaan, en nu (na 10 jaar) staat ie er weer tussen?? ik vraag me af of het wel goed is!! ik ga het wel proberen, maar eerst even goed worden.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Vraagje over de Spire:

Ik ben er nu, en ik wil de orders van die commander niet volgen. Dat deed ik ook, alleen verlies ik dan heel de tijd echt veel XP. Ik bedoel, ik ben oa' Level 4 met Inferno, kan het zo zijn dat ik dat allemaal verlies ? Want wil wel de goede kant op.

11. blackboss

blackboss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee je verliest niet je lvl 4 Inferno, je verliest telkens wel wat XP maar dat is de XP die je nog niet uitgegeven hebt aan abilities.

12. Suzukifreak

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon toegeven, dan kan je weer verder. Ik ben 100% good. Heb ook gewoon toegegeven. Je verliest alleen maar onnodig extra XP points. Toegeven heeft naar mijn weten geen invloed op hoe je verder bent of wordt *)

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ben al klaar met de Spire, ik heb gewoon alles genegeerd, alles goed gedaan. Veel XP heb ik toch niet verloren. Was wel bruut :)

14. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 100% evil veel mooier dan heb je ook dikke hoorns en ben ook 100% corrupt
    Evil en corrupt samen is vet mooi ik heb donkerbruine huid met allemaal blauwe lijnen over het lichaam met reus achtige hoorns
    That,s funny :D

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik heb nu alleen zo'n Halo boven me hoofd, vind dat toch wel lelijk. Hoe haal ik dat weg, mensen vermoorden of huur verhogen :)

16. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je antwoord geven bij quest:
    Gewoon een large donation(10.000) gold of terwijl 10 k gold
    En als je legendary weapon wil moet je op het "heavest hour" een large donation maken
    "heavest hour" is wanneer de zon op zijn felst schijnst in de Temple Of Light.
    Je weet wel dat erin in de temple of light het dak open is.
    Het licht moet recht in de tempel schijnen op het rondje in het midden van de tempel ;)

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ah, kijk, daar kan ik its mee! Bedankt. :)

18. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Harvest hour toch? ;) 12.00u tot 13.00u dacht ik

Ik heb nou 2 poppetjes, m'n eerste goeie knakker en daar heb ik de game al mee uitgespeeld, 2e poppetje is een evil bitch met hoorns en 100% corruption en evil :)

19. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij verklaren waarom ik bij niet bij een ander slot kom bij de spell-selector? Alleen de pijltjes naar links en rechts reageren. Maar omhoog of omlaag...?

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heeft met levels te maken. Als je bijvoorbeeld Inferno level 2 hebt dan kan je hem in slot 2 zetten dan is die sterker.

Deel Deze Pagina