Naruto 2: Broken Bond

Discussie in 'Algemeen' gestart door iMark 007, 3 jul 2008.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    First impression van Gamersyde:
    En natuurlijk hebben ze ook wat videos.

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat vind ik opeens wel een erg lange singleplayer, als je nagaat dat het spel in een jaar is gemaakt. Ik neem die 18 uur als een korreltje zout, daar zullen wel een paar uur vanaf gaan.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Mja, een jaar is niet superlang nee..maar is het echt zo dat ze direct na ROAN hieraan zijn begonnen? Dus niet nog voordat ROAN af was?

Hoe dan ook...de videos vind ik er erg cool uitzien, dat exploren en platformen ziet er echt fun uit en er is veel meer te doen nu. Ook dat er geen anime stukken meer inzitten maar echt zelfgemaakte cutscenes vind ik wel heel erg dope.

4. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    `Heb de demo net gespeeld.
    en ik ben verkocht speelde gewoon lekker
    vechten niks op aan te merken voor al toen ik met sakura en naruto een comdo deed.:) tof gewoon.

wanneer komt die nou precies? in november of komt die later?

want zeg gewoo die demo op marktplace staan dus dacht probeer eens.

groetjes.

5. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Als je op de vorige pagina hebt gekeken of zelfs de starpost dan heb je gezien dat de game op 20 november uitkomt ;).

6. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Had deel één wel eens bij een vriend gezien maar nooit echt aandacht aanbesteedt.
    Zag net toevallig dat er een demo van deeltje twee was, toch maar even geprobeerd.
    En hij heeft meer zeer positief verast, vond het echt leuk om te spelen.
    Helaas was de demo ene beetje aan de korte kant..

Ga zeker overwegen om hem aan te schaffen, als zal dat wel een keer volgend jaar worden. :cool:

7. Crazy Killa nl

Crazy Killa nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat dit toch wel weer een must voor mij word,
    toch zal ik hem waarscheinelijk laten liggen tot de kerstdagen.

8. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu ook into Naruto. Ben zelf bij aflevering rond de 100, dus moet ff snel doorkijken tot aflevering 135. Dit deel gaat namelijk van 80 tot 135. Wel moet ik eerlijk bekennen dat de PS3 exclusive Naruto Ultimate Storm er veel vetter, sneller en mooier uit ziet. Kwam die maar op de xbox360. Maar goed BB will do...

9. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Broken Bond:
    -Platformen is main
    -Vechten is secundair

Ultimate Ninja Storm
    -Vechten is main
    -Platformen secundair

Hierbij komt nog kijken dat UNS er redelijk kaal uitziet, niet alleen het dorp en de omgevingen, maar ook de vechtarenas. Betere animaties,graphics en (waarschijnlijk ook)vechtsysteem dan BB maar geen online play.

Ligt eraan wat je wilt, ikzelf wil graag platformen en de optie om tegen mijn vrienden online te kunnen spelen, helaas geeft UNS dit niet of te weinig. Anderen zullen juist daarom BB niet willen en UNS wel.

10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Mwa, ik vind het gevechtsysteem van UNS eigenlijk helemaal niet beter hoor. Ok, dat je meer vrijheid hebt in de arena's is wel leuk/beter dat is ook al

Vooral de uitvoering van de jutsu's is een pak beter in RoaN/TBB. Bij UNS is het zoals de vorige Naruto games of zoals bij de DBZ vechtgames, eigenlijk gewoon op "O" drukken (met 1 of 2 keer driehoekje ervoor) maar bij TBB voelt het jutsu systeem een pak meer "Naruto" aan.

Ook heb je bij TBB tenminste nog 2 verschillende knoppen voor taijutsu (hand-to-hand, namelijk "X" en "Y"). Bij UNS moet je enkel op "O" rammen.

Nee, UNS focust zich dan misschien meer op het fighting gedeelte maar het is zeker niet beter dan dat van TBB. Het enigste dat je het misschien zou kunnen noemen is uitgebreider, al is de term "anders" gepaster nu dat TBB teams heeft.

11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Tja misschien had ik erbij moeten vermelden dat ik UNS nooit daadwerkelijk heb gespeelt, ik heb voornamelijk mijn kijk op UNS gevormd van wat ik heb gezien en gelezen. Ik had iets gelezen over het besturingssysteem van UNS dat het "O rondje OOO" was of iets soortgelijks, de een vond het geweldig werken de ander bagger. Neem aan dat ikzelf ook een beetje beinvloed was door de "hype" van UNS vs TBB en ervan uit ben gegaan dat het vechtsysteem echt beter zou zijn dan UNS. Ik heb al 2 geweldige vechtgames hier liggen, en was dus ook niet gecharmeerd van een gemiddelde vechter zoals Naruto..of DBZ.

In de demo van TBB viel mij wel op dat het niet meer mogelijk is om met de D-pad te lopen, maar nu puur word gebruikt voor het wisselen bij tag teams. Ik kan niet zeggen dat mijn speelstijl er veel onder lijd, alleen speelt het minder direct, en wil ik vaak nog wel eens de sidestep missen met het pookje. Hoop dat daar een verandering in kan komen.

Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind trouwens Broken Bond er beter uitzien dan UNS. Door een tegenvallende Mirror's Edge, Left4Dead en CoD5 komt deze er misschien wel sneller dan verwacht. Tot welke ep loopt deze? En ik neem aan zonder de fillers? :+

13. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ben er vrij zeker van dat je die vraag al gesteld hebt :+.

Anyway, TBB loopt tot en met episode 135 (net zoals UNS).

EDIT: Nou, je hebt de vraag niet direct gesteld :+.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Scherp! :)

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Nog maar een klein weekje wachten!
    Zag vandaag wat gamer pictures, kon het niet laten om ze te downloaden.
    Ik heb nog even opgezocht welke characters speelbaar zijn in de singleplayer:
    Naruto
    Neji
    Sasuke
    Shikamaru
    Choji
    Kiba
    Jiraiya

In de multiplayer kan je onder andere spelen met Itachi, Sakura, Orochimaru, Zabuza, Kabuto en Haku.

Of het waar is weet ik niet. Ik heb het van wikipedia. Want in de demo was Sakura juist speelbaar en die staat niet in het bovenstaande lijstje.

16. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Gamerpics? Zijn ze wat of zijn het zoals die pics van RoaN?

Heb mijn game trouwes besteld bij play (kost er maar 42) dus ik ga sowieso nog een weekje langen moeten wachten. Ach, kan ik een weekje langer UNS spelen :-.

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ze zijn wel iets mooier dan die van Rise of a Ninja. Die vond ik niet mooi. Nu zitten er wel een paar mooie bij. Ik heb zelf die van Orochimaru gekozen.

18. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Geen Sakura in singleplayer :confused:? Ik vind het sowieso raar dat je niet als alle genin kunt spelen en je eigen team samen zou kunnen stellen, zou graag als Shino, TenTen of Hinata in de singleplayer willen spelen, maar nee hoor :'-(.

19. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Wie zit er nog bij?

20. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina