Gears of War 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    gisteren had ik ook niet zo'n probleem met matchmaking had 5 keer achter elkaar binnen 1 minuut een lobby vol voor Wingman. Misschien toeval :)
     
  2. Project Zer0

    Project Zer0 ..........

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    13
    Ziet er al beter uit, ik zou blijven proberen met de mp4 codec, als je de settings even wat bij tweakt kan je echt hele mooie kwaliteit krijgen.
    De mp4 settings die mij werden aanbevolen zijn, resolutie 1280x720, bitrate 4mb/s, zoals ik zei gewoon proberen, je heb een goede HD recorder waarmee je hele mooie filmpjes kan maken. :)
     
  3. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Zend jij ook uit op justin.tv? Ik begin daar langzaam aan een beetje verslaafd aan te raken. Beetje naar mensen kijken die games aan het spelen zijn :+
     
  4. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ja beetje raar, als ik mun meisje neerschiet zou ik haar echt niet daar haar hoofd schiten of zo.

    Ik vind GOW 2 Trouwens allemaal wel een stuk overdrevener dan het eerste deel. kijk op grote beeste rijden en rond vliegen is dan nog tot daar aan toe. maar dat je gaat vechten in een gigantische worm met 3 harten vind ik zelf wel erug ver gaan, om over een brumack die tot 30 keer in volume toe neemt omdat die in een lichtgevend goedje staat nog maar te zwijgen


    mening over gow 2 (verhaal)
    Ik vind GOW 2 Trouwens allemaal wel een stuk overdrevener dan het eerste deel. kijk op grote beeste rijden en rond vliegen is dan nog tot daar aan toe. maar dat je gaat vechten in een gigantische worm met 3 harten vind ik zelf wel erug ver gaan, om over een brumack die tot 30 keer in volume toe neemt omdat die in een lichtgevend goedje staat nog maar te zwijgen

    kut trouwens zit ik lekker horde te spelen eindelijk in een team waarmee het lekker gaat(level15) is de connectie aan zijn gruzelementen.

    mense die zin hebbe om veel horde te spelen voeg mij maar ff toe (luigy wl)
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2008
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor Horde mogen jullie mij altijd toevoegen :)
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Zal wel toeval zijn, want ik moest 15 minuten wachten en toen had ik nog niks. Matchmaking werkt voor geen ene meter. Heb je eindelijk een potje, kapt de host er weer mee na een paar minuten. Na een half uur was ik het weer spuugzat en heb ik lekker een avondje LittleBigPlanet zitten spelen. Ze moeten altijd dingen veranderen. Bij Gears 1 zat het veel beter in elkaar.
     
  7. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmmh, staat je NAT open? Bij mij heeft dit het een stuk sneller gemaakt. En over dat de host na een paar minuten leaved, dat kan ook aan jou liggen. Ik had namelijk hetzelfde probleem en toen bleek het te liggen aan mijn Wifi verbinden, nadat ik de Xbox 360 had aangesloten met een kabel had ik dit probleem niet meer. Maar ik geef je wel gelijk dat het nog steeds erg lang duurt voordat je een match vind, ookal heb je de optimale router instellingen.
     
  8. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er niks van, ik heb een NAT dat niet goed staat, en toch vind ik elke keer weer binnen no-time een match. Ik zal wel gewoon veel geluk hebben!
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Ik ook, mijn NAT staat op type 3, maar mijn 360 heeft daar geen probleem mee. Mijn PS3 echter wil dan met niemand joinen, iig niet met vrienden. Hoewel ik eerst dacht dat door mijn NAT type het matchmaken zo lang duurde, bleek dat niet het geval. Nu heb ik er ook geen problemen meer mee en vind ik vrij vlot matches. Wat niet wil zeggen dat ik dit systeem prettig vind trouwens. Geef mij maar het oude systeem van Gears 1.
     
  10. Hemelsmandaat

    Hemelsmandaat Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij werkt ie prima hoor. Vind het best te doen zo.
     
  11. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag GOW 2 van gamehubs binnengekregen, was de 32 euro wachten waard!
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Net ging het wat sneller met matchmaking, maar er is ontzettend veel lag. Drie potjes gespeeld, 3 keer eigenlijk onspeelbaar door de lag. Multiplayer is vet als het goed werkt, maar op dit moment is er genoeg op aan te merken.
     
  13. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0

    Mee eens, gelukkig is het mogelijk om tegen bots te spelen anders zou gears al vrijsnel stof happen. Splitscreen samen met een maatje tegen bots opnemen is echt leuker dan ik dacht :D
     
  14. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu op level 20 met horde. maar die bloodhounds (zo een beest met een ventje er op)
    zijn zwaar kut. bijna niet dood te krijgen en veel te snel, voor je het doorheb zitte er 3 van die beesten om je heen. dus iemand mss nog een tip.


    je ziet af en toe bij multiplayer dat ze een gouden rifle hebben, hoe kom je daar aan dan?
     
  15. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0

    Je kan het best bij een Bloodhound op het hoofd van het beest schieten, dan doet hij z'n helm af en kan je door schieten op z'n hoofd.:p

    Als die kerel er af valt moet je um killen met de chainsaw, want hij ligt dan al op de grond.
    De gouden lancer kan je alleen krijgen bij een Limited Edition, daar zit een kaartje in met extra maps, 48 uur Gold en de code voor het gouden wapen}:]
     
  16. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet eerst die rijder erafschieten of gewoon killen en dan pas kan je die bloodmount doden. En de golden lancer zat bij de limited edition. De golden hammerburst kregen mensen als ze de game gepre-orderd hadden:b:
     
  17. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    wij doen andersom

    bloodhound killen, dan valt die rijder ervanaf maar is best lang gestunned dus heb je alle tijd om die gast te killen.
     
  18. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Laatst bewerkt: 14 nov 2008
  19. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Iedereen die zeikt over matchmaking systeem heb zelf bout internet want ik heb echt bijna nooit problemen behalve als er iemand bijzit met een inbelmodem.

    Net weer veel matches gedaan. Ging dik relaxed 5 man nederlanders echt nice.

    Khad 36 kills in king of the hill match :D
     
  20. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zo doe ik het ook, dan naast dat mannetje staan met je kettingzaag aan als hij dan opstaat is die het zaatje.
    maar dan is het nog bijna niet te doen.

    zijn er ubehoubt al mensen hier tot level 50 gekomen of wat is jullie hoogst behaalde level
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina