Pro Evolution Soccer 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ja maar er zijn nog wel genoeg mensen zonder update :)
    Volgens mij omdat vele gewoonweg niet weten dat je naar system settings moet gaan. Echt stom van konami dat ze geen notificatie plaatsen in het main menu dat er een download beschikbaar is.
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Die is er wèl: Als je Network start staat het tussen die boodschappen...
     
  3. Larsio

    Larsio Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom krijg ik bij downloads alleen de demo van PES 2009 te zien en niet de update van KONAMI?
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Da's een gekke... bij mij staat-ie er aangevinkt bij omdat ik hem al gedownload heb.
    Het enige dat ik kan bedenken is dat je 'm verwijderd hebt. Als dat niet zo is moet je de konami helpdesk maar eens bellen:
    De helpdesk is geopend van ma t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00.

    Nederland: 0900-2040404
    Belgie: 0902-88078
     
  5. Achillias

    Achillias Guest

    Succes met bijna €1,- per minuut nummers.
     
  6. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Of je hebt geen Gold abbo?
     
  7. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het waarschijnlijk
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dat zal het wel zijn.
     
  9. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben 2 maanden naar het buitenland geweest. Heb gelijk toen ik aankwam op vliegveld, zonder internet te hebben gehad de laatste maanden (dus totaal geen reviews of reacties gelezen), pes 2009 gekocht.

    Wat me als eerste opvalt is dat de reactietijden van de spelers (ontvangen van passes en verder passen) bijna fifa-2008-ish zijn geworden??? Hebben jullie dat ook?

    Het spel is ook stukken langzamer dan pes 2008 en 2006, echt hard sprinten met ronaldo enzo kan niet meer, wat heel veel doet voor de balans en dus voor mij erg positief is.

    Nog iets, ik las iets over weer effecten (regen) dat niet werkte of niet aanwezig was? Is dat een bug die al verholpen is of?

    En mijn xbox live is momenteel verlopen, maar ik vraag me af of ik met een kameraad hier 2 vs 2 online kan doen?

    Kortom, ik hoop eigenlijk dat iemand me effe kort up to date wil helpen met de nieuwtjes/problemen/bugs/online kwaliteit van dit spel...
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2008
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Regen werkt juist heel goed, alleen zie ik die slechts in de Master League.
     
  11. Larsio

    Larsio Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de reacties, maar ik heb wel een gold abbonement. Ik heb wel een trail van 1 maand laat maar zeggen omdat ik een pakket heb genomen. Ik zal morgen die helpdesk eens bellen. Want een kammeraad van me kon hem wel zien terwijl hij een silver abbonement heeft, alleen niet downloaden..
     
  12. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe leg je de bal nu dood neer zoals in pes 2006 altijd kon? De aanname was toen te timen met RT, maar nu staat er bij aanname in de handleiding alleen dat je de richtingtoets moet gebruiken om hem aan te nemen? Nu lijkt het soms wel of het puur afhangt van de stats van de speler of een hoog vliegende bal goed neergelegd kan worden of dat ie 1000 meter verder weg bobbelt... is op zich wel logisch, maar situaties die regelmatig in pes voorkomen zoals hoge ballen die naar je achterste linie worden geramd worden ineens supergevaarlijk omdat je ze niet meer met regelmaat kan neerleggen... net bijna een spits die van zo'n kutaanname gebruik maakte om 1 op 1 op mijn keeper af te komen.

    En hoe the fuck neem je nu een penalty die niet veertig meter naast het doel vliegt. De speler schiet hem 9 van de 10 keer niet in de richting en hoogte die ik heb aangegeven...
     
  13. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Is mijn joypad kapoet of pass je 5 vban de 10 keer niet in de richting die je ingedrukt hebt??? Dat was in vorige pes games ook, maar hierin heb ik dit echt zo vaak.
     
  14. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    5 van de 10 lijkt me sterk maar ik merk ook dattie hem soms een beetje uitkiest dan dat ik wil.. vaak is die keuze niet eens zo slecht (lees; goed) maargoed ;)
     
  15. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ik vind het juist dramatisch hoe de AI voor jou 'denkt'. Wil ik een steekbal geven rechts langs de verdediger, geeft hij hem ineens links, terwijl daar een andere verdediger staat :+ gaat natuurlijk nergens over. Geef mij maar totale vrijheid.
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    True maar soms heb ik ook wel eens dan wil ik steekpass over breedte geven... geeft ie 'm naar één van m'n spelers die blijkbaar net door de verdediging heen steekt waardoor ik 1 op 1 met de keep kom \o/
    Maar klopt, vergeleken met PES6 waardeloos.. maar dat is deze game sowieso.. online.. ik begin er hier niet eens over.
     
  17. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt het aan bij of is het speelt dit spel online best wel anders? Spelers reageren vaak heel raar, aannemen duurt langer en weet ik het wat.
    Ik heb sinds kort eindelijk m'n NAT-type op 'Open' staan maar de connectie is nog vrij slecht. Bovendien vind ik dat hele online gedoe maar vaag, met die verschillende servers en dan nog de verschillende lobbies en dan heb je nog matchrooms, wat een zooi. Ook raar dat ik iedere keer bijna alleen maar volle matchrooms vind als ik optimatch zoek.
     
  18. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    ligt niet aan jou ;)
    deze game is online vrijwel onspeelbaar.. alles wat offline goed is bestaat online niet...je bent net zoals duizenden andere pro evo kopers genept door konami.
     
  19. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig dat ik daar geen last van heb, online prima :)
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, Aernhem is gelukkig geen doorsnee-speler qua lag. ;)
    Ik heb weinig problemen en als je alles goed instelt kan je al een hoop problemen voorkomen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina