werk zelf bij "prijstopper", en wij hebben vrijwel zelfde assortiment als IT'S. Wij gaan nooit tot of mee met een internetprijs, omdat dat ook gewoon niet realistisch is.
Verschillende redenen hiervoor:
1) internet winkel is geen winkel maar bijna t zelfde als rechtstreeks bij de leverancier bestellen.(kort door de bocht, gast checkt een paar keer per dag zijn email, checkt de betaling van de klant en besteld hem dan pas ZELF..)
2) bij een internet winkel kun je de toestellen niet werkend zien, en hun hebben dus ook geen kosten hierin, geen afschrijfkosten op showmodellen/
3 ) bij een internet winkel is t vrijwel altijd via mail converseren OF telefonisch, bij een winkel kan je gewoon langsgaan en on person praten.
4) bij defect toestel, of fouten is t makkelijker om bij een echte winkel te gaan, webwinkel werkt altijd met ophalen of zelf opsturen met de nodige wachttijd van dien.
5) webwinkels hebben nauwelijks kosten... personeel, stroom etc etc.
Natuurlijk moet iedereen t allemaal zelf weten, maar ik vind t altijd raar als mensen bij mij komen, en zeggen dat wij duur zijn want op
www.ikstuntmetlcd.nl is ie 200,- goedkoper. Is goed, bestel m dan maar. Hier staat ie, je kunt m zelf meenemen heb je m vandaag al. Staat ie er niet dan is t binnen enkele werkdagen geregeld.
Tijdje terug ook gehad, klant wilde van alles weten, toestel was stuk nieuwe nodig. Na 20 minuten zijn we er uit, zegt ie dus.. ja maar deze is op redcoon 150,- goedkoper, en ik wil m hier ook voor die prijs... mag ik dan een beetje boos worden..
Kijk games bestellen we ook veel via internet, maar probeer maar eens de prijzen van Gamehubs te krijgen bij de Bart Smit, dat gaat je niet lukken. Of om naar de Shell te gaan en zeggen ey bij de Texaco kost die diesel 5 cent minder de liter.
maar okay... ieder zijn ding!
Klik om te vergroten...