Call of Duty: World at War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    heb vanmiddag weer lopen hakken,schieten en als martin gaus complete kennels aan honden los gelaten.


    waar ik en een heleboel vrienden me wel mateloos aan stoor zijn de spawnplekken tijdens de game.
    niet bij toeval een keertje,maar wel tig keer dat ik of de tegenpartij praktisch naast elkaar spawnen.
    leuk als je zelf dan aan de goede kant van de loop staat,volkomen kut als je zelf de lul bent.
    vind dit persoonlijk het enige minpunt van dit mooi gemaakte spel......maar wel een punt dat het voor de pechvogels compleet kan verzieken.
     
  2. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    lol martin gaus
     
  3. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind de SP beetje tegenvallen, had echt wel beter verwacht. (zombie mode is wel weer erg leuk :) )

    Als er trouwens nog iemand multiplayer wilt spelen (maakt niet zo veel uit wat voor mode)

    Tromp 299
     
  4. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    he...

    ff vraagje:

    ik wil met een vriend die ook xbox live heeft en thuis gewoon speelt samen online op live schieten, hoe kan je samen een game maken dat je zoiezo bij elkaar zit bv bij team deathmatch? ik kan wel een game maken en hem inviten en dan? weten jullie dat?

    Caiooo:thumbs:
     
  5. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Als je multiplayer kiest en dan zie je bovenin BBE Theone's party. Als je hem dan uitnodigt en hij accepteert verschijnt hij in jouw party.

    Op het moment dat jij in je eentje in de "party" zit kan hij je ook gewoon via zijn friendslist joinen. (Join session in progress) In dat laatste geval zit je niet perse in hetzelfde team. Altijd leuk om elkaar af te schieten...
     
  6. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Zijn de graphics wel evengoed als COD4 of mischien zelfs beter?
     
  7. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Imo een stuk beter,
    even een vraagje...
    Kan je die Zombie modus ook in je eentje spelen ??? of is coop een pre ?
     
  8. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    een stuk beter
     
  9. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    kan alleen co-op
     
  10. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens! Net weer een heerlijke MP potje gespeeld :D Morgen proberen lvl 14 te halen voor hardcore. Dan begint de echte pret :b:
     
  11. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Niet waar. Ga naar solo -> Mission select -> Nacht der Untoten.
     
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ook mee eens, de omgevingen zijn een stuk gedetailleerder wat vooral in huisjes merkbaar is.

    Singleplayer een heel end splitscreen gespeelt en het was weer genieten, vind vooral die levels in Japan heerlijk. De vlammenwerper is echt een magistraal wapen, benieuwd of hij in MP ook veel gebruikt gaat worden.
     
  13. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Zat net ff wat wapens te proberen in de MP en tot nu toe gebruik ik de MP40 het meest. Een lekkere SMG soortgelijke van de MP5 in cod4. Ik denk neit dat veel mensen de vlammewerper zullen gebruiken in MP. Is denk ik iets te langzaam en kwa range komt het denk ik te kort :D Maar goed ook hehe dalijk loopt iedereen rond met vlammewerpers :lol:
     
  14. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand een code voor de M1A1 wil, pm me.
     
  15. ripley

    ripley Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    @boelie91 pmtje
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    las ergens dat er in het begin van het spel filmpjes te zien zijn van echte executies uitgevoerd door de Japanners?
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Klopt ik heb even de eerste 10 min zitten kijken op Gamersyde, en daar komt het in voor.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wederom weinig respectloos. Vond ik bij BIAHH al het geval en hier ook.
     
  19. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Ach, zulke dingen zijn nou eenmaal gebeurd. Daarnaast heeft het totaal geen nut om een oorlog te humaniseren.
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    @Kevf

    Als je de game niet wil kopen doe het dan niet. Maar please ga niet vissen naar iets wat je niet bevalt. :lol:

    Ik vind die filmpjes niet eens boeiend. Respectloos? Zelfs dat niet eens. Iets wat 50~60 jaar geleden is gebeurd moet besproken en gezien worden zodat menig mens WEET wat er destijds gaande was. Zo krijg je wel een andere indruk van de Twee Wereldoorlog.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina