Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Dan heb je niet zoveel aan je VATS... dan word het spel toch een heel stuk moeilijker ;P.

Geld komt straks heel snel hoor... don't worry. Mijn laatste 2 questjes leverden ook ineens 2000 caps op.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Valt wel mee. Juist met VATS maak je erg veel kans op gemakkelijke kills. Je karakter reageert dan vaak veel sneller en je slaat tenminste niet mis.

3. C3LL-NL

C3LL-NL Seriously easy goin'

Leuk Bevonden:
    0
    Man o man, wat blijft dit spel toch bruut... 55 uur gespeeld en nog zo veel te ontdekken! Maar 't is weer ff tijd om te slapen, morgen weer verder.

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik kan niet meer opbrengen om verder te spelen :eek:!

Topper van bethesda, alhoewel het als een mega geupgrade en in ander jasje gestoken oblivion aanvoelt maarja...

5. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Damaged Limbs heel je ook door te slapen, zie de popup message die je dan krijgt. 'Sleep, visit a doctor or use stimpaks'.

Workbench heb ik idd ook gewoon zelf, sla ook een hoop op daar.

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Vraag:

Ben al 100x bij vault 101 geweest maar ik kom er niet meer in om de missie "trouble at the home front" te doen.

Ik sta voor de vault en ik kan de radio niet horen die je moet horen, schijnt. Ik heb alle missies al gedaan die je maar kan doen voordat je het spel uitspeelt dus ik zou erin moeten kunnen zou je zeggen, maar niet dus.

Iemand een oplossing:confused:

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik ben nog steeds bezig met die quest dat je naar Galaxy Radio Station moet :lol: Ga zo vaak dood. Maar goed, ik ben nu met zo'n groepje gasten die in van die dikke arrmor suites lopen. Die je ook in de reclames ziet op de (echte) tv. Als ik zo'n suite wil aandoen van een gestorven soldaat, zegt ie steeds dat ik een training of iets dergelijks moet doen. Waar en wanneer kan dat?

8. Abe

Abe <font color="green"><b>Eindredacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm nee dat radiostation moet je gewoon kunnen oppikken als je in de buurt van Vault 101 bent. Ik heb die quest gisteren nog gedaan.

Wat trouwens echt een geniale missie is, als het je eenmaal lukt moet je absoluut met Andy gaan praten, hillarisch.

Ik heb nu alle quests gedaan en ben bezig om de map te verkennen, je komt echt veel random shit tegen. Van die gigantische radar schotels bijvoorbeeld. Echt heel tof en elke keer ben ik razend benieuwd naar wat er allemaal te vinden is. Ik heb nu ook zonder guide al 11 bobbleheads gevonden, gewoon puur door elk hoekje af te speuren naar iets waardevols of dat ene unieke wapen of stukje armor.

9. Abe

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt het na een quest in het verhaal. Dus gewoon door blijven gaan dan krijg je het vanzelf. Intussen maar ergens in een kast flikkeren aangezien die shit zo'n 50 pond aan gewicht inneemt :)

10. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    In de buurt van Vault 101? Dat radiostation zit midden in D.C toch? Anyway ik liep net met die arrmor gasten mee, komt er opeens een fucking huge mormel met een bijl aangestormd. Echt té wreed! *)

11. Abe

Leuk Bevonden:
    0
    Ahh mijn fout, mijn antwoord was bedoeld voor Grave, ivm zijn vault 101 homecoming quest :)

Maar om op jouw quest terug te komen, wat ik zelf erg gemakkelijk vond was om dat hele plein vol te gooien met bottlecap mines en frag mines ed, dan valt die Behemoth in no time om. Wel zorgen datj e op tijd weer dat verotte gebouw in rent :)

12. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had net ook een snuggere actie.

Ik was mooi allemaal junk aan het verkopen. Bleek dat ik geen caps erbij kreeg. Diegene had geen caps meer! Heb ik mooi voor zeker 200 caps gratis weggegeven:mad:

13. kos5000

kos5000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet wachten om Fallout 3 te spelen. Eerst een xbox kopen..
    Deel 1 en 2 waren geniaal, deze game is gewoon ...

14. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt daar de fatman, bij de fontein. 2 schoten en weg is ie ::thumbs:

15. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Inderdaad, alleen was die fatman leeg :eek: Maar goed, heb hem neergemaaid met mini-gun en een frag :+ Moet nu naar het museum toe, zal me wel weer twee dagen kosten voor ik daar kom :9

16. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je toevallig de overseer vermoord toen je de eerste keer ging? Ik kan me voorstellen dat je de 2de quest dan niet krijgt?

17. Grindtegel

Grindtegel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de quest gekregen ondanks dat ik de overseer had vermoord, wellicht dat je een bepaald aantal quests moet voltooien eer je hem krijgt.

18. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    zonder ook maar 1 ding van de mainquest te doen level 6 nu. Alleen nog maar tussen megaton en de toren geweest, er valt zo veel te zien. Heb ergens een half opgeblazen kluis gevonden in de wastelands. Alleen lockpick op 100 nodig . Ben benieuwd wat er in zit haha. Echt een te geniaal spel. Ik moet gewoon alles verkennen en zien. Hier gaat nog heel wat tijd in zitten.

19. Ashavan

Ashavan Guest

En je hebt vaker a critical waardoor je minder ammo verspilt.

20. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Nee, hij pakte em eindelijk, weet niet waarom maar anyway eindelijk ging de radio aan.

Nu nog maar 4 missies. Nog wel de Lincoln repeater rifle gevonden, ook weer leuk geweer :thumbs: Bijna 50 terminals gehad, nu 9 bobbleheads. Denk dat ik morgen de laatste 2 main missies af ga maken, ben wel benieuwd naar het einde :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina