Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts

Discussie in 'Algemeen' gestart door Real_Guru, 27 sep 2006.

?

Zijn jullie bereid om extra geld te betalen voor een NL vertaling van een game?

1. Ja hoor, vind ik niet erg

15 stem(men)
    6,4%
  2. Nee, ik zit niet op een NL gesproken game te wachten

129 stem(men)
    55,4%
  3. Nee, stoor me er niet aan, maar ga er niet extra voor betalen

26 stem(men)
    11,2%
  4. Nee, vind een hogere prijs voor een NL vertaling onacceptabel

63 stem(men)
    27,0%
  1. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Same dacht misschien wel te halen, maar het feit dat et onleesbaar is, en dan ook nog zo snel voorbij gaat laat ik em maar schieten. Maybe een leuke budget game later. :)

2. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Dan hebben jullie geen HD TV zeker? Want de letters had ik geen problemen mee. Zelfde probleem als bij Dead Rising dus.

3. alberto

alberto Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Binnen 30 dagen wordt dit gefixed door middel van een patch.

http://forums.banjo-kazooie.com/forums/thread/13751.aspx

Verder slaat die 6,5 v an IGN UK echt nergens op. Reviews variëren van een 9.1 tot een 6.5 Ik was ook erg kritisch maar ik als banjo kazooie fan heb nog nooit een demo zo van binnenste buiten gespeeld. Ik verheug me op dit orginele buitengewoon verslavende spel.

4. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws en die review van IGN UK onzin.

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had geen problemen met de letters, maar ik vond het wel vervelend dat de tekst zo snel voorbij ging.

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Mooi dan koop ik hem toch wel ergens in december bij GH indien die in stock is.

7. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is deze al verstuurt bij mensen met gcshop? Mijn broer heeft hem daar besteld, en hij is volgens de site al uit maar hij is nog steeds niet verstuurd.

8. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt dat deze NIET regiovrij is, dus in ieder geval eerst maar even afwachten:p

9. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb hem ook via GCSHOP vandaag binnengekregen,

enige wat minder is is dat er een code bij zou zitten om de oude N64 versie te kunnen downloaden.... maar die heb ik er dus niet bij zitten:mad:

10. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de code via de mail gehad wel via consoleshop.nl en zit de arcade alleen wat dagen te spelen. Alleen de game is vandaag pas verzonden :{

11. alberto

alberto Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ik heb die code ook al een paar dagen terug via de email van consoleshop gekregen. De reviews zijn erg wisselend maar ik vond de demo erg leuk dus ik denk dat ik me wel ga vermaken met dit spel.
    Een uur geleden heb ik trouwens het spel ontvangen. Ga er nu maar eens lekker voor zitten. :b:

12. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Huh?

Is Banjo Classic dan al uit?

13. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik deze toch maar laat liggen. Het hele voertuig gebeuren spreekt me toch niet zo aan. geef mij maar gewoon de old skool banjo kazooie/banjo tooie die voor XBLA verschijnen.

14. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Nee, de 26e maar met die code mag je em wat eerder spelen.

15. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Helemaal mee eens, die voertuigen hebben wat mij betreft ook niet zo een togevoegde waarde.

16. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Heb gister review exemplaar gekregen, om te reviewen dus. Speelt wel lekker weg, wel wat simpel. Denk dat ik hier nog wel de nodige uurtjes vermaak uit kan halen. Leuk spel, trouwens als ik hem niet had gekregen had ik hem denk ik nooit gespeeld. Zo zie je maar.

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Op gametrailers krijgt het spel ook maar een 6,7
    Ik zag iemand in mijn lijst de Banjo Kazooie spelen voor de Arcade, daar heb ik ook wel zin in. Maar goed, het is al bijna de 26e

18. Hallooow

Hallooow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een paar vraagjes .... Ik ehb namelijk gister het spel gekregen, maar overweeg om hem te ruilen (terug te brengen) voor Fallout3 of de nieuwe 007

-Draait het hele spel om die lompe autootjes ? Of is er ook nog wat "ouderwets" loop en vliegwerk bij. Ik vind de Banjoo Kazooie spellen namelijk erg leuk, met name de eerste op de N64 :). Maar is er nog wat bij van het eerste deel of zijn ze een hele nieuwe weg ingeslagen ?

-Kan je uberhaupt nog vligen zoals voor heen en andere gekke dingetjes met de vogel, zoals een "pik" aanval met de snavel etc. zoals bij het eerste deel .....

-Kan iemand mij ongeveer zeggen hoeveel procent van de missies je met een voertuig doet, dan heb ik ongeveer een idee van hoe en wat ...

Kortom, is het spel enigzins te vergelijke met de voorgaande delen, of draait het nu vooral om de (naar mijn mening) domme voertuigen ?

19. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Lol ik weet niet maar de lettergroote van de ondertitel bij de gametrailers video is veel groter en makkelijker te lezen dan die van de demo. En het scherm waar ik op keek was way kleiner dan mn tv. :x

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Er is een patch uit bij de release van de game ;)

Anyway, iemand al enig idee hoe het zit met de Banjo orders van Gamehubs?

Deel Deze Pagina