[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?:sinds deze avond merkte ik dat als ik bv COD5 demo eens wilde spelen, dat xboxlive disconnect en dat als ik dan terug wil connecten ik de error krijg van can't connect to xboxlive

    EDIT: ik heb dus gemerkt dat het probleem zich alleen voor doet bij COD5 multiplayer demo, maar toch zou ik liefst men NAT op open krijgen
    EDIT2: ik merk ook dat carcasonne online niet werkt, niet omdat xboxlive disconnect maar, er komt te staan, unable to "join match because the connection timed out", nu zou ik ook graag dat probleem oplossen. Maar misschien is dat al opgelost als de NAT op open komt te staan
    EDIT3:ja het probleem van de COD5 beta is opgelost want deze is afgelopen :p, maar ik ozu toch nog graag men NAT op open krijgen zoals vanouds :)

    Welke provider?:Scarlet
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:adsel
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:weet ik niet juist ma daar kan het normaal niet aanliggen denk ik

    Modem

    Welk merk modem heb je?:philips
    Modem type?: SNA6500
    USB/ Ethernet?: draadloze modemrouter

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?:niet dat ik weet
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: ik deel geen internet

    Router

    Welk merk router heb je?:philips
    Welk router type?:SNA6500
    Welke firmware?: /
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: draadloos

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:can't connect to xboxlive
    Wat heb je geprobeerd?:de test's laten runnen en alle poorten nogmaals geforward
    Waar stopt de test?:de test stopt nergens alles is perfect alleen staat de NAT op moederate
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?: Moderate, terwijl dat de 2 juiste poorten openstaan (via portforward)

    [​IMG]

    ik snap echt niet waar het probleem is ik hoop dat iemand me kan helpen hiermee :). Alvast bedankt
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2008
  2. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werd vanavond 3 keer van xboxlive gegooid waardoor hij automtisch weer terug inlogde (terwijl ik handmatig moet inloggen).
    Mijn spel werd hierdoor natuurlijk onderbroken, meer mensen last van gehad?
     
  3. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Yep, hier ook. Meerderen mensen in mijn vriendenlijst trouwens.
     
  4. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde hier.. als dit weer dat gezeik is met teveel mensen online, dan moet het niet gekker worden.. wordt dan nog lachen met kerst, als iedereen vakantie heeft en wil gaan xboxen.

    Het is wel toevallig.. vrijdag avond, COD5 net uit, behoorlijk druk online en bam.. de servers kunnen het weer niet aan.
     
  5. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    jongens ik zit nu ook met een probleem,
    ik wou vandaag inloggen op xbox live maar dat lukte niet.
    dus ik test connection en geeft hij bij xbox live failed aan.
    dus ik open de text en dan staat er:
    Technical configuration error. Please contact customer support.

    de status codes zijn (als jullie daar iets aan hebben)
    W: 0000 - 000B
    X: 0000 - F001
    Y: 30A8 - 4840
    Z: 0000 - 0000

    voor de rest staat er alleen maar stierenstront met gezeik van is je ip ook confirmed enzo.
    weet iemand of dit nu aan mijn router ligt of aan mijn xbox?

    Grtz luuk
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2008
  6. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook Failed staan bij XBOX LIVE

    Maar bij mij staat:

    This account has been banned for violations of the terms of use.

    Op de site van XBOX staat:

    Users may experience issues connecting to Xbox LIVE. If you are disconnected, please try again in a few minutes. We apologize for the inconvenience and thank you for your patience.
     
  7. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    ja oke maar jij bent gebanned en dat kan volgens mij niet zomaar terug gedraaid worden,
    heb je een omgebouwde xbox of heb je de nieuwe xbox experience al gedownload?
     
  8. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een ander software ja! Maar dat heb ik al een lange tijd... en nu een ban?
     
  9. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    ja want microsoft is vollop aan het bannen, en maar goed ook. maar wat heb jij? een gemodde xbox of de nieuwe xbox experience? want als je een gemodde xbox hebt denk ik van koop gewoon je spellen!
    maare ik heb net de helpdesk proberen te bellen maar krijg ze niet te pakken :confused: als je belt krijg je zo'n toon van in bezet.

    Edit: eindelijk gelukt met bellen.
    na 10 min praten met die kerel komt er uit dat live er vandaag gedeeltelijk uit ligt en er een aantal mensen niet op live kunnen.
    (tuurlijk....)
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2008
  10. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0

    Heb hier hetzelfde verhaal als jou :confused: net nu ik weer wilde upgraden naar Gold :confused:
     
  11. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Klopt xbox.com ligt eruit ook.

    Lekker dan,denk je een avondje niet uit en lekker online knallen krijg je dit :mad:
     
  12. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    @Sharkdawg:

    ik ben eindelijk een keertje in het weekend vrij en dan kan ik niet online gamen,
    wat een bullshit.
    alleen bij mij doet xbox.com het nog gewoon maarja ik vind het alsnog erg jammer!
    hopelijk morgen verholpen
     
  13. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Ach ja wat doen wij eraan....het zuigt wel keihard maargoed dan maar verder met de singleplayergames :)

    Morgen zal het idd wel verholpen zijn.
     
  14. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Achja, ik heb toch sowieso geen Xbox Live door de NXE update illegaal te downloaden :+

    Maargoed, lijkt me wel behoorlijk vervelend. En ik zag ook al dat Hotmail het niet deed, en Xbox.com

    Kut Microsoft :+
     
  15. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Alles is weer up and running blijkbaar.

    Net weer gewoon COD online gedaan.
     
  16. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    en ik kan nog steeds niet op live :mad:
     
  17. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja.. ik ben bang dat we naar hetzelfde probleem kijken die we vorig jaar rond de kerst ook hadden.
    Xbox live die heeeel erg traag is, geen boodschappen/invites kunnen sturen zonder vastlopers of foutmeldingen.
    COD4 en COD5 geven weer dezelfde error aan als COD4 vorig jaar steeds aangaf, iets van "you must have a active network to be able to play online" die steeds weer komt zodra je online wilt gaan met de games.
    En het gebeurt steeds rondt hezelfde tijdstip, van 8-9 tot 10-11 uur onze tijd s'avonds.. dit is gewoon de drukte vanwege COD5 die gisteren uit is gekomen, rond deze tijd beginnen de amerikanen volop te gamen en de capaciteit van live kan dit gewoon niet aan... ondanks de beloftes dat ze het zouden opwaarderen.

    Let maar op.. wordt nog wat met kerst zometeen als iedereen vrij is voor een paar dagen... vooral scholieren, en dan krijgen we hetzelde gezeik als vorig jaar weer.

    Maar hee! ... wel een gratis arcade game rond januari weer dan he. |:-
     
  18. quasistatistiek

    quasistatistiek Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een beetje het proleem met live....Je bent afhankelijk van de Microsoft servers.
    Dat is wel fijn met een PC met bijv. Battlefield als een server eruit vliegt is er altijd een andere waarop je kan spelen....
     
  19. colinxbox

    colinxbox Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    staat de hele tijd bij mij,, xbox live failed :confused:
     
  20. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    zelfde hier..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina