Naruto 2: Broken Bond

Discussie in 'Algemeen' gestart door iMark 007, 3 jul 2008.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bedankt, wist niet dat dat ging met die site :).

Mwa, is beter dan de pics van RoaN maar nog niet zo goed dat ik ze zou kopen.

Bron: Gamersyde (daar vind je ook de filmpjes ofc)

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Hinata vind ik ook wel cool. Maar je volgt het verhaal met de desbetreffende characters. En de characters die jij noemt spelen eigenlijk geen rol in het verhaal. Ik heb dan tot aflevering 80 gezien, maar TenTen heb ik alleen gezien toen ze kansloos verslagen werd door Temari. Die andere twee ook amper. Hinata wat vaker gezien vanwege het Hyuga verhaaltje met Neji. Wat er nu volgt qua verhaallijn, geen idee. Maar het lijkt me dat Ubisoft de characters hebben gekozen die een rol van betekenis spelen in het verhaal.
    Misschien dat je die characters kunt kiezen in de multiplayer, want in de multiplayer heb je minimaal de beschikking over 25 characters. Misschien dat er nog meer bijkomen.

3. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Raar want ik heb toch echt in de demo met sakura een gedeelte van de singleplayer doorgelopen.

Deze characters zijn sowieso beschikbaar in multiplayer mode:
    1. Naruto
    2. Sasuke
    3. Sakura
    4. Kakashi
    5. Neji
    6. Rock Lee
    7. Gai
    8. Choji
    9. Shikamaru
    10. Kiba
    11. Temari
    12. Haku
    13. Zabuza
    14. Jiraiya
    15. Tsunade
    16. Orochimaru
    17. Kabuto
    18. Sarutobi
    19. Itachi
    20. Kisame
    21. Jirobo
    22. Kidomaru
    23. Sakon/Ukon
    24. Tayuya
    25. Kyuubi Naruto
    26. Cursed Seal 2 Sasuke
    27. Kimimaro

Zit geen Gaara tussen, maar je kan ervan uit gaan dat die er wel in zit.
    Zijn in totaal 30 slots, dat laat dus nog ruimte over voor 2 extra characters.

Info genomen van de officiële TBB forums, en alle characters in die lijst hierboven hebben ze niet uit hun duim gezogen.

Laatst bewerkt: 14 nov 2008
  4. JoeLou

JoeLou Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoorde dat hij bij sommige winkels al binnen is gekomen en waarschijnlijk ook gewoon verkocht word. Ik ga morgen even kijken bij wat winkels in Amsterdam.

5. dark lars

dark lars Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oe ik heb deze voor 35€ besteld :D lijkt me best de meoite waard dan toch????? muziekje was vet bij de demo was ook echt uit de anime..ik heb deel 1 niet gedaan dus miss zat dat daar ook in :p

6. Crazy Killa nl

Crazy Killa nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k heb hem vandaag zien liggen in de winkel MM Almere.
    Dus voor de liefhebbers...

7. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Naruto: The Broken Bond
    Sasuke Uchiha
    [gt] 42766[/gt]

The Sasuke Retrieval Squad:
    Kiba, Shikamaru, Naruto, Choji, Neji.

[gt] 42739 [/gt]
    [gt] 42741 [/gt]
    [gt] 42743 [/gt]
    [gt] 42745 [/gt]
    [gt] 42749 [/gt]

Deze game begint echt een eigen kenmerk te krijgen, het lijkt erop dat de makers nu toch echt alles uit de kast hebben gehaald om de fans blij te maken. Dit deel is alles wat deel 1 was maar beter, tal van nieuwe dingen zijn toegevoegd, en het lijkt er op dat je met de singleplayer echt wel even zoet bent.

Ik moet nu toch echt even mijn portomonnee checken aangezien die akelig leeg begint te raken, en dan zijn er nog steeds games die hierna uitkomen waar ik naar uitkijk.

Laatst bewerkt: 15 nov 2008
  8. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ziet er toch wel een heel stuk beter uit dan eerdere filmpjes. :)

Ik ben alleen een beetje bang dat Ubisoft het straks weer gaat uitmelken met DLC enzo...
    Is daar al iets over bekend?

De Japanse stemmen zaten er dit keer vanaf het begin af aan in, toch!? Volgens mij had ik het al een keer gevraagd maar ben het even vergeten.

Na het zien van deze filmpjes ben ik toch aan het twijfelen of ik deze zal halen, of de PS3 naruto game, die ook ERG mooi is, en ik vond de demo ervan (PS:cool: ook fantastisch.

Hoe zijn de meningen hier over het vechtsysteem in deze game? Beter of slechter dan de Naruto op de PS3?

We worden wel verwend deze maanden :)

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zou eerder kiezen voor The broken bond. Het platformen en exploren is veel beter uitgewerkt en bovendien 10x meer fun in Rise of a Ninja (en wellicht TBB ook) dan in Ultimate ninja storm. Hoe spectaculair de battles er ook uit zien, ook het vechten word na een tijdje gewoon wat saai en simplistisch...puur omdat je echt alleen maar de O knop gebruikt om klappen en schoppen uit te delen.....en das wel even leuk,maar niet voor superlang...althans..dat vind ik.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    35 ? Waar?

11. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Gamehubs denk ik.

Op de officiele Q&A zag ik iets leuks:

Q: Who are the 7 playable characters in the story?

A: Some characters are playable in the action/adventure portion of the game, and some are playable fighters during story mode: Naruto, Sasuke, Shikamaru, Neji, Kiba, Choji, Jiraiya, Sakura…. wait a second, was that more than 7? Hold on… I think I missed a few too. BELIEVE IT!

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Toffe filmpjes. :) Deze game koop ik later wel als hij in de budget bak ligt, want ik kan echt niet al die spellen aanschaffen die de laatste tijd uitkwamen. Dan maar eventjes wachten, maar ó wat ik wil hem graag.

13. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    ²

Vooral gisteren schoot me te binnen waar UNS vooral te kort schiet en dat is de presentatie van het verhaal. Niet alleen zijn er amper filmpjes, ook ga je na elke korte missie weer verplicht naar Konoha. Zo kwam ik gisteren na een race missie terecht voor Orichimaru en pats missie gedaan, terug naar Konoha. De game laat je gewoon niet in de flow van het verhaal komen.

En voor de geïnteresseerde:
    Gamehubs: €35 (+ eventueel €7 verzendingskosten), NTSC-J versie
    Play: €42 (gratis verzending, duurt wel een weekje), PAL versie

Gelieve er wel geen "hoeveel kost TBB daar topic" van te maken.

14. JoeLou

JoeLou Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Media Markt Amsterdam heeft hem ook al, 54,99 kost ie.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

NTSC-J ? Dat is de japanse met engelse subs? Das genoeg namelijk voor mij, en die draait gewoon op een PAL 360?

16. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Jah, game is regiovrij (zoals alle games van Ubisoft). De NTSC-J zal waarschijnlijk enkel de Engelse en Japanse stemmen bevatten met Engels en/of Chinese subs. Een andere mogelijkheid is dat die versie 100% identiek gaat zijn aan de PAL versie, buiten natuurlijk het logootje op de boxart.

17. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben misschien ook van plan 1 naruto game te halen. Toch twijfel ik nog tussen The broken Bond en UNS. Bij UNS spreek de actie me aan van het vechten, maar zoals al eerder is gezegd, is het nogal het zelfde '' rondje rondje rondje rondje '' etc. dat lijkt me best saai worden. Ook de free roaming in UNS lijkt me wat minder dan in the broken bond. Plus dat er ook geen online play in UNS, denk ik dat ik toch maar misschien kies voor the broken bond.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Na UNS een uurtje gespeeld te hebben, en dan vooral het free roamen...werd mij duidelijk hoeveel beter Ubi dit in de hand heeft, het is in die game gewoon super fun en in UNS overduidelijk minder leuk. Je kunt weliswaar overal naartoe en opklimmen..maar er mist iets gewoon.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

in dat geval kan je beter beginnen bij RoaN ;)

20. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook wel aan zitten denken... maar aan de andere kant denk ik dat ik beter meteen The broken bond kan nemen. bied meteen meer content vind ik.

Deel Deze Pagina