Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Het lopen naar die missies, ik loop steeds verkeerd. Heb ik opeens twee markers in beeld, allemaal groene blopjes. Damn! :lol:
     
  2. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    What the hell. Die quest Those! kan ik niet halen. Ik kan dat kreng zijn tante nergens vinden. Ik kan hem ook naar een ander toebrengen las ik op deze site : http://fallout.wikia.com/wiki/Those%21, maar dat wil ik niet. Ik wil dat kreng gewoon naar zijn tante brengen en klaar zijn met die quest. Misschien is er iemand die mij vertellen kan waar dat mens nog meer kan zijn dan in haar kamer waar ze dus nooit is?
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Gewoon in de marketplace in Rivet city. Zit vaak aan een tafel daar, of loopt daar wat rond.

    Kijk es snachts en overdag, skip een paar uurtjes en kijk dan nog es.
     
  4. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik kwam haar tegen achter de balie van het hotel. Ik heb hier vandaag ook ff naar moeten zoeken. Wellicht had ik geluk?
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    daar heb ik haar ook gevonden,. is ook wel logisch toch? ik dacht dat het haar Hotel was..
     
  6. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Dat vond ikzelf ook de meest logische plek om haar te vinden, maar ik vind haar gewoon echt niet, alsof ze niet bestaat ofzo:confused::confused: Vind het maar gay :9
     
  7. Bartje..

    Bartje.. Nice

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Over die quest heb ik ook nog een vraag, want waar is die main source waar die beesten weg komen, kan het echt niet vinden:confused:
     
  8. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    In het stadje waar je die jongen vind en zijn huis moet je verder naar achter lopen en dan kom je bij een metro station. Ga de tunnels in en bereid je voor op veel mieren ;). Op een gegeven moment als je een deur door gaat kom je bij een lab uit met een dokter/geleerde en daar hoor je de rest! :)
     
  9. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf?

    Ik heb dus eerder in de game Jericho als 'buddy' meegenomen. Afijn, heel even duurde het maar want zn kop werd er af gemept door die Behemoth bij GNR. Ik zijn kop bij de ingang zetten zodat ik altijd denk 'Oja, met hem heb ik hier gevochten' als ik er toevallig ben.

    Paar dagen verder in-game, ik besluit een nieuwe buddy te zoeken. Kom in Paradise Falls en koop die Clover. Stap naar buiten, loop richting de uitgang komt er een pop up message;'Jericho has returned to Megaton.'

    Huh? Wat? Hoe? Welk deel van Jericho?

    Ben nog niet teruggegaan naar Megaton, maar ben benieuwd of hij er echt weer is. En of zijn hoofd er dan nog op zit.

    Spullen heeft ie iig niet meer thuis want heb alles verkocht nadat ie dood was :emo:
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Wanneer krijg ik eigenlijk een huis?
     
  11. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Megaton opblazen, of redden.

    Oftewel. 3 sterren hotel of een huis bij elkaar gehouden met plakband en stukken roest.
     
  12. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    hoi ik had een paar vragen
    hoe kom ik aan caps
    wat gebeurt er als je wat steelt
    en waar kan ik lucy vinden ze is niet in haar huis
     
  13. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    en oja ik wil graag in het huis van de sjerrif simms komen in megaton maar de deur gaat niet open ik zit pas op level hoe kan ik de deur open krijgen
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik hoor hier veel verhalen over die galaxy news radio maar ik heb die missie helemaal niet gedaan :9. Dat vind ik gewoon geniaal van dit spel , je bepaalt hier echt hoe je het zelf wil aanpakken en dat heeft ook gewoon gevolgen voor het verloop. Maar wel maf, ik kwam in Rivet city en praatte met die bitch in science lab en daarna kon ik die missie niet meer doen omdat ze al had gezegd waar ik me pa kon vinden.

    Had trouwens ook een vraagje.
    Ik heb nu die Charon ofzo bij me en gaat wel lekker zo maar nu had ik die missie gedaan in Vault 112 (tranquility lane dinges) en toen ik daar naar binnen ging stond er : dogmeat has returned to vault 101 , alleen die stinkzombie niet.. waar kan ik hem vinden? ik wil hem niet kwijt zijn :'-(
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik geef de voorkeur aan een drie sterrenhotel sinds die luxe mij ook gegund is in Griekenland. We hadden anders wel letterlijk in een dergelijk schroothotel gezeten hoorde we later. Moest verbouwd worden. Dus als je in het echt eens luxe hebt gezien wil je niet meer terug. Is hetzelfde in Far Cry 2, mag graag krottenwijken opblazen. ;):9
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ben nu ook lekker opweg. Net als Drolletje ook die missie gedaan, ben nu weer opweg naar Rivet City :) Bijna level 8 :D Alleen wil ik nu wel eens een aantal dingen weten.

    Wanneer krijg ik een fatsoenlijk armor suite? Ik wil graag datzelfde suit als die dudes die Three Dog beschermen, moet een training doen of iets dergelijks voor ik het kan dragen, waar kan ik die doen? Draag nu een gaar wasteland trainingspak ofzo 8)

    Ik heb eens gelezen dat, wanneer ik Megaton niet opblaas, ik er een huis krijg. Als ik het opblaas krijg ik een zootje geld. Ben nu bijna level 8 maar wil nu wel eens weten wanneer ik de keuze kan maken :9
     
  17. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of die missie met die pratende boom nog te doen is als je heel Oasis hebt uitgemoord? *) ('t Is niet dat ik er iets aan kon doen ofzo... :+)
     
  18. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Als jij level 25 explosive skill hebt, kan je tegen Lucas Simss zeggen dat jij de bom onschadelijk wilt maken, zo begin je de quest. de rest moet je zelf uitvogelen:9
     
  19. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Als jij level 25 explosive skill hebt, kan je tegen Lucas Simss zeggen dat jij de bom onschadelijk wilt maken, zo begin je de quest. de rest moet je zelf uitvogelen:9 Ik heb die keuze namelijk op Lvl 1 al gemaakt
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Het enige nadeel van deze game... als hij vastoopt ergens dan doet ie dat ook tig keer achter elkaar.... nu alweer 4x opnieuw gereset bij hetzelfde stuk omdat ie weeeeeeer vastloopt 8)

    Kunnen ze dat niet fixen, dit is de enige game die dit ooit bij me heeft gedaan, laat staan zo vaak achter elkaar.

    Kan dagen goed spelen en dan ineens is het mis en blijft ie steeds maar vastlopen:mad: Kan zo niet eens normaal door spelen, weet nu al dat ie over 5 min weer vastloopt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina