Bordeaux 1 - 3 Boca Juniors Boca: Castróman, Palacio, Palermo Bordeaux: Cavenaghi Boca Juniors 4 - 2 Bordeaux Boca: Palermo 2x, Palacio 2x Bordeaux: Cavenaghi 2x
alpine wanneer kan je? Ik ben vanavond weg, kan zondagavond laat wel. Na 11 ofzo. En maandag kan ik overdag wel!
FC Porto - Galatasaray 0 - 2 Nonda (58, 73 ) Galatasaray - FC Porto 1 - 2 Lincoln (10) - Gonzales (4), Raul Meireles (57) Wie had dit ooit gedacht..
Helaas Maurice, doelsaldo. Dit had ik niet zien aankomen, de grote titelkandidaat plots uitgeschakeld.. Knap werk Bas!
Feyenoord-Olympiakos 1-2 Met mij scoorde Makaay Olympiakos-Feyenoord 1-6 Voor Feyenoord scoorde 3 keer Tomasson-2 van Makaay en 1 van Van bronckhorst En opnieuw een stunt Oververdiend door de 1ste match liet ik de kansen liggen de 2de niet
viktortje wanner spelen wij onze wedstrijd (ben doodsbang voor die wedstrijd al 2 weken haast geen fifa meer gespeelt door fallout en gears 2)
6 uur vanavond zou wel kunnen sorry kon niet op live komen vandaag, kabel was stuk dus net nieuwe gehaald bij buurman (die man heeft een internet winkel).
viktortje je hebt de wedstrijden gewonnen. Mijn fifa 09 zit een kras op dus die valt erg vaak uit met disc unreadable . Maandag maar is opsturen..
Haha, oke helaas.. Glasgow - River Plate Hannover - Ajax Dortmund - Espanyol Sporting - Marseille Deze moeten nog gespeeld worden.