Het Probleem
Wat is het probleem (korte omschrijving)?:sinds deze avond merkte ik dat als ik bv COD5 demo eens wilde spelen, dat xboxlive disconnect en dat als ik dan terug wil connecten ik de error krijg van can't connect to xboxlive
EDIT: ik heb dus gemerkt dat het probleem zich alleen voor doet bij COD5 multiplayer demo, maar toch zou ik liefst men NAT op open krijgen
EDIT2: ik merk ook dat carcasonne online niet werkt, niet omdat xboxlive disconnect maar, er komt te staan, unable to "join match because the connection timed out", nu zou ik ook graag dat probleem oplossen. Maar misschien is dat al opgelost als de NAT op open komt te staan
EDIT3:ja het probleem van de COD5 beta is opgelost want deze is afgelopen , maar ik ozu toch nog graag men NAT op open krijgen zoals vanouds
Welke provider?:Scarlet
Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:adsel
Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:weet ik niet juist ma daar kan het normaal niet aanliggen denk ik
Modem
Welk merk modem heb je?:philips
Modem type?: SNA6500
USB/ Ethernet?: draadloze modemrouter
Internet Delen / ICS
Werk je net ICS (Ja/Nee)?:niet dat ik weet
Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: ik deel geen internet
Router
Welk merk router heb je?:philips
Welk router type?:SNA6500
Welke firmware?: /
Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: draadloos
De Foutmelding
Wat is de exacte foutmelding?:can't connect to xboxlive
Wat heb je geprobeerd?:de test's laten runnen en alle poorten nogmaals geforward
Waar stopt de test?:de test stopt nergens alles is perfect alleen staat de NAT op moederate
Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):
Als je iemand niet kan zien of horen
Wat staat er bij NAT?: Moderate, terwijl dat de 2 juiste poorten openstaan (via portforward)
ik snap echt niet waar het probleem is ik hoop dat iemand me kan helpen hiermee . Alvast bedankt
Laatst bewerkt: 14 nov 2008