Gears of War 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat hang van je router/modem af, die van mij stond standaard al open, hoefde niks te forwarden, mn vorige router (belkin) moest ik nog wel poorten forwarden.
     
  2. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Weet je ergens een tutorial oid waar DMZ uitgelegd wordt? Want ik heb port forwarding al geprobeerd maar het is via PF onmogelijk (ja echt onmogelijk) om mijn NAT op Moderate of Open te krijgen.
     
  3. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    nu snap ik het, ik dacht al: "waar heeft hij het over"
     
  4. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Goodver, ik neem alles terug over geen hostvoordeel meer. Mijn god, heb vandaag even de shotty goed uitgeprobeerd. In sommige games kwamen de kogels echt METEEN aan, in sommige duurde het net zolang als in Gears 1, lang dus. Lijkt wel of de lancer/hammerburst altijd insta-hit zijn, maar de shotgun niet..
     
  5. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, de hele balans is eruit. naar mijn mening een zwak vervolg qua mp..neej, gears 2 zal plaats moeten maken voor games die het wel waard zijn. op zn minst een beta uitbrengen voor zo'n belangrijke mp game zou niet slecht zijn geweest ook nog
     
  6. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ben ik het niet met je eens. Als je tegen Europeanen speelt is het erg goed te doen, en er is ook echt minder lag volgens mij dan vroeger. Probleem is dat je online vaak bij Amerikanen wordt ingedeeld met crappy connecties, en dan is het flink laggy ja.
    Balans is verder top met de GB swap vind ik. Maar dat is natuurlijk mijn mening.
     
  7. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    het is wel idd jammer dat er geen regions zijn ontworpen voor mp. zo kom je tegen amerikanen vaak te spelen die vaker wel een sublieme connectie hebben. had gehoopt dat ze een verbetering zouden doorvoeren in deel 2, nu is het nog slechter gemaakt, jammer wel
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2008
  8. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel meevallen, meestal heb je lag als er iemand meespeelt die kutinternet heeft. Als die persoon weg gaat is alles weer koek en ei. Ik vind de nieuwe grenades echt zon goede toevoeging!
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Waarom Epic :'-(, eindelijk een team gevonden en tegenstanders. Komen we aan bij waar we onze shit kunnen stemmen zijn er ondertussen al weer 2 leden van mijn team weg. Moet je ook nog eens stemmen welke modus je wilt, en kan je kiezen uit 2 maps. Eindelijk gekozen zegt de Host dat hij weg gaat omdat hij niet die map wil. Pfff, Mathmaking. :mad::mad::mad:
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gewoon tegen bots spelen, die gaan tenminste niet weg. :+
    Nu maar hopen dat ik alle achievements ook offline kan halen, want online zal ik waarschijnlijk nooit gaan.

    Even een kleine animo check: Zijn er mensen die net als mij de Photomode erg leuk vinden?
    Als er genoeg mensen zijn maak ik wel even een apart topic voor die photomode aan. :)
     
  11. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Er zijn volgens mij vier achievements die je online in een public mach moet halen.
     
  12. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    vind wel erg leuk om foto's van andere te zien. Zelf ben ik niet echt een getalenteerde fotograaf... :9
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik ook niet echt, maar het is redelijk simpel om een leuke foto op internet te zetten. Ik heb btw nog maar eentje gemaakt van de training. Je ziet er niet veel op, maar de foto lijkt zelf meer op een standaard screenshot van een ontwikkelaar die even wil patsen. Maar goed, leuke toevoeging, maar ook niet meer dan dat.

    Ik kan trouwens niet op Xbox Live de laatste tijd. Kan iemand mij een impressie geven over de multiplayer? Zitten er ook maps uit deel I in en zoja zijn die dan weer net zo kort als bij de vorige GOW? En hoe speelt de game etc, etc?
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zo, zit nu in Act 3. Gaat lekker, en is vet.
    Dat stuk in die worm was vet! _O_, jammer dat Carmaine dood ging. Dat had echt niet gehoeven van mij. :mad:
     
  15. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Net campaign uitgespeeld, echt briljant! Had niet gedacht dat ze zo veel over deel 1 heen konden gaan. Alleen wel een hele saaie boss battle :mad:

    En voor de mensen die nog moeten beginnen, start sowieso op Hardcore of Insane, want normal was gewoon veel te makkelijk.
     
  16. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ja ik vond persoonlijk RAAM veel vetter dan die skorge.
    en deze eindbattle sloeg natuurlijk nergens op.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet je wat het is. In het hele spel heb je eindbattles in deel 1 had je er maar 1 en dat was RAAM. Nu is het in ieder level een grote eindbaas waardoor het einde een beetje tegen kan vallen.
     
  18. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk dat matchmaking, zit nu al een half uur naar mijn scherm te staren.. en dat zonder nat ertussen, gewoon direct ip vanuit de isp op de xbox..
     
  19. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook echt enorme problemen met live. Als ik een test draai komt er alleen een fail uit bij xboxlive. Dit gebeurd na een paar uur spelen. Aangezien ik student ben, en het internet deel, kan ik elke x super irritant naar de buurman toe om de router te resetten :confused:
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik speel ondertussen maar tegen bots. Ik wacht wel op een update, er is gewoon wat mis want er zijn echt heel veel mensen die last hebben. Echt zonde dit. :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina