dat kan . Maar ik moet er nog even tegen aan kijken. Want er zijn ook nog zoveel andere games die ik wil.
Dan is Rise of a Ninja juist een goede koop, vanwege de lage prijs. Bijvoorbeeld maar 14 euro bij play.com. De singleplayer is erg leuk. Bij de meeste spellen laat ik de singleplayer links leggen. Ik vind een goede multiplayer altijd veel belangrijker. Maar bij Rise of a Ninja vond ik het heerlijk om de singleplayer door te lopen. Het is gewoon een leuke stad om door te lopen. Leuke minigames zoals Hide and Seek met Konohamaru. Net als de anime is het een leuke mix, soms serieus, soms humoristisch. Voor the Broken Bond moet je meer betalen. De singleplayer schijnt langer te zijn dan in Rise of a Ninja, en de multiplayer is nog beter geworden. Als je genoeg geld hebt, zou ik zeggen "koop ze allebei". Ik kan niet wachten tot the Broken Bond bij mij op de deurmat valt. Maar als je weinig geld hebt, is Rise of a Ninja zeker geen miskoop. Dan wacht je tot the Broken Bond goedkoper wordt.
Ik denk dat ik toch nog maar een tijdje wacht . Dat komt voornamelijk door games die bij mij nog iets hoger op het lijstje staan zoals Little Big Planet, Fallout 3, Prince of persia. En 14 euro is inderdaad een hele mooie prijs, dus misschien pik ik m nog wel eens op.
Iemand op GT forum heeft em al, dit zegt ie erover. I just finished the game,the story i did it in 13 hours and a half but i can take longer cause i played it on easy and u have to upgrade ur character for the last fights,i really liked the game u have many sidequests,funny minigames,compared to the first part Broken Bond is alot longer and better,still the combat isn't that good compared to the PS3 version and the graphics are the same as the first but the characters are looking worse,still the game is really good and i enjoy it alot,after u finish the game u can still play it and finish what u didn't manage to do,for me the game its a 8.5/10 Maaaaar er is nog veel meer http://des.gametrailers.com/gamepad/index.php?action=viewblog&id=396989 allemaal nieuwe videos van de characters (zelfs Naruto met Lee kostuum aan,lol) en ook de adventure mode. http://www.youtube.com/bloodybladezboys http://www.youtube.com/watch?v=gn6ClXWgPZI Genoeg eerst weer dacht ik zo
Zag hem vandaag al liggen, maar ik had hem al besteld. Maar als het goed is, krijg ik hem morgen binnen.
Lager dan dat ze Ultimate Ninja Storm geven. Heb er nu een tweetal uurtjes opzitten, maar denk niet dat ik die mening deel. Vind 'm leuker dan zowel UNS als RoaN.
Net binnen gehad, ook even een half uurtje gespeeld. Ga straks weer verder. De sfeer is heerlijk. Volgens mij kan je nu niet met B verdwijnen als iemand je aanvalt zoals in RoaN. Nu doe je dat met omhoog X. Moet nog wel even wennen aan het vechtsysteem, want online maakte ik nog geen schijn van kans. Maar ga eerst de singleplayer uitspelen voordat ik online ga. Zag ook dat je heel veel characters eerst moet unlocken voordat je er online mee kunt knokken. Ik was net de singleplayer begonnen op het makkelijkste niveau, maar ik stap denk over naar een niveau moeilijker. Het hoeft van mij niet allemaal zo uitdagend, maar supermakkelijk hoeft nu ook niet.
Ik heb m ook gehaald. Ben de laatste 2 maanden into Naruto en vind de serie super (vetter dan DBZ, en dat vond ik destijds ook super). Heb nu ff tournament mode gespeeld en het openingsgevecht in de storymode (met de third Hokage). De storymode is erg getrouw aan de serie en dat gevecht is precies zo opgebouwd als in de serie en dat is goed(ook al is het stuk met die aap weggelaten en heb je direct die stok wat dus eigenlijk die aap is). Toch had ik graag de uber graphics gehad zoals het vechtsysteem in UNS van de PS3, maar je kan niet alles hebben. Wat ik vooral super vind is dat de muziek exact hetzelfde is als in de serie en je kan kiezen uit de originele Japanse stemmen. Ik snapte nooit dat ze dat (de originele muziek dan) niet deden bij de DBZ spellen, maar goed. In tournament mode moest ik tegen Gaara en die vocht mijn inziens te veel met zn handen en voeten. In de serie heb ik hem nooit zijn handen en voeten zien gebruiken. Alles hoort hij te doen met zn zand. Dat is wel jammer. In UNS is dat wel goed gedaan. Voor de fans is dit spel zeer zeker vermakelijk. Ben je dat niet dan kan je beter voor UNS op de PS3 gaan, want dat ziet er gewoon super uit en hoef je ook niets van het verhaal te snappen.
Ik heb nog niet met Gaara gevochten, maar ze hebben hem misschien wat zwakker gemaakt. Want in Rise of a Ninja was die echt veel te overpowered. De story mode heb ik nu op Chunin niveau staan. Net al een pittig gevecht gehad, zal geen spoilers geven. Ik heb de PS3 versie nog niet gespeeld, alleen filmpjes van gezien. Het vechten ziet er beter uit in de PS3 versie, maar het geheel komt een beetje sfeerloos op me over. Ik vind dat Rise of a Ninja en the Broken Bond veel sfeer bevat. Ik heb echt het gevoel van de anime. De muziek en de voice acting zijn grote pluspunten daarbij.
Ik heb de demo vannacht even geprobeerd, maar vond het nogal tegenvallen. Vooral het vechten verwachtte ik meer van. Men zegt dat de PS3 snel verveelt en erg hetzelfde is omdat je maar 1 knop hebt voor het slaan/schoppen enzo, maar hier heb je er welliswaar 2, maar vond het toch nog redelijk voorspelbaar en de combinaties lijken erg op elkaar. Daarnaast zijn een aantal personages die wel erg op elkaar lijken met bepaalde moves, zoals Shikamaru en Sakura, die precies dezelfde worp hebben volgens mij. Grafisch ziet het er OK uit. Niet zo mooi als op de PS3, maar gewoon goed. Vond ook bepaalde zaken wel grappig, zoals die sexy jutsu (en die mislukte sexy jutsu) enzo, en dat gevecht tussen de 3de Hokage en de 1ste en 2de hokage was ook wel mooi gedaan. Lijkt me dus op zich een aardige game, maar ik wacht een half jaartje tot ie 20-30 euro is ofzo. Waarschijnlijk doe ik hetzelfde met de PS3 game btw, want hoewel die me ook tof lijkt, is ook die me geen 60 euro waard.
Ik vind het overigens wel jammer dat er weer de nodige Quick Time Events in de game verwerkt zijn. Vooral tijdens niet nader te noemen eindgevechten had ik graag andere spelelementen gezien.
Maar met eventueel €7 verzendskosten. Aangezien ik die altijd pak bij GH ben ik persoonlijk voor play gegaan want dan heb je ook nog eens de PAL versie .
Dat zou ik niet doen voor 1 december. Pakketjes die met de UPS gaan hebben grote kans op naheffing. tot dan word bij GH met normale post verzonden. Scheelt trouwens niet veel kwa levertijd in vergelijking met UPS. Veel mensen kregen hun games ook rond de 3-4 dagen binnen
Belgische douane >>> Nederlandse douane in luiheid . Bovendien heb ik TBB bij Play besteld en is hij al een paar dagen geleden verzonden .
Mocht iemand 2 exemplaren hebben of zijne willen verkopen, pm me maar Ik denk d at ik wacht tot ie wat goedkoper is anders, vond de demo redelijk, niet super helaas.