Nou zal maar een beetje brutaal zijn. lol. Kan iemand me helpen met het halen van de volgende achievements. The Executioner The Completionist The Companions Hopenlijk is iemand bereid me hieraan te helpen. Zelf gaat me dat niet lukken helaas.
Het koste me wat tijd en moeite maar hier is het lijstje van The Archaeologist Quest Spoiler Deze zijn altijd te halen: 1. Bowerstone Old Town 2. Rookridge 3. Bowerstone Cemetery Na dat je in de Spire bent geweest : 4. Oakfield 5. Bower Lake 6. Brightwood 7. Bandit Coast 8. Westcliff 9. Gemstone Grotto Deze zijn pas nadat Lucien verslagen is te halen 10. Wraithmarsh 11. Bloodstone 12. Guild Cave 13. Reaver's Rear Passage (hahahaha wat een naam ) mochten er nog vragen zijn over de locaties fire away
ben nu bij die quest dat je moet donaten aan die tempel of light. alleen er staat; make a large donation when the mystical sun reaches its zenith. mijn vragen: hoe groot moet die donatie zijn, en wat is zenith, en wanneer is dat?
of om hem het even makkelijk te maken 10000+ gold tussen 12.00 en 13.00 na eerst een kleine donatie te hebben gemaakt
Fable 2 Hulptopic [SPOILERS] loop ik rond bij de temple of light, krijg ik opeens: 2.234.643 gold (ik was niet online) Alsof het mijn salaris was popte het op in beeld! ik ben er natuurlijk blij mee , maar is dit een bug (ja) of heb ik het echt verdient? heeft iemand anders ook zoiets gehad?
Ik wil de achievement The Completionist halen. nu mis ik nog een paar expressies. Backflip, Hat headband moustache en Feign Attack. Nu is die laatste wel erg moeilijk te krijgen lijkt wel. Je kan die winnen met die mini game op Fable2.com, alleen nu komt het probleem. Ik krijg het niet voor elkaar het spel te spelen daar. Op de NL uitvoering van fable2.com kan je de minigames niet vinden. Op de USA uitvoering vd site wel maar wanneer ik zeg dat hij de minigame moet laden doet hij gewoon niets. Iemand suggesties om mij te helpen. Ik wil zo graag die achievement halen
Kan aan je pc liggen dat die mini game het niet laadt Ik zou het bij een vriend proberen en als de mini game daar dan ook niet laadt op zijn pc dan weet je dat er iets mis is met die site
Heb zelf ook een vraag: Mijn vrienden zeggen dat je als je fable 2 uit hebt staan en niet speeld en je em weer speeld gold hebt gekregen elke 5 min, wat maar dat krijg ik niet alleen als ik speel 16 k per 5 minuten Weet iemand???
Je krijgt geld voor elke winkel die je hebt. Als je je xbox dan weer aan zet krijg je ook nog eens wat geld hiervoor
Kan iemand me helpen met het halen van The Completionist achievement? Ik heb zelf The Hoarder en The Gargoyle, weet alleen niet hoe je die geeft aan andere
Is daar nog iets bijzonders te halen want ik had hetzelfde probleem maar ben niet terug gegaan naar mijn vorige save, ben gewoon verder gegaan
Als je door de grot heen bent, dan is er rechts een kist met een van de sterkste wapens van het spel de Diachi katana.
Ach ja je kan het alsnog proberen want die grot is er altijd. Moet je even op internet zoeken daar staan ook hele uitgebreide walkthroughs.
Heeft iemand eigenlijk enig idee wat je in de gemstone grotto in rookridge kunt doen? Ben er al geweest, maar ik kwam niet meer dan een paar bugs tegen.
kan heel dat gemstone grotto niet eens vinden. weet je zeker dat het in rookridge zit? zoja waar dan ?