FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Die update ziet er trouwens goed uit. Zitten een paar punten in, waar ik me wel aan irriteerde en als die weg zijn is het nog beter + dat ik 19 december via Xbox Live kan spelen = Dubbel Fun

2. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ook maar weer eens begonnen met een Fifa game (de laatste was fifa 06). Er is weinig mis met Fifa 09, alleen Evert en Youri :'-( Dat commentaar dat echt nergens opslaat (Die keeper is echt goed bezig, wij ook Evert :'-(). Ik had het liefst NL taal gehad, met gewoon Engels commentaar.

3. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ook gewoon hoor, check de audio settings.

4. Shariff

Shariff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ook, je drukt op Nederlands in beginscreen, dan bij de instellingen Engels aanklikken.

:thumbs:

E: Zelfde gedachten. ;)

5. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Dat kan ook :eek:. Dat wist ik niet, maar beiden bedankt voor de tip :thumbs:.

6. MIB Asterix

MIB Asterix Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik herhaal de vraag van Cole even, ervaar dezelfde problemen. Zelf niet kunnen dribbelen, zonder van de bal gezet te worden ( ook tegen niet Man Un. teams)
    Waar dat andere tegen mij wel lukt.

Wat is hier nu de oplossing voor? Namelijk nog geen echt antwoord op Cole's vraag zien komen.

bedankt.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Was dit al bekend?

8. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je een super hard schot kan maken richting goal? dus echt hard schieten? bvd ;)

9. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wel vanuit een vrije trap. Dat doe je door LB in te drukken en dan B in te drukken en de LS naar voren te duwen dan kun je een streep schieten. Gewoon op het veld weet ik niet.

10. Mystic2010

Mystic2010 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het eigenlijk mogeijk om online met een vriend gezamenlijk te spelen tegen CPU?
    Dus 2vsCPU?

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, gewoon 2 controllers inpluggen en gaan met die banaan!

12. Mystic2010

Mystic2010 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik bedoelde meer in de zin dat ik op locatie A zit, een vriend op locatie B, en dat we dan via Live gezamenlijk zouden kunnen spelen tegen CPU. Ik denk dat het antwoord dan nee is? Wel jammer =(

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan wel. Dan moet je via BAP mode spelen en dan met zijn tweeen in een team gaan en dan allebei positie "Any" kiezen. Dan heb je in principe gewoon een soort 2v2, behalve dan dat je soms tegen meer dan 2 speelt maar dat maakt niet veel uit toch?

Edit: Oh je wil tegen de CPU spelen. Dat kan denk ik niet.

14. okkie1

okkie1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste fifa gebruikers,
    ik zit op dit moment nog in het buitenland en kom in januari weer. en heb de laatste 3 jaar pes gespeeld. maar nu lees ik veel negatieve dingen over pes en positief over fifa wie kan me zeggen waar ik het beste voor kan gaan.
    Ik doe alleen offline tegen de CPU en tegen vrienden.

Wie kan me zeggen blijf bij pes of stap over op fifa???!!!

alvast bedankt:D

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Schaam je! Schaam je diep:mad::mad:

met B schiet je normaal, met RB schiet je binnenkant voet.
    Met een vrijetrap schiet je met LB keihard.

Met LT kan je de bal afschermen, maar dit gaat moeilijk in een dribbel, probeer de knop anders even in de Free Roam Area.
    Als je de tegenstander online niet langskomt, probeer een ''Kick Feint'' te doen, dan doe je alsof je schiet maar kap je naar binnen.
    Druk op X en daarna op A om een Kick Feint te doen, zo verras je online je tegenstander!

Nee, Je kan enkel doen dat je met 2 vrienden tegen 1 speler gaat en die speler 1 positie kiest, dan speel je tegen 9 CPU en 1 vriend.

Ik ken enkele mensen die zowel FIFA als PES spelen en FIFA beter vinden.
    Bij FIFA heb je ook enkele geweldige gamemodes die bij PES ontbreken of minder zijn uitgewerkt.
    In de Power Unlimited staat:

Halen als:

- Je op de Master League geilt
    - Je FIFA nooit van je leven kunt spelen

Ik heb zelf ook een vraag:

Onder aan het menu staat soms, ''gameupdate coming soon!''
    Wat is dit voor update en wanneer komt hij?

Laatst bewerkt: 16 nov 2008
  16. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    We are pleased to announce a game update for FIFA 09 on Xbox360 and PS3, hopefully arriving sometime next week. In line with community feedback, we have spent time improving the gameplay experience and addressed the following problems:

- Fixed side-stepping issue on lofted through balls
    Fixing the issue where a player sidesteps when trying to control a lofted through ball instead of running straight onto it and controlling it, was a top priority for the EAC development team. We’re happy to say that the team at EAC has been able to fix this problem and it will be included in the game update.

- Improved advantage rule: fixed goals being called back for free kicks
    There was a problem in the advantage rule whereby the referee would call back a goal if it was scored when the advantage was being played. Instead the referee would give a FK or a PK to the fouled player. This issue has been resolved in the game update. Goals that are going in when a foul is committed will count when they score.

- Improved number assigning in Manager Mode
    When signing a player in Manager Mode the player now makes a more sensible decision, based on this position, on which number he would like, whereas previously he would always take the number 2.

- Allowed up to 8 user-controlled teams in Tournament Mode
    After installing the game update it will be possible to play in Tournament Mode with up to 8 user-controlled teams. This gives the option to host bigger events with your friends to compete in offline-tournaments. Have fun!

- Removed ability to bring custom teams into Online ranked matches
    Everybody has the option to transfer players in his favorite team and create his own custom dream team. This is an option we want to offer everybody to enjoy the feeling of creating own teams and play matches online or offline. When it comes to ranked competitive online matches we think only real teams should compete against each other to keep everybody’s chances even. So with the update it is no longer possible to enter a ranked match with a custom created team. You will still be able to upload your customized team online as in customized starting line-up with the existing players of that team’s roster

- Fixed Stadium 23.Maj lag issue
    We fixed a major frame rate issue in 23.Maj stadium.

- Fixed join issue in Online Team Play Lobbies
    A game hang issue occurred during search for available OTP game sections within the lobby rooms has been resolved.

17. Nurt Cobain

Nurt Cobain the real RocknRolla

Leuk Bevonden:
    0
    Twee vraagjes...

(1) Ik heb Live season gekocht voor alle competities... Twee weken gaat alles goed... en ineens heb ik alleen nog maar de league die je gratis kon kiezen als Live Season, als ik echter de live season wil downloaden zegt ie dat ik de nieuwste update al heb... En als ik naar de marketplace ga zegtie dat ik alle seizoenen al heb gekocht :-S opnieuw downloaden heeft geen zin... Een vriend van mij heeft dit probleem ook.... Zijn er meer mensen met dit probleem? En is er een oplossing?

(2) Ik wil graag de Judas achievement, versla je favoriete team met hun concurrent, ik heb Fiorentina als favoriete team (serieus... Murgu? Waarom heet ie niet gewoon Mutu zoals het hoort en waarom kan ik dit niet aanpassen :-( maarja) de concurrent van fiorentina is juventus (zoals ie in het spel zegt) ik heb nu al 5x fiorentina verslagen met juventus, maar de achievement nog steeds niet!!!! Iemand enig idee?

18. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Super relaks dat we binnekort de rugnummer kunnen aanpassen ;) Begin me er steeds meer aan te ergeren

19. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Argh, finale ECC, Inter-Chelsea. 1ste keer 3-1 na verlening, loopt hij vast bij het laden van hoofdscherm. 2de keer proberen, 5-0, loopt hij weer vast. Probleem is dat als hij bij 0% is van het laden, dat het spel vastloopt. Heb ook geprobeerd te simuleren, met hetzelfde probleem als resultaat. Bij andere seizoenen heb ik dat niet? Iemand die dit ook heeft of een oplossing heeft?

20. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Dit weekend uit nieuwsgierigheid is een 'Be a pro' season begonnen. Wat ben ik aangeknaam verrast hoe fun dit is. Je zou in het begin denken van hoe saai dit niet kan zijn met maar één speler te spelen. Maar vind het echt top! Enige minpuntje is dat je wel vrij snel ervaring kan oplopen als aanvaller. Nog niet voor het einde van eerste seizoen heb ik als status 'capitein' voor mijn club en vaste waarde voor nationale ploeg. Iemand die al de 4 seizoenen heeft uitgespeeld op 'Be a pro'? Zou graag een mening willen horen.

Verder de online 10vs10 mode is leuk. Had niet verwacht dat het zo vloeiend zou gaan. Alleen spijtig dat je zolang moet wachten als iemand de sessie vroeger verlaat. Verder is het ook grappig om sommige mensen te horen vloeken :D

Laatst bewerkt: 17 nov 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina