Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook met fable en toen heb ik gewoon de cache geleegd :) Toen deed ie t gewoon weer.

    Ik ging op weg naar Vault 112 en toen donderde ik van een berg af en belande ik in een vallei waar een half raiderdorp zat :x Ze deden ook een kooi open en daar kwam zo bizar grote super mutant uit. Echt ik heb een half uur moeten knokken om dat dorp uit te komen. Was door al mn mini nukes heen en ander mooi spul en had in totaal maar 500 caps gevonden :'-( Maar heb nu wel een flamethrower :lol: Laserguns zijn ook supervet, vooral als de vijand een hoopje as is geworden hehe
     
  2. Hallooow

    Hallooow Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen ik zit te twijfelen tussen Fallout3 en de nieuwe James Bond, in hoeverre zij deze games met elkaar te vergelijken ... en wie kan mij zeggen waarom ik welke game moet nemen :)
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Fallout 3. De game duurt vele malen langer, is vele malen groter en vele malen beter. Nuff said.
    Na een paar keer 007 uitspelen heb je het wel weer gezien.
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    WTF, ik heb dat dorp net ook gehad maar ben niet die zelfde vette shit als jouw tegen gekomen 8) Wat ik deed, ik liet die Super Mutant los, dikke chaos daar zo jeetje! :+
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik was er net ook :9 Evergreen Mills. vond dat beest eigenlijk best zwak..
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Wat ik dit keer had, ik dacht dat ik daar moest wezen voor een quest. Bleek na ongeveer een uur lang schuilen en killen ik daar niet moest wezen maar net een paar kilometer verderop bij een garage. Rawr! :9
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    haha XD.
    die 'tranquility lane' vind ik trouwens wel een hele vette missie. Ik vond het ook best angstaanjagend toen dat kleine meisje opene met een creepy mannenstem ging praten :eek:
     
  8. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ik heb hem uitgespeeld.
     
  9. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    idd dat was best creepy. Maar die miniquests van dat meisje waren wel grappig. Begon echt heel onschuldig met een klein mannetje laten janken O-) Echt deze game wordt steeds vetter.. ik kwam gisteren ook een soort kevers/krabben tegen die uit het water kwamen. Echt die teringdingen waren kogelhard en moest er echt een magazijn op legen. Liep ik 100 m verder kwam ik een of ander bizar tijgerachtigkeverding tegen waarbij een lijk lag die voor 800 caps aan zooi bij zich had :) Ik heb nu ook zo perk dat je vijanden soms uit elkaar spatten 8) echt das zo vet ! SPLASH .. weg armen,benen und kopf.

    Zit nu rond de 8 uur en ben bij de brotherhood of steel .
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2008
  10. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    die dingen uit het water hebben een weak spot op hun gezicht ;)
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Bedoel je die Mirelurks?
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    mirelurk hunters zijn pas krengen }:]
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    nee, Mirelurk King's zijn pas krengen :D
     
  14. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de Hunters vervelender dan de Kings eigenlijk :l
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik vind de Nukalurks t ergst , maar dat kan ook komen door de omgeving waarin je die tegenkomt (nauwe gangetjes),..

    maar geen enkele "lurk" kan tippen aan een Deathclaw of een groepje van 3 Yao Guai :D
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Iemand tips voor die klote missie in het museum? Moet die dokter en haar vrienden eruit leiden maar die Gazka (?) heef medicijnen nodig, ik heb niets bij me dus hoe kom ik eraan? Enne, die gasten in die powersuits die je aanvallen in dat stuk, hoe pak ik die het best aan?
     
  17. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb haar overtuig dat we hem moesten achterlaten omdat we daar geen tijd voor hadden ( 100% succesgarantie bij mij :) ). En die lui in die powersuits zijn echt verdomd lastig, gelukkig kwam ik ze maar op 1 punt echt massaal tegen. Ik heb ze lekker verbrand met een vlammewerper :D I love the smell of napalm in the morning.

    En die Deathclaws zijn inderdaad ubergroot en vervelend. Heb er maar een nuke op afgevuurd :)
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Helaas, failed bij mij. Nu rennen ze allemaal terug }:] Vlammewerper heb ik niet, ook nog niet tegengekomen. En nuke raketten heb ik niet. Damn, ik moet minder de main quests volgen denk ik. 8) Kan ik nu zomaar deze quest stoppen en een andere keer verder gaan? Al weet ik niet of dat zo handig is.
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Je hebt bijna alle main missies al gedaan, dus als je nog side quest wil doen voordat je het spel uitspeelt moet je de mensen wegbrengen en dan geen main missies meer doen, anders kan je daarna niet meer terug.


    Zelf nu nog maar 1 sidequest te gaan en dan heb ik alle missies gehad, kan ik eindelijk de laatste main missie doen, ben nu wel erg benieuwd naar het einde na 65 uur.
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Is het spel dan zo kort Grave? Qua main quests dan :9 Ga zo maar weer eens een poging doen dan, en dan snel zelf op onderzoek uit gaan. Enig idee hoeveel main quest ik na deze nog moet doen dan? :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina