ja rushen op die moeilijkheidsgraden werkt in geen enkel spel. Zo was dat in GoW ook erg gaaf op de hoogste graad
Heb de game (PS3 versie) van het weekend uitgespeeld. Echt een hele toffe game! Knalt gewoon zo lekker weg en de levels zijn echt tof.
Heb em binnen, had em gewonnen met een prijsvraag van GameZ.nl EDIT: TERING EEJ! Wat een vette game! 1e level gelijk al lekker actie, niet te moeilijk, duidelijk waar je heen moet en leuk dat je dingen moet hacken.
Zonder de game te hebben gespeeld kan ik je al vertellen dat dit niet zal gebeuren, anders scoorde de game de beste cijfers van het jaar.
Dat is wel een mening hoor, ik vind hem persoonlijk niet beter.. Wel goed, maar niet beter, en zeker de storyline niet..
Quantom of solace is een bagger spel eerste klas, rush job door developers die al niet super zijn. Echter is hij logische wijze beter dan goldeneye een shooter van 10 jaar geleden. Het is een domme vergelijking, was benieuwd of er iemand zou happen \o/
je kunt die vergelijking niet meer maken nu ,.. Goldeneye was heel innovatief voor zn tijd maar natuurlijk nu technisch super-primitief Ik zou wel willen weten hoe de game is vergeleken met COD 4 aangezien daar de engine van gebruikt wordt.
Je kunt deze game niet vergelijken met Goldeneye,aangezien in die tijd de games nog anders werden gereviewed dan nu. Maar ik persoonlijk denk dat Goldeneye gewoon klassiek werd door wat de game deed,en dat was goed schieten. Maar het verhaal voelde ik totaal niet in het spel,maar ik vond het gewoon ruig met goede muziek en sound. Neem bijvoorbeeld Perfect Dark,precies hetzelfde verhaal wat toen voor de N 64 super was en de 360 game minder maar technisch wel beter is natuurlijk.
Leuke game, denk dat 'ie wel snel in de budgetbak komt te liggen, maar de multiplayer maakt alles goed alhoewel die op sommige punten nog wel wat beter kan. Spel geeft wel een beetje afgeraffelde indruk, ht boekje wat erbij zit bijvoorbeeld, daar staat gewoon letterlijk haast niks in welke spelmodus er zijn etc.
multiplayer is echt vet en single player was ook erg leuk (die nog een keer op 007 nivo uitspelen) Snap niet dat niet meer mensen deze game hebben (ondanks t feit dat er zeer veel vette games uit zijn nu)