ja was zeker mooi metalsonic maar idd jammer van bijna alleen maar chainsaws op het eind tog nog heel wat shotgun kills
Als iemand nog een paar Hordes wil doen, add me maar. Moet zelf 48 t/m 50. (heb dus niet echt zin om weer vanaf 1 te beginnen)
Heb je gamertag in OP gezet. Dat laatste potje annex was trouwens echt vet gisteravond. 112 vs 238 achterstaan en alsnog winnen! Wingman was ook wel lachen, iig voordat die chainsaw flikkers kwamen... Geowned door een Baird-Bot op normal! Ik hoop trouwens dat ze een beetje opschieten met die patch om die kettingzaag wat minder sterk te maken. Volgens mij gaan er dan een heleboel N00bs accuut stoppen met gears! @ cryton Over dat in je profiel zetten van gamertag: - Boven in beeld op "gebruikersinstellingen" klikken. - Naar "profiel wijzigen" gaan - Als je daar naar beneden scrolled staan in het vak "overige informatie" een regel waar je je gamertag kan invullen.
Wist dat die opmerking zou komen , bedoelde daarmee dat je me aan het lijstje kon toevoegen in de startpost. Vanavond zal ik er niet bij zijn helaas
Hmm horde op hardcore gemist, ik zat met Seiken TypE 2 campaign op insane te doen maar zag tijdens 't spelen geen bericht oid dat ik kon mee doen met Gears of War 2. Pas op het moment dat ik even keek via de X knop zag ik dat ik 2 invites had maarja toen was het al te laat
Ach ja, vanavond weer een kans. Ik ga vanmiddag effe wat achterstallig huiswerk werkwerken en dan vanavond vanaf een uur of 8 lekker de frustratie van de dag eruit knallen. Is insane trouwens een beetje te doen, of is het echt "insane"?
Insane is in co-op te doen, het is gewoon netzoals de insane mode bij Gears of War 1. Je moet de hele tijd gefocust blijven, er is geen ruimte voor rambo acties. Ze proberen je net wat vaker neer te zeggen en ze zijn ook beter in het maken van headshots. Goed gebruik maken van het cover systeem en veel multiplayer technieken zoals flanken, grenade use etc doen :b:
Nu je dat zo zegt Metalsonic breng je me op een idee: Wil iemand dit weekend een keer beginnen met de campaing op Insane? Ben waarschijnlijk zaterdag wel veel online, stuur maar een berichtje via de xbox